Orta məktəblərdə dərslərin keyfiyyəti nə yerdədir? EKSPERT AÇIQLADI
Sia Az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
"Təbii ki, məktəbin borcu keyfiyyətli təhsil verməkdir. Eyni zamanda cəmiyyət üçün sağlam vətəndaş yetişdirməkdir. Yəni təlim və tərbiyə məktəbin qarşısında duran iki vacib komponentdir. Əgər məktəb keyfiyyətli təhsil verirsə əlavə valideyinin xərc cəkib övladını repetitor yanına qoymağa, müəllim yanına qoymağa ehtiyacı varmı? Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında təhsil üzrə ekspert İlqar Orucov deyib.
Onun sözlərinə görə, burada fərqli yanaşmalar var: "Yəni sırf uşaqların dərsdən əlavə müəllim yanına hazırlığa getməsinin bir neçə məqamları var. Birinci məqam ondan ibarətdir ki, xüsusi ilə repetitorluq fəaliyyəti daha çox yuxarı siniflərdə əvvəllər geniş yayılmışdır. Amma biz baxırıq ki, hətta məktəbəqədər təhsil müəssisəsi olan uşaqları valideynlər müəllim yanına qoyurlar. İbtidai sinifdə oxuyan uşaqları valideynlər müəllim yanına qoyurlar. Artıq repetitorluq təhsilin bütün yaş qrupunda olan uşaqları əhatə edir. Və haqlı sual yaranır. Məktəb keyfiyyətli təhsil verirsə buna nə ehtiyac var? Mən hesab eləmirəm ki, bizim məktəblərimiz keyfiyyətsiz təhsil verir deyə o fikirdən uzağam. Hesab edirəm ki, məktəbdə keyfiyyətli təhsilin yaxşılaşmasına yönəlmiş bir sıra addımlar atılıb. Elm və Təhsil Nazirliyi bununla bağlı məsələləri daim gündəmdə saxlayır və xüsusilə keyfiyyətli təhsili şərtləndirən həm də keyfiyyətli müəllim faktorudur. Ümumiyyətlə məktəblərdə həm də, müəllimlərin sertifikatsiyaya cəlb olunmasının əsasında, müəllimlərin bilik və bacarığlarının qiymətləndirilməsi, onun ölçülməsi durur ki, bu da ilk öncə ibtidai siniflərdə başlanıldı. Məlum oldu ki, bizim ibtidai siniflərdə xeyli işini bilməyən müəllimlər var və artıq onlar tədrisdən uzaqlaşdırıldı və yeni müəllimlərin işə qəbul imtahanları nəticəsinə uyğun müvafiq olaraq yeni müəllimlər təhsil prossesinə cəlb olundular. Bu əslində keyfiyyətli təhsilə təsir edən amillərdən biridir. Amma digər bir məsələ ondan ibarətdir ki, valideynlər fərqli səbəblərdən uşaqlarını hazırlığa qoyurlar. Bir çox hallarda bunun dəb formasını alması yaxşı bir əlamət deyil. Yəni sinifdə oxuyan hansısa uşağın valideyni öz övladını müəllim yanına qoyursa məndə qoymalıyam deyə bu yanaşmadan irəli gəlir. Hesab edirəm bu da yaxşı bir hal deyil. Amma mən valideynəm, imkanım var və mən öz övladıma əlavə biliklər qazandırmaq istəyirəm, əlavə dillər öyrənməsini istəyirəm və eyni zamanda daha dərinləşmiş biliklər qazanmasını istəyirəm və övladımı müəllim yanına qoyuramsa bu başa düşüləndir. Amma müəllim sinifdə dərs keçmirsə və valideynləri məcbur edirsə ki, öz uşaqlarını dərsdən sonra mənim yanıma hazırlığa gətirsin fikrimcə, bu müəllim əxlaqına yaraşmayan bir hərəkətdir. Müəllim sinifdə keyfiyyətli təhsili təşkil etməlidir.
Qeyd etdiyim kimi bu müəllimin vəzifə borcudur. Valideyn məsuliyyətindən irəli gələrək öz övladının təhsili ilə bağlı maraqlanır, onun dərslərinin hazırlanmasında övladına kömək edir. Lakin onu da qeyd etmək istəyirəm ki, bunu bütün valideynlər də bacarmır. Kifayət qədər görürük ki, repetitorluq geniş vüsət alıb və həm də bu məktəb nüfuzunu bir çox hallarda aşağı gətirib çıxarır. Hesab edirəm ki, burada artıq müəllim peşəkarlığı önəm daşıyır, müəllimin biliyi, savadı, bütünlükdə həmin proqram məzmunun şagirdlərə doğru və düzgün çatdırılmasını təmin etmək bu müəllimin vəzifəsidir. Əgər müəllim bunu etmirsə deməli artıq burada təbii ki, narahatedici məsələlər və düşündürücü məsələlər ortaya çıxır".

