Tədris proqramı niyə imtahan tələblərini qarşılamır? DETALLAR
Icma.az, Demokrat.az portalına istinadən məlumat verir.
"Ali təhsil müəssisələrinin pedaqoji ixtisaslar üzrə tədris proqramlarının MİQ imtahanlarının tələblərini tam qarşılamaması Azərbaycan təhsil sistemində uzun illərdir mövcud olan struktur boşluğun nəticəsidir. Təhlil göstərir ki, bu boşluq müəllim hazırlığı ilə müəllim seçimi arasında inteqrasiyanın zəif olmasından, ali təhsil proqramlarının məzmununun pedaqoji praktik bacarıqlardan çox nəzəri biliklər üzərində qurulmasından qaynaqlanır. Nəticədə ali məktəbi bitirən gənc müəllim diplom alsa da, real işə qəbul üçün yenidən hazırlıq kurslarına və repetitor dəstəyinə müraciət edir. Bu vəziyyət həm təhsil sisteminin səmərəliliyini azaldır, həm də gənclər üçün əlavə maliyyə və zaman itkisi yaradır".
Bunu Demokrat.az-a açıqlamasında təhsil eksperti Kamran Əsədov deyib.
O bildirib ki, statistik göstəricilər bu uyğunsuzluğu açıq şəkildə göstərir:
"2024-cü il MİQ imtahanlarında pedaqoji fakültə məzunlarının cəmi 38 faizi keçid balını toplaya bilib. Bu, o deməkdir ki, hər on pedaqoji məzundan altısı ali təhsili bitirsə də, müəllim kimi fəaliyyətə başlaya bilmir.
Daha dərinə baxdıqda, onların zəif nəticə göstərdiyi sahələrin — fənn metodikası, kurikulum tətbiqi, qiymətləndirmə və pedaqoji situasiya analizi — universitet proqramlarında ya az, ya da ümumiyyətlə nəzərə alınmadığı aydın olur. Bu fakt həm də onu göstərir ki, ali təhsil müəssisələri müəllim hazırlığında Elm və Təhsil Nazirliyinin müəyyən etdiyi “müəllimin peşəkar səriştələri çərçivəsi”nə tam inteqrasiya olunmayıb.
Məsələnin mənfi tərəfi ondadır ki, gənc müəllim namizədlər bu boşluğu öz vəsaitləri hesabına doldururlar. Hazırlıq kurslarına aylıq 150–200 manat xərcləyən gənclər üçün bu, sosial yükə çevrilir. Beləliklə, dövlət tərəfindən maliyyələşdirilən ali təhsilin nəticəsi əlavə xərclə tamamlanır.
Digər tərəfdən, bu vəziyyət pedaqoji təhsilin nüfuzuna da mənfi təsir edir. Məzunlar universitet diplomunu “təməl sənəd” deyil, sadəcə bir formal keçid kimi görürlər. Bu isə pedaqoji fakültələrə olan marağı azaldır, nəticədə ixtisas seçimində keyfiyyətli abituriyent axını zəifləyir".
Cavidan Mirzəzadə
Demokrat.az
Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
Bunu Demokrat.az-a açıqlamasında təhsil eksperti Kamran Əsədov deyib.
O bildirib ki, statistik göstəricilər bu uyğunsuzluğu açıq şəkildə göstərir:
"2024-cü il MİQ imtahanlarında pedaqoji fakültə məzunlarının cəmi 38 faizi keçid balını toplaya bilib. Bu, o deməkdir ki, hər on pedaqoji məzundan altısı ali təhsili bitirsə də, müəllim kimi fəaliyyətə başlaya bilmir.
Daha dərinə baxdıqda, onların zəif nəticə göstərdiyi sahələrin — fənn metodikası, kurikulum tətbiqi, qiymətləndirmə və pedaqoji situasiya analizi — universitet proqramlarında ya az, ya da ümumiyyətlə nəzərə alınmadığı aydın olur. Bu fakt həm də onu göstərir ki, ali təhsil müəssisələri müəllim hazırlığında Elm və Təhsil Nazirliyinin müəyyən etdiyi “müəllimin peşəkar səriştələri çərçivəsi”nə tam inteqrasiya olunmayıb.
Məsələnin mənfi tərəfi ondadır ki, gənc müəllim namizədlər bu boşluğu öz vəsaitləri hesabına doldururlar. Hazırlıq kurslarına aylıq 150–200 manat xərcləyən gənclər üçün bu, sosial yükə çevrilir. Beləliklə, dövlət tərəfindən maliyyələşdirilən ali təhsilin nəticəsi əlavə xərclə tamamlanır.
Digər tərəfdən, bu vəziyyət pedaqoji təhsilin nüfuzuna da mənfi təsir edir. Məzunlar universitet diplomunu “təməl sənəd” deyil, sadəcə bir formal keçid kimi görürlər. Bu isə pedaqoji fakültələrə olan marağı azaldır, nəticədə ixtisas seçimində keyfiyyətli abituriyent axını zəifləyir".
Cavidan Mirzəzadə
Demokrat.az

Sürücülər üçün Tədris Proqramı təsdiqləndi
25 İyul 2025 18:12
Universitetlərdə 1С mühasibatlıq proqramı tədris OLUNACAQ?
04 Sentyabr 2025 20:03
Belə havalar üçün distant tədris proqramı olmalıdır
21 Fevral 2025 16:44
Vüqar Zifəroğlu: Jurnalistika fakültəsinin tədris proqramı dəyişməlidir
08 İyul 2025 15:42
Yeni tədris ili üçün tədris planları təsdiq edildi
22 Avqust 2025 11:18

