Son 3 ildə meyvə ixracında artım qeydə alınıb STATİSTİKA
Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az
Azərbaycan son illərdə meyvə ixracı sahəsində aktiv fəaliyyət göstərərək bir sıra xarici bazarlara məhsullarını çıxarmağı davam etdirir.
2025-ci ilin ilk ayında Azərbaycandan xarici bazarlara meyvə ixracında ciddi artım qeydə alınıb. Kənd Təsərrüfatı Nazirliyindən verilən məlumta görə, ötən ilin analoji dövrü ilə müqayisədə ölkəmizdə meyvə ixracatının həcmi 23,5%, dəyəri isə 22,8% artıb.
2022-2024-cü illər ərzində ölkənin meyvə-tərəvəz ixracında müəyyən dəyişikliklər müşahidə olunub. Əsas ixrac məhsulları arasında pomidor, xurma, fındıq, alma və nar xüsusi yer tutur.
Bu ildə Azərbaycanın ümumi meyvə-tərəvəz ixracı 559,6 milyon ABŞ dolları təşkil edib. Əsas ixrac olunan məhsullar sırasında pomidor, xurma, fındıq, alma və nar üstünlük təşkil edib.
Banco.az Dövlət Gömrük Komitəsinin və İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzinin (İİTKM) rəsmi hesabatlarına əsasən xəbər verir ki, ötən illə müqayisədə 2023-cü ildə Azərbaycanın meyvə-tərəvəz ixracı 544 milyon 433 min ABŞ dolları dəyərində olub. Ümumilikdə 537 761 ton məhsul xarici bazarlara göndərilib. Əsas ixrac edilən məhsullar aşağıdakı kimidir:
Pomidor: 113 318 ton (126 milyon 80 min ABŞ dolları) Xurma: 63 863 ton (46 milyon 156 min ABŞ dolları) Fındıq: 19 028 ton (96 milyon 985 min ABŞ dolları) Alma: 65 419 ton (41 milyon 169 min ABŞ dolları) Nar: 17 578 ton (20 milyon 301 min ABŞ dolları)2024-cü ildə isə ümumi ixrac həcmi 535 milyon 26 min ABŞ dolları olub və 515 707 ton məhsul xarici bazarlara göndərilib. Əsas ixrac məhsulları aşağıdakı göstəricilərə malik olub:
Pomidor: 118 922 ton (141 milyon 965 min ABŞ dolları) Xurma: 74 543 ton (52 milyon 929 min ABŞ dolları) Fındıq: 15 413 ton (96 milyon 399 min ABŞ dolları) Alma: 66 874 ton (42 milyon 637 min ABŞ dolları) Nar: 18 606 ton (16 milyon 400 min ABŞ dolları)