Quranda din və iman saqqalın uzunluğu ilə yox, elm və əxlaqın zənginliyi ilə ölçülür İlahiyyatçı
Sherg.az-ə istinadən Icma.az xəbər verir Quranda din və iman saqqalın uzunluğu ilə yox, elm və əxlaqın zənginliyi ilə ölçülür İlahiyyatçı.
"Taliban" BMT-nin Əfqanıstandakı əməkdaşlarından saqqal saxlamağı tələb edib.
Oxu.Az xəbər verir ki, bu barədə "Amu TV" məlumat yayıb.
Məlumata görə, Əxlaq və Fəzilət Nazirliyinin nümayəndələri BMT-nin Əfqanıstandakı əməkdaşlarına xəbərdarlıq ediblər ki, saqqalını qırxan şəxslər həbs ediləcək.
Qeyd edək ki, bu "Taliban"ın ölkədəki BMT nümayəndələrinə qarşı ilk qadağası deyil. Belə ki, təşkilat 2023-cü ilin aprelində qadınların BMT nümayəndəliyində işləməsini qadağan edib.
Məsələni dəyərləndirən ilahiyyatçı Tural İrfan “Sherg.az”a açıqlamasında deyib ki, Quranda saqqal haqqında bir yerdə məlumat var:
![](https://visiontv.az/storage/news/images/2024/9/news/turanirfan.jpg)
“O da əmr və yaxud yasaq deyil. Musa Peyğəmbər başqa səfərə gedir, qövmünü qardaşı Haruna tapşırır. Qayıdanda görür cammat qızıldan buzov heykəli düzəldib ona ibadət edir. Əsəbləşib qardaşının saqqalından tutub silkələyir ki, bəs mən sənə tapşırmışdım ki, bunları yollarını azmağa qoyma. Nə üçün imkan veribsən bütpərəstliyə qayıtmaqlarına? Yəni, bundan başqa Quranda saqqal sözü keçmir. Amma mənbələrdən məlum olur ki, o dövrlərdə saqqal saxlamaq bir növ dəb olub. Tarixdə ilk saqqal qırxdıranın da Makedoniyalı İsgəndər olduğu deyilir. Çünki döyüşdə onun əsgərlərini əlbəyaxa saqqalından tutub yıxırdılar. O da göstəriş verdi ki, əsgərlər saqqalını qırxsın. İslam dinində şəriətin kökü Qurandır və bu kitabda da saqqalın vacib yaxud müstəhəb olması haqda bir əmr yoxdur. Amma hədislərdə var. O da əmr yox, dövrün dəbinə uyğun olaraq saxlanılan saqqalın səhmana salınması, rəng qoyulması haqqındadır. Böyük din alimləri saqqalın sünnət olduğu, yəni Peyğəmbərin ənənəsi olması fikrindədirlər. Yəni vacib hökm yox, sadəcə Peyğəmbərin adətidir. Şübhəsiz ki, bu da o dövrə aiddir. Ola bilsin Peyğəmbər indiki dövrdə yaşasaydı saqqal saxlamazdı. Lakin onun saqqalı da bir tutumdan uzun olmayıb. Məlumdur ki, İslam yayıldığı coğrafiyada ağır səhra şəraitində, suyun, qidanın məhdud olduğu, hətta kəsici alətlərin belə çətin tapıldığı bir yerdə, mütəmadi olaraq səfərlərdə, savaşlarda olan müsəlmanlar üçün saqqalı qorxmaq əlavə çətinlik yaradardı. Amma qısaltmaq asan idi. Qılıncla, xəncərlə də qısalda bilirdilər. Lakin dindən qırxmaq üçün sadəcə şərait və imkan yox idi. Saqqal müsəlmanlığın şüarı deyil. Din və iman saqqalın uzunluğu ilə yox, iman, elm və əxlaqın zənginliyi ilə ölçülür Quranda. Ona qalsa Peyğəmbər zamanında İslama qarşı mübarizə aparan müşriklərin də hamısı ərəb adətinə uyğun saqqal saxlayırdılar. Əbu Ləhəb, Əbu Cəhl, As bin Vail, Əbu Sufyan hamısı saqqallı idilər. Saqqal o dövrdə adət, ənənə idi. Dinə aidiyyəti yoxdur. Əfqanıstanda verilən bu qərar yumşaldılmalıdır. Çünki dinə uyğun deyil. Lap onların məzhəbinə görə saqqal vacib sayılsa da belə məcburiyyət olmamalıdır. Çünki dində məcburiyyətin olmaması məsələsində bütün cərəyanlar həmfikirdir. Əsas elmə, inkişafa, tərəqqiyə, mədəniyyətə, mənəvi zənginliyə üstünlük vermək lazımdır, saqqala deyil. Darvin və Kral Marksın, hətta Leninin də saqqalı vardı. Lakin ən böyük ateist idilər. Yəni, iman dinə bağlılıq və sadiqlik saqqalla, geyimlə ölçülmür”.
![see](https://icma.az/template/assets/label.png)
![see](https://icma.az/template/assets/see.png)