Şərabçılıq məhsullarının reklamına dair tələblər dəyişir
Apa.az saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Şərabçılıq məhsullarının reklamına dair tələblər dəyişir.
APA xəbər verir ki, bu, Milli Məclisin Aqrar siyasət komitəsində müzakirə edilən “Üzümçülük və şərabçılıq haqqında” qanuna təklif edilən dəyişiklikdə əksini tapıb.
Layihəyə əsasən, rəqəmsal platforma təsisçisi rəqəmsal platformada yerləşdirilən materiallarda tündlüyü 5 faizdən yuxarı olan şərabçılıq məhsullarının reklamını yerləşdirə bilməyəcək.

Şərabçılıq məhsullarının reklamına dair YENİLİK
18 Mart 2025 12:05
Məşhur beynəlxalq jurnal Azərbaycanın şərabçılıq marşrutundan yazdı FOTOLAR
17 Mart 2025 17:09
Şərabçılıq kənd təsərrüfatının diversifikasiyası üçün vacibdir Məcnun Məmmədov
14 İyul 2025 13:39
Reklama dair ümumi tələblər dəyişir
04 Fevral 2025 13:47

