Provayderlər vətəndaşları belə aldadırmış AÇIQLAMA
Demokrat.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
“Provayderlərlə müştərilər arasında müqavilə bağlandıqda orada internetin sürəti ilə bağlı səhv məlumatlar yazırlar. Məsələn, qeyd olunur ki, müştəriyə 100 Mb/s-ə qədər internet veriləcək. Bu, qeyri-müəyyəndir: 1 Mb/s də ola bilər, 5 də. Orada format dəyişdirilməlidir, minimal sürət göstərilməlidir, maksimum yox. Təəssüflər olsun ki, hələ də provayderlər müştərilərin savadsızlığından istifadə edirlər, öz istədikləri formada müqavilə bağlayırlar və istədikləri sürətdə internet verirlər. Zənnimcə, bu yanaşma dəyişməlidir, müqavilədə minimum sürət əks olunmalıdır ki, sabah müştəri öz hüququnu müdafiə edə bilsin”.
Bunu Demokrat.az-a açıqlamasında İT üzrə mütəxəssis Fərid Kazımov deyib. İnternetin sürətinin aşağı olması ilə bağlı danışan ekspert qeyd edib ki, bunun müxtəlif səbəbləri ola bilər:
“İnternetin sürətinin aşağı olmasında isə müxtəlif səbəblər ola bilər: provayderlərin şəbəkəsində, avadanlıqlarında problemlər ola bilər. Bəzən 100 Mb/s internet istifadəsi üçün 500 müştərinin qoşulmalı olduğu şəbəkəyə 5 min müştəri qoşurlar, bu zaman sürət aşağı düşür. Yadınızdadırsa, pandemiya zamanında hamının evdə olduğu dövrdə internetlə bağlı problem yaşandı, çünki hamı birdən internetə qoşuldu. Çünki müştəri düşünür ki, mənim 10 min müştərim var, hamısı birdən internetə girmir, provayder də buna uyğun internet alır. Provayderin göstərdiyi xidmətlə bağlı hər hansı problem yaranarsa, İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyinə (İKTA) müraciət etməlidirlər”.
Cavidan Mirzəzadə
Demokrat.az
Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
Bunu Demokrat.az-a açıqlamasında İT üzrə mütəxəssis Fərid Kazımov deyib. İnternetin sürətinin aşağı olması ilə bağlı danışan ekspert qeyd edib ki, bunun müxtəlif səbəbləri ola bilər:
“İnternetin sürətinin aşağı olmasında isə müxtəlif səbəblər ola bilər: provayderlərin şəbəkəsində, avadanlıqlarında problemlər ola bilər. Bəzən 100 Mb/s internet istifadəsi üçün 500 müştərinin qoşulmalı olduğu şəbəkəyə 5 min müştəri qoşurlar, bu zaman sürət aşağı düşür. Yadınızdadırsa, pandemiya zamanında hamının evdə olduğu dövrdə internetlə bağlı problem yaşandı, çünki hamı birdən internetə qoşuldu. Çünki müştəri düşünür ki, mənim 10 min müştərim var, hamısı birdən internetə girmir, provayder də buna uyğun internet alır. Provayderin göstərdiyi xidmətlə bağlı hər hansı problem yaranarsa, İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyinə (İKTA) müraciət etməlidirlər”.
Cavidan Mirzəzadə
Demokrat.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:MTK larla provayderlər arasında rüşvət QALMAQALI
26 İyul 2025 18:25
Provayderlər yüksək sürət paketləri təmin etməlidir Mərdanov
22 May 2025 18:23
Ən pis internet xidməti göstərən provayderlər Siyahı
19 Dekabr 2024 21:36
İstifadəçilərin ən çox narazı olduğu provayderlər SİYAHI
19 Dekabr 2024 16:08
Ən çox şikayət olunan internet provayderlər açıqlanıb
14 Oktyabr 2025 16:35
Baxış sayı:101
Bu xəbər 06 Noyabr 2025 15:17 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















