Icma.az
close
up
RU
Menu

TƏCİLİ: Metroya giriş bağlandı Nə baş verir?

“Bu gün layiq olduğumuz qələbə əldə etdik”

Bakının bir çox yollarında nəqliyyatın sıxlığı müşahidə olunur SİYAHI

Rəştdən Həştərxana birbaşa uçuşlar başladı

Sarıkökün bu faydalarını çoxları bilmir

Tramp görüşü zamanı daim Zelenskiyə söyüş söyürdü

Həkimlər soyuq mövsümdə immuniteti gücləndirməyin yollarını açıqlayıblar

“Amazon”, “Snapchat” və “Zoom”da problem yarandı

On dörd yaşlı futbolçu qız məktəbdəki zorakılığa görə intihar edib FOTO

Körpələrdə genetik xəstəliklərin aşkarlanması üçün ölkəyə 300 mindən çox test gətiriləcək

Ərdoğandan Şimali Kiprdə keçirilən prezident seçkilərinin ilkin nəticələrinə reaksiya

Yer kürəsində oktyabr ayının üçüncü maqnit qasırğası başlayıb

İspaniya La Liqası: Real Madrid səfərdən 3 xalla qayıdır

Tbilisidəki son etirazlara görə 14 nəfər saxlanıldı

Əməliyyat otaqlarında niyə yalnız yaşıl və mavi geyimlərə icazə verilir?

Luvr muzeyində Azərbaycan nəfəsi: Parisdə gənc rəssam Diana Quliyevanın əsərləri sərgilənir Foto

“Mən ABŞ ı təhlükəyə ata bilmərəm...”

Mütəxəssislər xəbərdarlıq edir: 50 yaşdan sonra bu qidalar məhdudlaşdırılmalıdır

Sofiya Universitetində “Azərbaycan suveren dövlətçilik yolunda” sərgisinin açılışı

Elmar Məmmədyarovdan açıqlama: “Kimin qarın ağrısı varsa, adımı hallandırır”

“Tesla”nın boykotu, yoxsa sıçrayışdan əvvəlki pauza Satışlar rekord səviyyədə düşür

“Tesla”nın boykotu, yoxsa sıçrayışdan əvvəlki pauza Satışlar rekord səviyyədə düşür

Qaynarinfo saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.

İlon Maskın son bəyanatlarının fonunda Avropada "Tesla” avtomobillərinin satışları kəskin azalır. 

Qaynarinfo xəbər verir ki, UNIAN-ın sorğusuna cavab verən ekspertlər Avropa avtomobil bazarında baş verənləri şərh edib və Almaniyada Ukrayna nömrəli "Tesla”ların niyə cızıldığını izah ediblər.  

Ukraynalılar elektromobilləri sevməyə başlayanda (ötən il satışlar 38% artıb və artmaqda davam edir), qlobal "yaşıl" avtomobil bazarında ciddi dəyişikliklər baş verdi. Bu bazarın əvvəlki hegemonu – "Tesla” – Avropada və dünyada sürətlə mövqeyini itirir. Ən pis dinamika isə məhz Almaniyada müşahidə olunur. Bunun əsas səbəbi "Tesla”nın rəhbəri və əsas səhmdarı İlon Maskın siyasətə qarışaraq yerli seçkilərdə sağ radikalları dəstəkləməsidir.  

Bəs satışlarda baş verənlər nə ilə bağlıdır – Maskın sağ radikallara jesti səbəbindən "boykot", yeni modelin satışa çıxarılmasından əvvəlki "pauza", yoxsa Almaniyada olduqca güclü rəqiblərin intriqaları? UNIAN-ın sorğusuna cavab verən ekspertlər bu mövzuları ətraflı izah edib və Almaniyada "Tesla” və Maskla bağlı ictimai rəyin necə olduğunu açıqlayıblar. Bundan əlavə, Avropada ukraynalı "Tesla” sahiblərinə qarşı münasibət və onların avtomobillərinin niyə cızıldığı barədə də danışılıb.  


Satışlar, intriqalar və ittihamlar  

Müasir qlobal avtomobil bazarı nədir? Bu, əsl "ilan yuvasıdır", burada hamı bir-biri ilə rəqabət aparır və bəzən "çirkli" metodlardan da çəkinmir. İstehsalçılar getdikcə azalan tələbat uğrunda mübarizə aparırlar. İnsanlar sadəcə olaraq bazarın təklif edə biləcəyi qədər avtomobil almaq istəmir. Bu, bir qədər neft bazarına bənzəyir, lakin orada OPEC var və o, müəyyən dərəcədə "sivil" rəqabət illüziyası yaradır. Avtomobil bazarında isə bu yoxdur və nəticədə mübarizə daha da şiddətlidir.  

