Icma.az
close
up
RU
Robotlar yaxın illərdə çağrı mərkəzlərini sıradan çıxarcaq? Ekspert

Robotlar yaxın illərdə çağrı mərkəzlərini sıradan çıxarcaq? Ekspert

Qaynarinfo saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.

"Süni intellekt (AI) köməkçilərinin istifadə oluna biləcəyi sahələrdən biri də qaynar xətt üzərində işləməkdir. Çıxan səsli zəngləri təşkil etmək və daxil olan müştəri xətlərini qəbul etmək üçün mövcud zəng mərkəzlərində səs agentləri tətbiq edilir. Səs köməkçiləri real operatorlarla sintezdə işləyirlər". 

Qaynarinfo xəbər verir ki, bunu "Neuro.net" səs köməkçisi tərtibatçısı şirkətinin kommersiya direktoru Aleksandr Loşkarev gazeta.ru-ya deyib.

Ekspert bildirib ki, robot müştəri ilə ilkin təmasda olmaq üçün istifadə olunur, satış isə bir şəxsdən həyata keçirilir:

"Bir neçə il əvvəl robotların yalnız sadə ssenarilər üzərində işləyə bildiyini qeyd etmək lazımdır. NPS sorğuları və ya CVM satışları həyata keçirdilər. İndi səs agentləri mürəkkəb tapşırıqlarla işləməyi və insanların nitqini daha yaxşı başa düşməyi öyrəndilər. Məsələn, mövcud texnologiyalar abunəçinin səsi ilə söhbətin yüksək tonda olub-olmadığını müəyyən etməyə və etirazlarla səmərəli işləməyə imkan verir. Robotlar bu cür zəngləri qeyd edir və analitiklərin bu cür çətin müştərilərlə sonrakı işi üçün yekun hesabatlarda markerlərlə qeyd edirlər".

Eyni zamanda, hələ ki, çağrı mərkəzlərinin işini tam avtomatlaşdırmaq mümkün deyil. Bunun üçün əlavə xərclər tələb olunur.

"Robot sadəcə müştəri ilə dialoq aparmamalı, real əlaqə mərkəzinin işinin tam illüziyasını yaratmalıdır: səsləri və danışıq skriptlərini dəyişdirmək, müxtəlif nömrələrdən zəngləri qəbul etmək və zəng etmək və s. Bundan əlavə, bazar tendensiyalarına cavab vermək üçün səsli köməkçi çevik şəkildə konfiqurasiya edilməli, CRM sisteminə cavablar göndərməli, hesabatlar yaratmalı və hətta zənglərin nəticələrini təhlil etməlidir", deyə ekspert əlavə edib.

Çağrı mərkəzlərinin tam avtomatlaşdırılmasına aparan yol yalnız real işçilərin edə biləcəyi vəzifələrlə üzləşir. Məsələn, robot müştəri ilə müqavilə bağlaya, konkret məhsulun şəxsi hesabı ilə bağlı məsələləri həll edə və robot verilənlər bazasında pasport məlumatlarını yeniləyə bilməz, çünki bunun üçün müştəri ofisə gəlməlidir:

"Beləliklə, deyə bilərik ki, yaxın 10 ildə çağrı mərkəzləri yox olmayacaq, lakin onlara xidmət üçün resurslar azalacaq, getdikcə daha çox proses avtomatlaşdırılacaq və işçilər daha mürəkkəb problemlərin həllinə yönləndiriləcək. Çağrı mərkəzinin fəaliyyətinin digər mühüm sahələrində artıq avtomatlaşdırmanın şahidi oluruq. Məsələn, AI modelləri şirkət poçtu ilə alınan sənədləri təhlil edir, subyektləri müəyyənləşdirir, bunun əsasında müvafiq şöbələrə məktublar göndərirlər. Robotlar hüquqi xidmətin iştirakı olmadan da təşkilatın blankında iddiaya cavab göndərə bilər".

Aydın

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:57
embedMənbə:https://qaynarinfo.az
archiveBu xəbər 01 Dekabr 2024 10:47 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Almaniyanın Moers şəhərində media nümayəndələri ilə Azərbaycanın təbliğinə dair görüş keçirilib

04 İyun 2025 19:12see223

Yaxın gələcəkdə üçtərəfli danışıqlar olmayacaq

03 İyun 2025 15:47see118

Çelsi Sançodan imtina etdi

03 İyun 2025 15:37see115

Kılıçdaroğlu CHP sədrliyinə dönmək üçün hazırlıqlara başladı

03 İyun 2025 15:21see115

Biləcəridə şəhid adına olan küçənin təmiri yekunlaşır VİDEO

03 İyun 2025 15:14see114

Attestat üçün əlavə ödəniş tələb olunur? RƏSMİ

03 İyun 2025 15:21see114

Anar Ələkbərov Yaponiyada Nazirlə görüş olub + FOTOLAR

03 İyun 2025 15:26see114

Nail 12 kiloqram arıqlayıb

04 İyun 2025 21:30see113

Əbülfət Mədətoğlu: 21 günün ŞEİRİ

05 İyun 2025 10:48see112

Nadir xəstəlik səbəbindən daim ölü balıq qoxusu verir FOTO

04 İyun 2025 01:19see112

Fizika qanunlarına meydan oxuyan top: Şaquli divarda yuvarlanır, amma yerə düşmür

05 İyun 2025 03:20see111

Settar Kaya: Qərbi Azərbaycana qayıdış hüququna məhəl qoymamaq və ya onu təxirə salmaq olmaz

04 İyun 2025 11:22see111

Çelsi qapıçılarını satır

04 İyun 2025 09:25see111

Fransa Azərbaycan sərhədində kəşfiyyat yuvası açdı Parisin Zəngəzur gedişi

03 İyun 2025 14:36see111

Deyirlər, Kölndə yenə bomba tapılıb...şəhər boşaldılır?...

03 İyun 2025 21:05see110

Meqa Sığorta və Meqa Həyat Sığorta şirkətlərinin əməkdaşları Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti zirvəsinə qalxıblar FOTO

03 İyun 2025 15:18see110

Qlobal ticarət müharibəsi gerçəkləşir ANALİTİK

04 İyun 2025 15:52see110

Yusif Cabbarov: Ukraynanın titan istehsalçısını güclü və rəqabətədavamlı edəcəyik

04 İyun 2025 16:32see109

“Tor” əməliyyatı ABŞ a siqnaldır ki, müharibə onların ərazisində də ola bilər WSJ

04 İyun 2025 16:26see109

Cənubi Koreyanın yeni prezidenti Li Jae Myonq vəzifəsinin icrasına başlayıb YENİLƏNİB

04 İyun 2025 04:15see109
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri