Sürücü kurslarında tədris keyfiyyəti nə yerdədir? Təlimçi AÇIQLADI
Icma.az, Avtosfer portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Son illər sürücülük vəsiqəsi almaq istəyənlərin sayı artsa da bir çox vətəndaş sürücü kurslarında keçirilən dərslərin keyfiyyətindən narazıdır. Təcrübə dərslərinin kifayət qədər olmaması, nəzəri biliklərin real yol şəraitinə uyğun şəkildə öyrədilməməsi və bəzi hallarda formal yanaşmalar bu narazılıqları daha da artırır. Bu isə gələcəkdə yollarda təhlükəsizliyin təmin olunmasına mənfi təsir göstərə bilər.
Bəs sürücü kurslarında tədris keyfiyyəti nə yerdədir?
Mövzu ilə bağlı təlimçi Arzu Babazadə Avtosfer.az-a açıqlamasında bildirib ki, çox təəssüf ki, Azərbaycanda sürücülük təhsilinin əsas hissəsində təlim, nəzəri dərslər onlayn və ya əyani şəkildə MMC-lərdə, ofislərdə keçirilir:

“Güclü müəllimlər az da olsa mövcuddur, lakin laboratoriyalar yoxdur. Nəticədə tələbələr maşını tanımır, texniki vəziyyəti barədə məlumatlı olmur. Bu isə ciddi problemdir.
Ən böyük çətinliklərdən biri isə sürmə təlimindədir. Təlim üçün ayrılmış ərazi demək olar ki, yoxdur. Hazırda ölkə üzrə yeganə təlim meydançası “BakuBus Trening Mərkəzi”dir və orada yalnız özləri dərs keçir, başqaları buraxılmır. Rəsmi təlim meydanı olmadığı üçün peşəkar təlimçilər – məsələn, Aqil Rəhimov və mən boş və əlverişli ərazilər taparaq ilk dərsləri qanunun 78-ci maddəsinə uyğun şəkildə burada keçir, tələbəyə ilkin vərdişlər qazandırdıqdan sonra şəhərə çıxarırıq. Amma digər təlimçilərin əksəriyyəti tələbələri ünvandan götürərək dərhal yollara çıxarır. Bu, təlim qaydalarının pozulmasıdır və 40 manat cərimə nəzərdə tutulur.
Bu qayda pozuntusu nəticəsində tələbə ilk dərsdən şəhərə çıxır, təhlükəli vəziyyətlərə düşür. Azərbaycanda təlim meydanı olmadığından peşəkar təlimçilər də çətinlik çəkir. Arzu edərdik ki, dövlət tərəfindən rəsmi təlim meydanı yaradılsın və bütün təlimçilər müəyyən ödəniş etməklə orada dərs keçsinlər. İlk dərslər tam olaraq həmin meydançada keçirilsin, tələbə on dərsi bitirmədən şəhər yollarına buraxılmasın. Bu, tələbənin artıq ilkin vərdişlərə yiyələndiyini göstərəcək”.
Təlimçi əlavə olaraq qeyd edib ki, hazırkı vəziyyətdə isə təlimin keyfiyyəti demək olar ki, sıfıra bərabərdir:
“Texniki təlimin səviyyəsi çox aşağıdır və bu, yol qəzalarının əsas səbəblərindən biridir. İki peşəkar təlimçi ilə bu sahəni inkişaf etdirmək mümkün deyil, xüsusilə də rəsmi təlim meydanı yoxdursa. Tələbələr dönmə radiusunu, avtomobilin dinamik koridorunu, müxtəlif bucaqlarda necə manevr etməyi, qaz və tormuzun düzgün istifadəsini bilmirlər.

Texniki laboratoriyaların olmaması səbəbindən tələbələr avtomobilin əyləc sistemi, mühərrik, sükan mexanizmi, sürətlər qutusu kimi əsas hissələrin necə işlədiyini öyrənmirlər. Bu isə gələcəkdə onların avtomobili düzgün idarə etməsinə mane olur.
Digər böyük problem təlimçilərin özlərinin də peşəkarlıq səviyyəsidir. Onlar sertifikasiyadan keçməli, imtahan verməli, sürücülük vəsiqələri, inzibati xətaları, cərimə balları yoxlanmalıdır. Təlimçi özü qayda pozursa – məsələn, qırmızı işıqdan keçir, əks istiqamətə çıxır, təhlükəsizlik kəmərini taxmır, mobil telefonla danışır və ya video çəkirsə, bu, həm tələbə, həm də digər sürücülər üçün təhlükə yaradır.
Qısası, təlim sahəsində mövcud vəziyyət utancvericidir və təcili şəkildə islahatlara ehtiyac var”.
Eltac Züflüqaroğlu