Hazırda bu "artıq istehsal" böhranından ən çox qazananlar çinlilər və… ukraynalılardır. Çinlilər - çünki onlar damping və dövlət müdafiəsi sayəsində satışlarını və gəlirlərini artırırlar. Ukraynalılar isə sadəcə istehlakçı kimi qazanırlar – çünki ölkəyə hər marka və sinifdən olan istifadə olunmuş avtomobillər böyük həcmdə gəlir.  

Müharibə və ümumi ümidsizlik fonunda bir çox insan özünü yaxşı sükanlı və ya ön hissəsində "T" hərfi olan yeni ikinci əl avtomobillə sevindirmək istəyir. Lakin dünyanın qalan hissəsində avtomobil bazarında vəziyyət olduqca mürəkkəbdir, xüsusilə də Donald Trampın "fil mağazadakı fil" kimi ticarət müharibələrini görünməmiş miqyasda qızışdırdığı bir vaxtda.  

Köhnə brendlər tədricən bazarı tərk edir, yeni markalar isə meydana gəlir. Ukraynalılar üçün "Tesla” hələ də "yeni" marka sayılsa da, "köhnə dünya"da vəziyyət fərqlidir. Çin avtomobilləri yeni, ucuz və perspektivli hesab edilir, onların ABŞ və Aİ bazarlarına axını isə məhdudlaşdırılmağa çalışılır. "Tesla” isə artıq "Volkswagen”, "Mercedes-Benz” və BMW ilə yanaşı "köhnə" markalar sırasına daxil olub və indi özü də Çin avtomobil istehsalçılarının təzyiqinə məruz qalır.  

Üstəlik, İlon Mask Almaniyada öz biznes maraqlarını irəli sürmək qərarına gəldi. Lakin o, bunu kifayət qədər radikal şəkildə etdi – ölkədə hakimiyyəti özünə daha loyal qüvvələrlə əvəzləmək istədi və bunun üçün Rusiya tərəfdarı, ən "toksik" sağ radikal partiya olan "Almaniya üçün Alternativ"i (AfD) dəstəklədi. Məhz bundan sonra Almaniyada və Avropada "Tesla”nın boykot edilməsi ilə bağlı müzakirələr başladı.  

Bəs niyə "Tesla”nın satışları hətta Avstraliyada – dünyanın o biri ucunda da azalır? Bütün bunlar həqiqətən də Maskın siyasi mövqeyi ilə bağlıdırmı?  


Məsələ Maskda deyil  

Ukrayna Elektrik Avtomobil Bazarının İştirakçıları Assosiasiyası (EV-UA) sədr müavini Vadim İqnatov hesab edir ki, "Tesla” ilə bağlı vəziyyət daha mürəkkəbdir və hər şeyi Maskın açıqlamalarına bağlamaq düzgün olmazdı.  

"Birincisi, Mask hələ "Tesla” demək deyil. O, şirkətin cəmi 20%-dən az hissəsinə sahibdir. İkincisi, 2024-cü ildə "Tesla” Model Y satışlarının 17% azalmasına baxmayaraq, Avropanın ən populyar elektromobili olaraq qalırdı. Hətta bütün avtomobillər arasında dördüncü yerdə idi", – deyə ekspert vurğulayıb.  

O, satışların azalmasının əsas səbəblərini belə izah edir:  

- 2023-cü illə müqayisədə "Tesla”nın qiymət endirimlərinin təsirinin azalması  

- Çin istehsalçılarının bazarda artan rəqabəti  

"Ötən il Model Y Niderland, İsveç, İsveçrə, Danimarka və Norveçdə ən çox satılan avtomobil idi", – İqnatov əlavə edib.  

Bu səbəbdən ekspert hazırda genişmiqyaslı boykotdan danışmağın doğru olmadığını düşünür.  

"Eyni söz-söhbətlər "Tesla”nın Berlindəki zavodunun tikintisi zamanı da yayılmışdı. Çünki "Tesla” köhnə avtoistehsalçılar üçün ciddi təhlükədir. İndi isə çinlilər də əlavə olunub. Üstəlik, Mask bəzi uğursuz bəyanatlar verdi", – deyə o qeyd edib.  

 "Boykot" həqiqətən varmı?  

"Tesla”nın Avropadakı satışları ilə məşğul olan və Almaniyada işləyən Artem Vasilenko da "boykot" barədə sosial şəbəkələrdə bəzi məlumatlara rast gəldiyini, lakin bunu daha çox "sifarişli məqalələr" kimi gördüyünü deyir.  

Bununla belə, o, satışların azalmasını təsdiqləyir.  

