“Qeydiyyatsız maliyyə mənbələrindən istifadə nəticəsində sadəcə inzibati deyil, cinayət məsuliyyəti də yarana bilər”
Xalqcebhesi portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
“Məlum olduğu kimi hazırda müzakirə etdiyimiz qanun layihəsi qeyri-hökumət təşkilatlarının fəaliyyətində xarici maliyyə mənbələrinin istifadəsi ilə bağlı şəffaflığın və hesabatlılığın artırılmasını nəzərdə tutur. Layihəyə əsasən, qeydiyyata alınmamış xarici maliyyə mənbələri hesabına xidmətlərin göstərilməsi və ya işlərin görülməsi üzrə bank və digər əməliyyatlar qadağan edilir. Bu, sadəcə inzibati texniki yanaşma deyil, təhlükəsizliyinə və iqtisadi şəffaflığa yönəlik strateji məqsədlərə xidmət edən bir məsələdir”.
Xalqcəbhəsi.az xəbər verir ki, bunu Ədalət, Hüquq, Demokratiya (ƏHD) Partiyası sədrinin müavini, millət vəkili Elçin Mirzəbəyli parlamentin bu gün keçirilən plenar iclasında çıxışı zamanı deyib.
Millət vəkili əlavə edib ki, hazırda qanun layihəsində belə hallara görə, yalnız inzibati məsuliyyət nəzərdə tutulur: “Lakin gəlin unutmayaq ki, qeydiyyatsız maliyyə mənbələri bəzən qanunsuz gəlirlərin leqallaşdırılmasına, vergidən yayınmalara və daha da təhlükəlisi, terrorçuluğun və ölkənin təhlükəsizliyinə təhdid yaradan digər istiqamətlərin maliyyələşdirilməsinə yol açır. Ölkə qanunvericiliyində bu qəbildən olan hallar üçün cinayət məsuliyyətini nəzərdə tutan müddəalar var. Məsələn, Cinayət Məcəlləsinin 193-1-ci maddəsində “Cinayət yolu ilə əldə edilmiş əmlakın leqallaşdırılması”, 214-1-ci maddədə “Terrorçuluğun maliyyələşdirilməsi”, 213-cü maddəsi ilə vergidən yayınma halları ayrıca sanksiyalaşdırılır. Yüksək diqqətinizə çatdırmaq istəyirəm ki, qeydiyyatsız maliyyə mənbələrindən istifadə nəticəsində sadəcə inzibati deyil, daha ağır hallarda cinayət məsuliyyəti də yarana bilər”.
E.Mirzəbəyli deyib: “Qanun layihəsinin məzmunu imkan verdiyi üçün bir sıra vacib məqamlara da diqqət çəkməyi zəruri hesab edirəm. Qanunvericilik təkmilləşdirildikcə, xarici maraqları ifadə edən qrupların öz nüfuz müvəkkillərinə onların pozucu əməllərinin maliyyələşdirilməsi üçün ötürdükləri maliyyə vəsaitlərinin forması da dəyişilir. Hazırda bununla bağlı, dünyanın müxtəlif ölkələrində azsaylı da olsa, qanunsuz maliyyə vəsaitlərinin əmtəə, istehlak malları və s. formasında ötürülməsi ilə bağlı faktlar da var. Bu özünü nəqliyyat vasitələrinin və digər bu kimi daha böyük vəsait tələb edən mallarının alınmasında da büruzə verir. Düşünürəm ki, bu kimi halların baş verməsi ehtimalı ilə bağlı məqamlar da nəzərdən keçirilməlidir. Qeyd edim ki, faktiki olaraq, müxtəlif dövlətlərin xarici ölkələrdəki nüfuz müvəkkilərini maliyyələşdirmək və yumşaq daxili güc formalaşdırmaq üçün yaradılan fond və təşkilatların əhəmiyyətli hissəsi, son illər ayrı-ayrı ölkələr üzrə ayırdıqları qrant vəsaitlərinin miqdarını və hansı ölkələri əhatə edəcəyini açıqlasalar da, bu vəsaitlərin hansı təşkilat və şəxslərə verilməsi ilə bağlı məlumatları gizli saxlayırlar. Bu da, şübhəsiz ki, sözügedən vəsaitlərin qanunsuz yollarla və vasitələrlə ötürüldüyünə şübhələr yaradır. Bu baxımdan, təqdim edilən layihədə növbəti oxunuşa qədər, qeyd etdiyim istiqamətlərə diqqət çəkilməsinin mümkünlüyünün də nəzərdən keçirilməsini xahiş edirəm. Bütövlükdə isə hesab edirəm ki, dəyişikliklər qeyri-hökumət sektorunun daha şəffaf, hesabatlı və təhlükəsizlik baxımından etibarlı şəkildə fəaliyyət göstərməsi üçün hüquqi zəmin yaradır. Layihəyə səs verəcəyəm. Təşəkkür edirəm”.

