Icma.az
close
up
RU
Robotlar yaxın illərdə çağrı mərkəzlərini sıradan çıxaracaq?

Robotlar yaxın illərdə çağrı mərkəzlərini sıradan çıxaracaq?

News24 portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

Süni intellekt (AI) köməkçilərinin istifadə oluna biləcəyi sahələrdən biri də qaynar xətt üzərində işləməkdir. Çıxan səsli zəngləri təşkil etmək və daxil olan müştəri xətlərini qəbul etmək üçün mövcud zəng mərkəzlərində səs agentləri tətbiq edilir. Səs köməkçiləri real operatorlarla sintezdə işləyirlər". 

News24.az qaynarinfo-ya istinadən xəbər verir ki, bunu "Neuro.net" səs köməkçisi tərtibatçısı şirkətinin kommersiya direktoru Aleksandr Loşkarev gazeta.ru-ya deyib.

Ekspert bildirib ki, robot müştəri ilə ilkin təmasda olmaq üçün istifadə olunur, satış isə bir şəxsdən həyata keçirilir:

"Bir neçə il əvvəl robotların yalnız sadə ssenarilər üzərində işləyə bildiyini qeyd etmək lazımdır. NPS sorğuları və ya CVM satışları həyata keçirdilər. İndi səs agentləri mürəkkəb tapşırıqlarla işləməyi və insanların nitqini daha yaxşı başa düşməyi öyrəndilər. Məsələn, mövcud texnologiyalar abunəçinin səsi ilə söhbətin yüksək tonda olub-olmadığını müəyyən etməyə və etirazlarla səmərəli işləməyə imkan verir. Robotlar bu cür zəngləri qeyd edir və analitiklərin bu cür çətin müştərilərlə sonrakı işi üçün yekun hesabatlarda markerlərlə qeyd edirlər".

Eyni zamanda, hələ ki, çağrı mərkəzlərinin işini tam avtomatlaşdırmaq mümkün deyil. Bunun üçün əlavə xərclər tələb olunur.

"Robot sadəcə müştəri ilə dialoq aparmamalı, real əlaqə mərkəzinin işinin tam illüziyasını yaratmalıdır: səsləri və danışıq skriptlərini dəyişdirmək, müxtəlif nömrələrdən zəngləri qəbul etmək və zəng etmək və s. Bundan əlavə, bazar tendensiyalarına cavab vermək üçün səsli köməkçi çevik şəkildə konfiqurasiya edilməli, CRM sisteminə cavablar göndərməli, hesabatlar yaratmalı və hətta zənglərin nəticələrini təhlil etməlidir", deyə ekspert əlavə edib.

Çağrı mərkəzlərinin tam avtomatlaşdırılmasına aparan yol yalnız real işçilərin edə biləcəyi vəzifələrlə üzləşir. Məsələn, robot müştəri ilə müqavilə bağlaya, konkret məhsulun şəxsi hesabı ilə bağlı məsələləri həll edə və robot verilənlər bazasında pasport məlumatlarını yeniləyə bilməz, çünki bunun üçün müştəri ofisə gəlməlidir:

"Beləliklə, deyə bilərik ki, yaxın 10 ildə çağrı mərkəzləri yox olmayacaq, lakin onlara xidmət üçün resurslar azalacaq, getdikcə daha çox proses avtomatlaşdırılacaq və işçilər daha mürəkkəb problemlərin həllinə yönləndiriləcək. Çağrı mərkəzinin fəaliyyətinin digər mühüm sahələrində artıq avtomatlaşdırmanın şahidi oluruq. Məsələn, AI modelləri şirkət poçtu ilə alınan sənədləri təhlil edir, subyektləri müəyyənləşdirir, bunun əsasında müvafiq şöbələrə məktublar göndərirlər. Robotlar hüquqi xidmətin iştirakı olmadan da təşkilatın blankında iddiaya cavab göndərə bilər".

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:87
embedMənbə:https://news24.az
archiveBu xəbər 03 Dekabr 2024 19:57 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Almaniyanın Moers şəhərində media nümayəndələri ilə Azərbaycanın təbliğinə dair görüş keçirilib

04 İyun 2025 19:12see299

Əbülfət Mədətoğlu: 21 günün ŞEİRİ

05 İyun 2025 10:48see164

Nail 12 kiloqram arıqlayıb

04 İyun 2025 21:30see115

Nadir xəstəlik səbəbindən daim ölü balıq qoxusu verir FOTO

04 İyun 2025 01:19see112

Settar Kaya: Qərbi Azərbaycana qayıdış hüququna məhəl qoymamaq və ya onu təxirə salmaq olmaz

04 İyun 2025 11:22see112

Fizika qanunlarına meydan oxuyan top: Şaquli divarda yuvarlanır, amma yerə düşmür

05 İyun 2025 03:20see112

Trampın səbri tükəndi

03 İyun 2025 22:51see112

Berdıyev Azərbaycandan qaçdı Zənglərə cavab vermir

03 İyun 2025 21:58see112

Paltardakı ləkələri və sarılığı aradan qaldıran ən ucuz vasitə hansıdır? 2 qaşıq əlavə edin

04 İyun 2025 09:37see111

Deyirlər, Kölndə yenə bomba tapılıb...şəhər boşaldılır?...

03 İyun 2025 21:05see111

Çelsi qapıçılarını satır

04 İyun 2025 09:25see111

Mətin Eynullayevə ağır itki

04 İyun 2025 09:11see111

Məşhur rusiyalı model narkotik maddələrin təbliğinə görə hakim qarşısına çıxacaq

05 İyun 2025 01:37see111

“Hörümçək toru” təkrarlana bilər

03 İyun 2025 22:03see111

Qlobal ticarət müharibəsi gerçəkləşir ANALİTİK

04 İyun 2025 15:52see110

Zelenski onu Birləşmiş Qüvvələrin komandanı təyin etdi

04 İyun 2025 11:23see110

Gizlin qalmış ən məşhur sirr: 3 yaşlı Medlinin izi 18 ildən sonra yenidən axtarılır

04 İyun 2025 07:46see110

“Tor” əməliyyatı ABŞ a siqnaldır ki, müharibə onların ərazisində də ola bilər WSJ

04 İyun 2025 16:26see109

Cənubi Koreyanın yeni prezidenti Li Jae Myonq vəzifəsinin icrasına başlayıb YENİLƏNİB

04 İyun 2025 04:15see109

Yusif Cabbarov: Ukraynanın titan istehsalçısını güclü və rəqabətədavamlı edəcəyik

04 İyun 2025 16:32see109
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri