Pik saatlarda müşahidə olunan tıxacların sayı azala bilər AÇIQLAMA
Icma.az xəbər verir, Demokrat.az saytına əsaslanaraq.
“Ali təhsil müəssisələrinin şəhər mərkəzindən kənara köçürülməsi nəqliyyat baxımından ciddi təsirlərə malik ola bilər. İlk növbədə, mərkəzi küçə və prospektlərdə gündəlik pik saatlarda müşahidə olunan tıxacların müəyyən qədər azalması mümkündür”.
Bunu Demokrat.az-a açıqlamasında nəqliyyat eksperti Aslan Əsədov deyib.
O, bildirib ki, tələbə və müəllim axınının bir hissəsi şəhər mərkəzindən kənara yönələcək:
“Bu, xüsusilə universitetlərin ətrafında formalaşmış ciddi sıxlığın aradan qalxmasına kömək edə bilər. Digər tərəfdən, şəhərdən kənar ərazilərə gedən yollar üzərində yük artacaq və həmin istiqamətlərdə yeni tıxac riskləri yarana bilər. Əgər paralel olaraq ictimai nəqliyyat infrastrukturu gücləndirilməzsə, bu problem daha da dərinləşə bilər. Yeni kampuslara müntəzəm avtobus və ya sürətli nəqliyyat xətləri təşkil olunmalıdır”.
Onun sözlərinə görə, tələbələrin şəxsi avtomobildən istifadəsinin artması ehtimalı da nəzərə alınmalıdır:
“Bu səbəbdən dayanacaq, yol ötürücüləri və alternativ marşrutlar öncədən planlaşdırılmalıdır. Düzgün yanaşma olarsa, bu addım uzunmüddətli perspektivdə nəqliyyat sisteminin balanslaşmasına xidmət edə bilər. Əks halda isə problem sadəcə şəhər mərkəzindən kənar zonalara daşınmış olacaq. Ona görə də qərar nəqliyyat planlaşdırması ilə paralel icra edilməlidir”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
Bunu Demokrat.az-a açıqlamasında nəqliyyat eksperti Aslan Əsədov deyib.
O, bildirib ki, tələbə və müəllim axınının bir hissəsi şəhər mərkəzindən kənara yönələcək:
“Bu, xüsusilə universitetlərin ətrafında formalaşmış ciddi sıxlığın aradan qalxmasına kömək edə bilər. Digər tərəfdən, şəhərdən kənar ərazilərə gedən yollar üzərində yük artacaq və həmin istiqamətlərdə yeni tıxac riskləri yarana bilər. Əgər paralel olaraq ictimai nəqliyyat infrastrukturu gücləndirilməzsə, bu problem daha da dərinləşə bilər. Yeni kampuslara müntəzəm avtobus və ya sürətli nəqliyyat xətləri təşkil olunmalıdır”.
Onun sözlərinə görə, tələbələrin şəxsi avtomobildən istifadəsinin artması ehtimalı da nəzərə alınmalıdır:
“Bu səbəbdən dayanacaq, yol ötürücüləri və alternativ marşrutlar öncədən planlaşdırılmalıdır. Düzgün yanaşma olarsa, bu addım uzunmüddətli perspektivdə nəqliyyat sisteminin balanslaşmasına xidmət edə bilər. Əks halda isə problem sadəcə şəhər mərkəzindən kənar zonalara daşınmış olacaq. Ona görə də qərar nəqliyyat planlaşdırması ilə paralel icra edilməlidir”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:Qeyri pik saatlarda tıxaclar niyə yaranır? AÇIQLAMA VİDEO
18 Fevral 2025 00:00
Qəzaların sayı bu yolla azala bilər AÇIQLAMA
21 Dekabr 2025 21:57
Bakı metrosunda pik saatlarda interval azaldılıb
22 May 2025 12:27
Bakı metrosunda pik saatlarda interval azaldılacaq
21 Avqust 2025 16:22
Baxış sayı:103
Bu xəbər 22 Dekabr 2025 19:50 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















