Icma.az
close
up
RU
Robotlar yaxın illərdə çağrı mərkəzlərini sıradan çıxaracaq? Ekspert

Robotlar yaxın illərdə çağrı mərkəzlərini sıradan çıxaracaq? Ekspert

Icma.az, Qaynarinfo portalına istinadən məlumat yayır.

"Süni intellekt (AI) köməkçilərinin istifadə oluna biləcəyi sahələrdən biri də qaynar xətt üzərində işləməkdir. Çıxan səsli zəngləri təşkil etmək və daxil olan müştəri xətlərini qəbul etmək üçün mövcud zəng mərkəzlərində səs agentləri tətbiq edilir. Səs köməkçiləri real operatorlarla sintezdə işləyirlər". 

Qaynarinfo xəbər verir ki, bunu "Neuro.net" səs köməkçisi tərtibatçısı şirkətinin kommersiya direktoru Aleksandr Loşkarev gazeta.ru-ya deyib.

Ekspert bildirib ki, robot müştəri ilə ilkin təmasda olmaq üçün istifadə olunur, satış isə bir şəxsdən həyata keçirilir:

"Bir neçə il əvvəl robotların yalnız sadə ssenarilər üzərində işləyə bildiyini qeyd etmək lazımdır. NPS sorğuları və ya CVM satışları həyata keçirdilər. İndi səs agentləri mürəkkəb tapşırıqlarla işləməyi və insanların nitqini daha yaxşı başa düşməyi öyrəndilər. Məsələn, mövcud texnologiyalar abunəçinin səsi ilə söhbətin yüksək tonda olub-olmadığını müəyyən etməyə və etirazlarla səmərəli işləməyə imkan verir. Robotlar bu cür zəngləri qeyd edir və analitiklərin bu cür çətin müştərilərlə sonrakı işi üçün yekun hesabatlarda markerlərlə qeyd edirlər".

Eyni zamanda, hələ ki, çağrı mərkəzlərinin işini tam avtomatlaşdırmaq mümkün deyil. Bunun üçün əlavə xərclər tələb olunur.

"Robot sadəcə müştəri ilə dialoq aparmamalı, real əlaqə mərkəzinin işinin tam illüziyasını yaratmalıdır: səsləri və danışıq skriptlərini dəyişdirmək, müxtəlif nömrələrdən zəngləri qəbul etmək və zəng etmək və s. Bundan əlavə, bazar tendensiyalarına cavab vermək üçün səsli köməkçi çevik şəkildə konfiqurasiya edilməli, CRM sisteminə cavablar göndərməli, hesabatlar yaratmalı və hətta zənglərin nəticələrini təhlil etməlidir", deyə ekspert əlavə edib.

Çağrı mərkəzlərinin tam avtomatlaşdırılmasına aparan yol yalnız real işçilərin edə biləcəyi vəzifələrlə üzləşir. Məsələn, robot müştəri ilə müqavilə bağlaya, konkret məhsulun şəxsi hesabı ilə bağlı məsələləri həll edə və robot verilənlər bazasında pasport məlumatlarını yeniləyə bilməz, çünki bunun üçün müştəri ofisə gəlməlidir:

"Beləliklə, deyə bilərik ki, yaxın 10 ildə çağrı mərkəzləri yox olmayacaq, lakin onlara xidmət üçün resurslar azalacaq, getdikcə daha çox proses avtomatlaşdırılacaq və işçilər daha mürəkkəb problemlərin həllinə yönləndiriləcək. Çağrı mərkəzinin fəaliyyətinin digər mühüm sahələrində artıq avtomatlaşdırmanın şahidi oluruq. Məsələn, AI modelləri şirkət poçtu ilə alınan sənədləri təhlil edir, subyektləri müəyyənləşdirir, bunun əsasında müvafiq şöbələrə məktublar göndərirlər. Robotlar hüquqi xidmətin iştirakı olmadan da təşkilatın blankında iddiaya cavab göndərə bilər".

Aydın

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:97
embedMənbə:https://qaynarinfo.az
archiveBu xəbər 01 Dekabr 2024 12:46 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Biz dəyərlərimizlə bir birimizə bağlıyıq

17 İyul 2025 10:35see136

Velosipedlərin parklanması üçün konstruksiyaların alınmasına bu qədər vəsait sərf ediləcək

17 İyul 2025 12:51see128

Putin Zelenskini görüşə çağırır, Ukrayna lideri isə “yox”deyir PƏRDƏARXASI MƏQAMLAR KONKRET

18 İyul 2025 15:15see118

Azərbaycan, Türkiyə və Amerika İsrailə təzyiq göstərəcəklər Sərdar Cəlaloğlu

17 İyul 2025 16:11see118

Bakıda ikimərtəbəli evdə GÜCLÜ YANĞIN

17 İyul 2025 12:42see116

Çində imtahanda aşağı bal topladığına görə oğlan evdən qovuldu

18 İyul 2025 02:01see116

66 yaşlı ingilisin əməli cəzasız qalmayıb...

18 İyul 2025 21:37see116

“Qardaşlıq, mehriban qonşuluq və əməkdaşlıq”

17 İyul 2025 07:44see115

Liderlər Şuşanın Daşaltı kəndində GÖRÜNTÜLƏR

17 İyul 2025 12:12see115

Dondurma adı ilə buzlanmış süd satılır AÇIQLAMA

17 İyul 2025 18:19see114

Orban: Ukrayna münaqişəsinin həlli üçün Putin və Tramp arasında görüşün keçirilməsi zəruridir

18 İyul 2025 02:19see114

Paşinyan Dövlət Nəzarət Xidmətinin rəhbərini istefaya göndərdi

17 İyul 2025 16:54see113

Dollarla bağlı rezonans doğuran tələb Dəyişikliklər ola bilər

17 İyul 2025 09:10see113

12 milli, 4 klub Sumqayıta gəlir Dünya Qadın Seriyası

17 İyul 2025 12:09see112

“Qarabağ” “Barselona”nın sabiq hücumçusu ilə danışıqlar aparır EKSKLÜZİV

17 İyul 2025 10:04see112

Mbappe ilə bağlı araşdırmalar aparılır Polisə rüşvət verib?

17 İyul 2025 12:03see112

Berdiməhəmmədovun səfəri regional əməkdaşlığa töhfə verəcək” MÜNASİBƏT BİLDİRİLDİ

17 İyul 2025 12:38see112

Prezident və Qurbanqulu Berdiməhəmmədov Natəvan, Bülbül və Üzeyir Hacıbəylinin güllələnmiş heykəllərinə baxıb

17 İyul 2025 13:34see111

Naxçıvanın enerji sistemi yenidən qurulur

17 İyul 2025 11:44see111

Təhsilin inkişafı dövlətin diqqət mərkəzindədir

17 İyul 2025 17:31see110
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri