Icma.az
close
up
RU
Robotlar yaxın illərdə çağrı mərkəzlərini sıradan çıxarcaq? Ekspert

Robotlar yaxın illərdə çağrı mərkəzlərini sıradan çıxarcaq? Ekspert

Qaynarinfo saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.

"Süni intellekt (AI) köməkçilərinin istifadə oluna biləcəyi sahələrdən biri də qaynar xətt üzərində işləməkdir. Çıxan səsli zəngləri təşkil etmək və daxil olan müştəri xətlərini qəbul etmək üçün mövcud zəng mərkəzlərində səs agentləri tətbiq edilir. Səs köməkçiləri real operatorlarla sintezdə işləyirlər". 

Qaynarinfo xəbər verir ki, bunu "Neuro.net" səs köməkçisi tərtibatçısı şirkətinin kommersiya direktoru Aleksandr Loşkarev gazeta.ru-ya deyib.

Ekspert bildirib ki, robot müştəri ilə ilkin təmasda olmaq üçün istifadə olunur, satış isə bir şəxsdən həyata keçirilir:

"Bir neçə il əvvəl robotların yalnız sadə ssenarilər üzərində işləyə bildiyini qeyd etmək lazımdır. NPS sorğuları və ya CVM satışları həyata keçirdilər. İndi səs agentləri mürəkkəb tapşırıqlarla işləməyi və insanların nitqini daha yaxşı başa düşməyi öyrəndilər. Məsələn, mövcud texnologiyalar abunəçinin səsi ilə söhbətin yüksək tonda olub-olmadığını müəyyən etməyə və etirazlarla səmərəli işləməyə imkan verir. Robotlar bu cür zəngləri qeyd edir və analitiklərin bu cür çətin müştərilərlə sonrakı işi üçün yekun hesabatlarda markerlərlə qeyd edirlər".

Eyni zamanda, hələ ki, çağrı mərkəzlərinin işini tam avtomatlaşdırmaq mümkün deyil. Bunun üçün əlavə xərclər tələb olunur.

"Robot sadəcə müştəri ilə dialoq aparmamalı, real əlaqə mərkəzinin işinin tam illüziyasını yaratmalıdır: səsləri və danışıq skriptlərini dəyişdirmək, müxtəlif nömrələrdən zəngləri qəbul etmək və zəng etmək və s. Bundan əlavə, bazar tendensiyalarına cavab vermək üçün səsli köməkçi çevik şəkildə konfiqurasiya edilməli, CRM sisteminə cavablar göndərməli, hesabatlar yaratmalı və hətta zənglərin nəticələrini təhlil etməlidir", deyə ekspert əlavə edib.

Çağrı mərkəzlərinin tam avtomatlaşdırılmasına aparan yol yalnız real işçilərin edə biləcəyi vəzifələrlə üzləşir. Məsələn, robot müştəri ilə müqavilə bağlaya, konkret məhsulun şəxsi hesabı ilə bağlı məsələləri həll edə və robot verilənlər bazasında pasport məlumatlarını yeniləyə bilməz, çünki bunun üçün müştəri ofisə gəlməlidir:

"Beləliklə, deyə bilərik ki, yaxın 10 ildə çağrı mərkəzləri yox olmayacaq, lakin onlara xidmət üçün resurslar azalacaq, getdikcə daha çox proses avtomatlaşdırılacaq və işçilər daha mürəkkəb problemlərin həllinə yönləndiriləcək. Çağrı mərkəzinin fəaliyyətinin digər mühüm sahələrində artıq avtomatlaşdırmanın şahidi oluruq. Məsələn, AI modelləri şirkət poçtu ilə alınan sənədləri təhlil edir, subyektləri müəyyənləşdirir, bunun əsasında müvafiq şöbələrə məktublar göndərirlər. Robotlar hüquqi xidmətin iştirakı olmadan da təşkilatın blankında iddiaya cavab göndərə bilər".

Aydın

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:79
embedMənbə:https://qaynarinfo.az
archiveBu xəbər 01 Dekabr 2024 10:47 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Rusiya Ukrayna danışıqları dalana dirənib

04 Dekabr 2025 14:36see282

Şakira uşaqlarının hansı xüsusiyyəti Pikedən aldığını açıqlayıb

03 Dekabr 2025 16:27see270

Bakıda avtomobil sürücüsü ilə birgə yandı YENİLƏNİB

03 Dekabr 2025 09:08see246

Ramiz Mehdiyev haqqında görün nələr danışdı… KONKRET

03 Dekabr 2025 16:51see243

Rusiyada 21 yaşına çatmamış şəxslər tütün və spirtli içkilərin satışı ilə məşğul ola bilməyəcək

05 Dekabr 2025 01:45see166

MİDA nın tikdiyi mənzillərdə təmir keyfiyyətsiz aparılıb? Foto

03 Dekabr 2025 15:21see160

Mavi Balina necə yüklənilir?

03 Dekabr 2025 17:32see153

Tələblər bəzən o qədər sərt olur ki, çox istedadlı, elmə həvəsli gənclərin qarşısını alır Firdovsiyyə Əhmədovadan ETİRAZ

03 Dekabr 2025 12:22see144

Xainliyin GİZLİ ARXİTEKTURASI: Dövlətə xəyanətin fəlsəfi kökləri və beşinci kolonun Azərbaycan modeli

03 Dekabr 2025 14:30see138

Əxlaqsızlıq yuvasında tutulan kişini cəza gözləyirmi?

04 Dekabr 2025 00:27see136

Abşeron Xəstəxanasında xəstə 3 cü mərtəbədən yıxılıb

03 Dekabr 2025 23:01see136

Paytaxtın bu küçələrində sıxlıq var SİYAHI

03 Dekabr 2025 08:48see132

Qurudulmuş meyvələr hansı şəraitdə saxlanmalıdır? Mütəxəssis xəbərdarlığı

04 Dekabr 2025 07:15see130

Puç olan ümidlər

03 Dekabr 2025 08:40see130

XİN Bərzaninin Baxçalıya qarşı dediklərini qınayır

03 Dekabr 2025 08:35see127

Kiyevdə gərgin gecə: GUR sanatoriyaya hücum etdi, hərbçilər saxlanıldı

04 Dekabr 2025 00:14see126

Neymar və het trik

04 Dekabr 2025 09:17see125

Aralıq dənizində 4 bal gücündə zəlzələ olub

04 Dekabr 2025 00:29see125

“Futbolçularımın haqqını verməliyəm” Dambrauskas İdmanXəbər

03 Dekabr 2025 17:55see124

GÜNÜN QOROSKOPU: Sevgi münasibətlərində xoş sürprizlər mümkündür

04 Dekabr 2025 00:31see124
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri