Sərnişin təyyarələrinin istismar müddəti başa çatdıqdan sonra nə edirlər?
Icma.az bildirir, Sia Az saytına əsaslanaraq.
...Kommersiya təyyarələri əbədi uçmur - onlar adətən 20-30 ildən sonra istismardan çıxarılır.
SİA-nın məlumatına görə, Slashgear yazır ki, son 36 il ərzində 15 000-dən çox təyyarə təqaüdə çıxarılıb və hər il siyahıya daha 700-dən 900-ə qədər təyyarə əlavə edilir.
İstismardan çıxarılan təyyarə atılmır, saxlanılır. Yeni sahibinə satıla, anbara qoyula və ya ehtiyat hissələri üçün sökülə bilər. Bu mərhələ təyyarə tranziti adlanır. “Təyyarə qəbiristanlıqları” dünyanın hər yerində, daha çox səhralarda və ya böyük hava limanlarının yaxınlığında mövcuddur.
ICAO-ya görə, təyyarənin kütləsinin 90 faizə qədəri təkrar emala yararlıdır. Hissələrin təxminən 50 faizi xidmətə qaytarılır – bu, 1000-ə qədər komponentdir: oturacaqlardan tutmuş elektronikaya qədər. Alüminium və polad kimi materiallar yenidən sənaye dövriyyəsinə buraxılır.
Qalan - yalnız təxminən 10 faiz - tullantıya çevrilir.
Qlobal təyyarələrin sökülməsi bazarı sürətlə böyüyür: 2033-cü ilə qədər onun dəyəri 14,7 milyard dollar təşkil edəcək. Hər il təxminən 400-450 təyyarə sökülür və işlənmiş hissələr bazarı artıq milyardlarla dollarla qiymətləndirilir.
İstismardan çıxarılan bütün avtomobillər orqanlar üçün istifadə edilmir. Bir çox aviaşirkətlər pula qənaət etmək üçün işlənmiş təyyarələr alırlar. Bu yanaşma, hətta köhnə maşınları yenilərinə pul xərcləmədən dəyişdirməyə imkan verir.
2024-cü ildə 150 təyyarə texniki baxışdan tutmuş yeni operatorun rənglərinə yenidən rənglənməyə qədər yenidən giriş prosedurundan keçib.
Əli Babayev


