Tendensiya var ki, şirkət rəhbərləri işçilərin inkişaf edəndən sonra başqa yerə gedərlər deyə qorxurlar
Icma.az bildirir, Bizimyol saytına əsaslanaraq.
Forumun rəsmi media tərəfdaşı Bizimyol.info xəbər verir ki, tədbirin “İnsana dəyər verin” panelində Milli İnsan Resursları Forumunun layihə rəhbəri Cabir Süleymanlı açılış nitqi ilə çıxış edib və tədbir iştirakçılarını salamlayıb. Cabir Süleymanlı Milli İnsan Resursları Forumunun 10 illiyi ilə bağlı xatirələrini bölüşüb, ilk tədbirdə çəkilən fotoları təqdim edib: “Bizim etdiyimiz işlər insanlara dəyər üçün edilir. Simon Sinek “İnsanları işə götürəndə sadəcə iş axtaranları yox, sənin inandığına inanları seç” deyə bu istiqamətdə ən maraqlı şərhlərdən birini bölüşüb”,-deyə qeyd edib.
“Azərsun Holdinq”in İnsan Resursları Departamentinin rəhbər Fərid Tağıyev tədbirin birinci panelinin moderatoru kimi çıxış edib. Fərid Tağıyev süni intellektin yayıldığı bir vaxtda “insan bu prosesin harasındadır?” sualına cavab tapmaq üçün müzakirə aparılacağını bildirib: “Bizim iş yerlərində işçiyə verməli olduğumuz iki şey var. Məna və təsir. Yəni, biz mənalı iş və onun hansı təsirlər yaradacağını düşünməliyik. Bundan əlavə bildirmək istəyirəm ki, biz ən güclü işçini tapsaq belə, rəhbərlik onu saxlamağı bacarmalıdır. Psixoloji təhlükəsizlik komandanı uğura aparan yoldur. İşçi rəhbərliyə öz fikirlərini açıq şəkildə bildirməlidir və rəhbərlik buna şərait yaratmalıdır”.
Spiker kürsüsündə çıxış edən “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin İnsan Reaursları Departamentinin müdir müavini Rauf Məmmədov bildirib ki, əməkdaşlara dəyər vermək etik korporativ göstərici deyil: “İşə götürən və işçi arasında münasibətlərin tənzimləməsi ilə birgə şəffaf şəkildə şirkət daxili qaydalar bütün işçilərə açıq olmalıdır. Şirkətdə bu zaman inam yaranır. İşçilər özlərinə verilən dəyəri görür və iş yerinə bağlılıq yaranır. Bu zaman dolayısı ilə hansısa başqa müəssisədə iş axtarmır və məhsuldarlığını öz iş yerində göstərir. Bu da həmin işçinin maaşına təsir edir. İnsan resurslarının əsas işi işçi və işəgötürənlə balansı qorumaqdır. İnsan resursları bunu bacarsa daha uğurlu alınır.
Bir müddət əvvəl çalışdığım müəssisədə avtomatlaşdırma sisteminə start verdik və bizə zənglər gəlməyə başladı ki, “biz işimizi itirəcəyik?”. Cavabımız təbii ki, "xeyr" oldu. Çünki bu yenilik bizə sadəcə işimizi sürətləndirmək üçün lazım idi”.
“KHHR Consultancy”nin təsisçisi Kamil Hüseynov auditoriyaya səslənərək bildirib ki, "çox zaman rəhbərlər deyir ki, işçi işləmir və buna səbəb rəhbərin və işçinin gözləntiləri ilə bağlıdır: “Onların bir-birilərinə fikirlərini açıq şəkildə bildirməmələri axırda bu vəziyyətə gətirib çıxardır. Biz insan resursları kommunikasiyasını həm işçiyə, həm də işəgötürənə bildirməliyik və inkişaf etdirməliyik”.
Kamil Hüseynov vurğulayıb ki, insan resurslarının əksəriyyətinin biznesdən heç xəbəri belə yoxdur və onlar pulun haradan gəldiyini bilmir: “Məsləhətim odur ki, siz bu gündən öz biznesinizi araşdırın. Pulun haradan gəldiyini müəyyənləşdirin. Burada biraz maliyyə biliklərinizi artırmaq və biznesi anlamaq lazımdır.
İnsan resursları özündən daha çox komandanı inkişaf etdirməlidir. Bizdə belə bir tendensiya var ki, rəhbərlər işçilərin inkişafından qorxurlar. Düşünürlər inkişaf edər və başqa yerə gedər. Amma bu da səhv düşüncədir. Rəhbərlər işçilərini inkişafa aparmalıdırlar. Bu, özlərinin, şirkətlərinin lehinə olacaq”.
Kamil Hüseynov sonda bildirib ki, özümüzü dünənki özümüzlə müqayisə etməliyik və başqası ilə müqayisə aparmamalıyıq.
“Azərbaycan Hava Yolları”nın İnsan Resursları üzrə Strateji Biznes Partnyoru Əfsanə Rəcəbova “əməkdaşı işə götürəndə onların hansı töhvə verəcəyini aydın şəkildə bildirilməlidir”,-deyə bildirib. Onun sözlərinə görə, hər təşkilat özünə uyğun davranış qaydaları müəyyən etməlidir: “Bu işdə də əsas yük HR-ların üzərinə düşür. Özünü tanıma çox önəmlidir. Rəhbərlərin bir çoxu özünü təhlil etmir. AZAL-da bir əməkdaşımız var. Bir gün onun çox yaxşı işçi olduğunu dedim. O da mənə bildirdi ki, əvvəl belə olmayıb. Ona irad bildirilib və o, öz əskiklərini tamamlamaqla indiki vəziyyətə gəlib çıxıb”
“Mergen Group Consultancy Company”da HR direktor, həmtəsisçi Tural İslamov qeyd edib ki, HR-lar rəhbərliklə kiçik görüşlər keçirməlidir və rəhbərə suallar ünvanlayıb onun tam olaraq nə istədiyini anlamalıdır, nəticədə qeyri-müəyyənlik mühiti tam olaraq aradan qalxacaq.
“Rəhbərlər köhnə düşüncədə qaldıqları üçün HR-ı ancaq tapşırıq icra edən şəxs kimi görürlər. HR-lar bu düşüncədən insanları çıxarmaq üçün iş görməlidirlər. Rəqiblərimizdən nə ilə fərqləndiyimizi, şirkətimizin məhsullarını və xərclərini başa düşmədən, biznesin dilini bilmədən heç bir halda stratejik masaya dəvət almayacağıq. Biz rəqəmləri, biznesi və bazar mövqeyimizi bilməliyik. Bu zaman biznes tərəfdaş olacağıq və bizim fikirlərimizi soruşacaqlar”.
Leyla Mirzə, Bizimyol.info