"Tesla” Model Y-nin satışları 40-50% azalıb. Lakin bu azalmaya Maskın bəyanatları ilə yanaşı, digər amillər də təsir edib. Almaniyada yeni "Tesla” modelləri üçün subsidiyalar ləğv edilib və aylıq lizinq ödənişləri 475 avrodan 1000 avroya yüksəlib. Bu, satışlara Maskın bəyanatlarından daha çox təsir edir", – Vasilenko bildirib.  

O, həmçinin qeyd edib ki, "Tesla” yeni modellərin satışına hazırlaşdığı üçün keçid dövründə satışlarda müvəqqəti enişlər müşahidə olunur.  

"İnsanlar əvvəlki Model Y satışlarından əvvəl olduğu kimi gözləyir və ilkin problemlər aradan qaldırıldıqdan sonra yeni modeli almağa üstünlük verirlər", – deyə ekspert əlavə edib.  

Bununla yanaşı, "Tesla” hələ də Avropada biznes üçün sərfəli seçim olaraq qalır.  

"Burada çoxları "Tesla”nı yükdaşıma üçün qoşqu ilə birlikdə istifadə edir. Çünki elektromobillərə tətbiq edilən güzəştlər onları kiçik bizneslər üçün daha sərfəli edir", – deyə Vasilenko yekunlaşdırıb.  

Beləliklə, "Tesla” satışlarının azalmasının əsas səbəbləri bunlardır:  

1. Çin istehsalçılarının artan rəqabəti  

2. Yeni modellərin satışa çıxarılmasına hazırlıq  

3. Aİ-də elektromobillərə subsidiyaların ləğvi  

4. Maskın bəyanatlarının yaratdığı müvəqqəti mənfi rəy  

Lakin mütəxəssislərin fikrincə, "Tesla” bu böhrandan güclənərək çıxacaq.

Alpər

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:135
embedMənbə:https://qaynarinfo.az
archiveBu xəbər 20 Fevral 2025 16:33 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

TƏCİLİ: Metroya giriş bağlandı Nə baş verir?

19 Oktyabr 2025 04:03see278

“Bu gün layiq olduğumuz qələbə əldə etdik”

19 Oktyabr 2025 19:14see183

Bakının bir çox yollarında nəqliyyatın sıxlığı müşahidə olunur SİYAHI

20 Oktyabr 2025 08:25see178

Rəştdən Həştərxana birbaşa uçuşlar başladı

19 Oktyabr 2025 19:10see140

Sarıkökün bu faydalarını çoxları bilmir

20 Oktyabr 2025 07:01see134

Tramp görüşü zamanı daim Zelenskiyə söyüş söyürdü

19 Oktyabr 2025 23:19see131

Həkimlər soyuq mövsümdə immuniteti gücləndirməyin yollarını açıqlayıblar

19 Oktyabr 2025 07:43see130

“Amazon”, “Snapchat” və “Zoom”da problem yarandı

20 Oktyabr 2025 14:39see130

On dörd yaşlı futbolçu qız məktəbdəki zorakılığa görə intihar edib FOTO

19 Oktyabr 2025 04:02see129

Körpələrdə genetik xəstəliklərin aşkarlanması üçün ölkəyə 300 mindən çox test gətiriləcək

19 Oktyabr 2025 20:14see129

Ərdoğandan Şimali Kiprdə keçirilən prezident seçkilərinin ilkin nəticələrinə reaksiya

20 Oktyabr 2025 00:57see128

Yer kürəsində oktyabr ayının üçüncü maqnit qasırğası başlayıb

19 Oktyabr 2025 04:50see128

İspaniya La Liqası: Real Madrid səfərdən 3 xalla qayıdır

20 Oktyabr 2025 01:12see128

Tbilisidəki son etirazlara görə 14 nəfər saxlanıldı

19 Oktyabr 2025 18:49see128

Əməliyyat otaqlarında niyə yalnız yaşıl və mavi geyimlərə icazə verilir?

19 Oktyabr 2025 04:05see127

Luvr muzeyində Azərbaycan nəfəsi: Parisdə gənc rəssam Diana Quliyevanın əsərləri sərgilənir Foto

19 Oktyabr 2025 09:10see126

“Mən ABŞ ı təhlükəyə ata bilmərəm...”

19 Oktyabr 2025 19:18see124

Mütəxəssislər xəbərdarlıq edir: 50 yaşdan sonra bu qidalar məhdudlaşdırılmalıdır

19 Oktyabr 2025 07:08see121

Sofiya Universitetində “Azərbaycan suveren dövlətçilik yolunda” sərgisinin açılışı

19 Oktyabr 2025 06:45see120

Elmar Məmmədyarovdan açıqlama: “Kimin qarın ağrısı varsa, adımı hallandırır”

19 Oktyabr 2025 21:04see119
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri