Icma.az
close
up
RU
Menu

Bakıda yolun hərəkət hissəsi parkinqə çevrilib Nişanları heçə sayıb yolu bağlayırlar VİDEO

Azərbaycan və Türkmənistan qarşılıqlı əməkdaşlığı Avrasiya logistik sisteminin dayanıqlı inkişafı üçün mühüm amilə çevrilə bilər EKSPERT

Sertifikasiyada müəllimə əlavə vaxt verilir Bu hallarda...

Kiyevdə məşhur amerikalının başına balkon düşdü Foto

Rusiya Serbiyanı Ukraynaya gizli sursat verməkdə ittiham edir...

Ruslar bu yay uğursuz olsa, üsyan başlayacaq Xarebin

Çin Kiyevə Mavic dronlarının satışını dayandırır

Xaricdə Azərbaycan əleyhinə çıxışlar edən mühacirlərin ölkəyə ekstradisiyası yalnız bu yolla mümkündür VACİB AÇIQLAMA KONKRET

Qərbi Azərbaycana Qayıdış Konsepsiyasının təşviqi” adlı layihə çərçivəsində ekspert görüşü FOTOLAR

Super Liqa klubunun yeni baş məşqçisi müəyyənləşib

Çelsi Joao Feliksdən qurtulmağın yollarını axtarır

İspaniya təmsilçisi Fernando Torreslə müqavilə müddətini uzadıb

Paşinyan kilsələri tikinti tullantıları ilə dolu anbarla müqayisə edir

Ən sağlam səhər içkisinin adı açıqlandı Çay və qəhvə deyil

Sosioloq: Getdikcə sırf əyləncə üçün yaşayan insanların sayı artır

İsrail və HƏMAS arasında tarixi razılaşma...

Serj Sarqsyan və kürəkəni 3 milyon dollar rüşvət almaqda ittiham olunur

Fidan: Rusiya və Ukraynanın atəşkəslə bağlı tələbləri fərqlidir

Tramp Harvarda 30 gün vaxt verdi

Maqnit qasırğası 24 saatdan çoxdur davam edir

“Tesla”nın boykotu, yoxsa sıçrayışdan əvvəlki pauza Satışlar rekord səviyyədə düşür

“Tesla”nın boykotu, yoxsa sıçrayışdan əvvəlki pauza Satışlar rekord səviyyədə düşür

Qaynarinfo saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.

İlon Maskın son bəyanatlarının fonunda Avropada "Tesla” avtomobillərinin satışları kəskin azalır. 

Qaynarinfo xəbər verir ki, UNIAN-ın sorğusuna cavab verən ekspertlər Avropa avtomobil bazarında baş verənləri şərh edib və Almaniyada Ukrayna nömrəli "Tesla”ların niyə cızıldığını izah ediblər.  

Ukraynalılar elektromobilləri sevməyə başlayanda (ötən il satışlar 38% artıb və artmaqda davam edir), qlobal "yaşıl" avtomobil bazarında ciddi dəyişikliklər baş verdi. Bu bazarın əvvəlki hegemonu – "Tesla” – Avropada və dünyada sürətlə mövqeyini itirir. Ən pis dinamika isə məhz Almaniyada müşahidə olunur. Bunun əsas səbəbi "Tesla”nın rəhbəri və əsas səhmdarı İlon Maskın siyasətə qarışaraq yerli seçkilərdə sağ radikalları dəstəkləməsidir.  

Bəs satışlarda baş verənlər nə ilə bağlıdır – Maskın sağ radikallara jesti səbəbindən "boykot", yeni modelin satışa çıxarılmasından əvvəlki "pauza", yoxsa Almaniyada olduqca güclü rəqiblərin intriqaları? UNIAN-ın sorğusuna cavab verən ekspertlər bu mövzuları ətraflı izah edib və Almaniyada "Tesla” və Maskla bağlı ictimai rəyin necə olduğunu açıqlayıblar. Bundan əlavə, Avropada ukraynalı "Tesla” sahiblərinə qarşı münasibət və onların avtomobillərinin niyə cızıldığı barədə də danışılıb.  


Satışlar, intriqalar və ittihamlar  

Müasir qlobal avtomobil bazarı nədir? Bu, əsl "ilan yuvasıdır", burada hamı bir-biri ilə rəqabət aparır və bəzən "çirkli" metodlardan da çəkinmir. İstehsalçılar getdikcə azalan tələbat uğrunda mübarizə aparırlar. İnsanlar sadəcə olaraq bazarın təklif edə biləcəyi qədər avtomobil almaq istəmir. Bu, bir qədər neft bazarına bənzəyir, lakin orada OPEC var və o, müəyyən dərəcədə "sivil" rəqabət illüziyası yaradır. Avtomobil bazarında isə bu yoxdur və nəticədə mübarizə daha da şiddətlidir.  

Hazırda bu "artıq istehsal" böhranından ən çox qazananlar çinlilər və… ukraynalılardır. Çinlilər - çünki onlar damping və dövlət müdafiəsi sayəsində satışlarını və gəlirlərini artırırlar. Ukraynalılar isə sadəcə istehlakçı kimi qazanırlar – çünki ölkəyə hər marka və sinifdən olan istifadə olunmuş avtomobillər böyük həcmdə gəlir.  

Müharibə və ümumi ümidsizlik fonunda bir çox insan özünü yaxşı sükanlı və ya ön hissəsində "T" hərfi olan yeni ikinci əl avtomobillə sevindirmək istəyir. Lakin dünyanın qalan hissəsində avtomobil bazarında vəziyyət olduqca mürəkkəbdir, xüsusilə də Donald Trampın "fil mağazadakı fil" kimi ticarət müharibələrini görünməmiş miqyasda qızışdırdığı bir vaxtda.  

Köhnə brendlər tədricən bazarı tərk edir, yeni markalar isə meydana gəlir. Ukraynalılar üçün "Tesla” hələ də "yeni" marka sayılsa da, "köhnə dünya"da vəziyyət fərqlidir. Çin avtomobilləri yeni, ucuz və perspektivli hesab edilir, onların ABŞ və Aİ bazarlarına axını isə məhdudlaşdırılmağa çalışılır. "Tesla” isə artıq "Volkswagen”, "Mercedes-Benz” və BMW ilə yanaşı "köhnə" markalar sırasına daxil olub və indi özü də Çin avtomobil istehsalçılarının təzyiqinə məruz qalır.  

Üstəlik, İlon Mask Almaniyada öz biznes maraqlarını irəli sürmək qərarına gəldi. Lakin o, bunu kifayət qədər radikal şəkildə etdi – ölkədə hakimiyyəti özünə daha loyal qüvvələrlə əvəzləmək istədi və bunun üçün Rusiya tərəfdarı, ən "toksik" sağ radikal partiya olan "Almaniya üçün Alternativ"i (AfD) dəstəklədi. Məhz bundan sonra Almaniyada və Avropada "Tesla”nın boykot edilməsi ilə bağlı müzakirələr başladı.  

Bəs niyə "Tesla”nın satışları hətta Avstraliyada – dünyanın o biri ucunda da azalır? Bütün bunlar həqiqətən də Maskın siyasi mövqeyi ilə bağlıdırmı?  


Məsələ Maskda deyil  

Ukrayna Elektrik Avtomobil Bazarının İştirakçıları Assosiasiyası (EV-UA) sədr müavini Vadim İqnatov hesab edir ki, "Tesla” ilə bağlı vəziyyət daha mürəkkəbdir və hər şeyi Maskın açıqlamalarına bağlamaq düzgün olmazdı.  

"Birincisi, Mask hələ "Tesla” demək deyil. O, şirkətin cəmi 20%-dən az hissəsinə sahibdir. İkincisi, 2024-cü ildə "Tesla” Model Y satışlarının 17% azalmasına baxmayaraq, Avropanın ən populyar elektromobili olaraq qalırdı. Hətta bütün avtomobillər arasında dördüncü yerdə idi", – deyə ekspert vurğulayıb.  

O, satışların azalmasının əsas səbəblərini belə izah edir:  

- 2023-cü illə müqayisədə "Tesla”nın qiymət endirimlərinin təsirinin azalması  

- Çin istehsalçılarının bazarda artan rəqabəti  

"Ötən il Model Y Niderland, İsveç, İsveçrə, Danimarka və Norveçdə ən çox satılan avtomobil idi", – İqnatov əlavə edib.  

Bu səbəbdən ekspert hazırda genişmiqyaslı boykotdan danışmağın doğru olmadığını düşünür.  

"Eyni söz-söhbətlər "Tesla”nın Berlindəki zavodunun tikintisi zamanı da yayılmışdı. Çünki "Tesla” köhnə avtoistehsalçılar üçün ciddi təhlükədir. İndi isə çinlilər də əlavə olunub. Üstəlik, Mask bəzi uğursuz bəyanatlar verdi", – deyə o qeyd edib.  

 "Boykot" həqiqətən varmı?  

"Tesla”nın Avropadakı satışları ilə məşğul olan və Almaniyada işləyən Artem Vasilenko da "boykot" barədə sosial şəbəkələrdə bəzi məlumatlara rast gəldiyini, lakin bunu daha çox "sifarişli məqalələr" kimi gördüyünü deyir.  

Bununla belə, o, satışların azalmasını təsdiqləyir.  

"Tesla” Model Y-nin satışları 40-50% azalıb. Lakin bu azalmaya Maskın bəyanatları ilə yanaşı, digər amillər də təsir edib. Almaniyada yeni "Tesla” modelləri üçün subsidiyalar ləğv edilib və aylıq lizinq ödənişləri 475 avrodan 1000 avroya yüksəlib. Bu, satışlara Maskın bəyanatlarından daha çox təsir edir", – Vasilenko bildirib.  

O, həmçinin qeyd edib ki, "Tesla” yeni modellərin satışına hazırlaşdığı üçün keçid dövründə satışlarda müvəqqəti enişlər müşahidə olunur.  

"İnsanlar əvvəlki Model Y satışlarından əvvəl olduğu kimi gözləyir və ilkin problemlər aradan qaldırıldıqdan sonra yeni modeli almağa üstünlük verirlər", – deyə ekspert əlavə edib.  

Bununla yanaşı, "Tesla” hələ də Avropada biznes üçün sərfəli seçim olaraq qalır.  

"Burada çoxları "Tesla”nı yükdaşıma üçün qoşqu ilə birlikdə istifadə edir. Çünki elektromobillərə tətbiq edilən güzəştlər onları kiçik bizneslər üçün daha sərfəli edir", – deyə Vasilenko yekunlaşdırıb.  

Beləliklə, "Tesla” satışlarının azalmasının əsas səbəbləri bunlardır:  

1. Çin istehsalçılarının artan rəqabəti  

2. Yeni modellərin satışa çıxarılmasına hazırlıq  

3. Aİ-də elektromobillərə subsidiyaların ləğvi  

4. Maskın bəyanatlarının yaratdığı müvəqqəti mənfi rəy  

Lakin mütəxəssislərin fikrincə, "Tesla” bu böhrandan güclənərək çıxacaq.

Alpər

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:113
embedMənbə:https://qaynarinfo.az
archiveBu xəbər 20 Fevral 2025 16:33 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bakıda yolun hərəkət hissəsi parkinqə çevrilib Nişanları heçə sayıb yolu bağlayırlar VİDEO

29 May 2025 16:23see157

Azərbaycan və Türkmənistan qarşılıqlı əməkdaşlığı Avrasiya logistik sisteminin dayanıqlı inkişafı üçün mühüm amilə çevrilə bilər EKSPERT

29 May 2025 21:48see129

Sertifikasiyada müəllimə əlavə vaxt verilir Bu hallarda...

29 May 2025 17:36see124

Kiyevdə məşhur amerikalının başına balkon düşdü Foto

29 May 2025 19:52see124

Rusiya Serbiyanı Ukraynaya gizli sursat verməkdə ittiham edir...

29 May 2025 19:16see120

Ruslar bu yay uğursuz olsa, üsyan başlayacaq Xarebin

30 May 2025 09:01see119

Çin Kiyevə Mavic dronlarının satışını dayandırır

29 May 2025 21:16see117

Xaricdə Azərbaycan əleyhinə çıxışlar edən mühacirlərin ölkəyə ekstradisiyası yalnız bu yolla mümkündür VACİB AÇIQLAMA KONKRET

30 May 2025 18:04see116

Qərbi Azərbaycana Qayıdış Konsepsiyasının təşviqi” adlı layihə çərçivəsində ekspert görüşü FOTOLAR

29 May 2025 21:55see115

Super Liqa klubunun yeni baş məşqçisi müəyyənləşib

29 May 2025 21:23see115

Çelsi Joao Feliksdən qurtulmağın yollarını axtarır

31 May 2025 01:21see114

İspaniya təmsilçisi Fernando Torreslə müqavilə müddətini uzadıb

31 May 2025 02:02see113

Paşinyan kilsələri tikinti tullantıları ilə dolu anbarla müqayisə edir

29 May 2025 15:10see113

Ən sağlam səhər içkisinin adı açıqlandı Çay və qəhvə deyil

29 May 2025 16:23see113

Sosioloq: Getdikcə sırf əyləncə üçün yaşayan insanların sayı artır

29 May 2025 15:22see112

İsrail və HƏMAS arasında tarixi razılaşma...

29 May 2025 21:28see112

Serj Sarqsyan və kürəkəni 3 milyon dollar rüşvət almaqda ittiham olunur

29 May 2025 21:11see111

Fidan: Rusiya və Ukraynanın atəşkəslə bağlı tələbləri fərqlidir

29 May 2025 21:45see111

Tramp Harvarda 30 gün vaxt verdi

29 May 2025 21:59see111

Maqnit qasırğası 24 saatdan çoxdur davam edir

30 May 2025 10:03see110
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri