Təyyarəmizin vurulması ilə bağlı yeni məlumat
AZAL-a məxsus sərnişin təyyarəsinin Rusiya tərəfindən vurulmasına dair yeni məlumat yayılıb.
Gununsesi.info xəbər verir ki, xarici mediada təyyarəmizin Çeçenistanın Naur rayonundan vurulduğu bəlli olub:
“…Bakı-Qroznı reysini yerinə yetirən təyyarənin qəzası ilə bağlı yeni təfərrüatlar məlum olub. Artıq əminliklə demək olar ki, təyyarə Çeçenistanın Naur rayonunda Hava Hücumundan Müdafiə (HHM) vasitələri ilə vurulub. Həmin vaxt və həmin yerdə HHM sistemləri iki PUA-ya atəş açıb. Hadisədən iki həftə əvvəl Qroznı hava limanı yaxınlığında iki “Pantsir” zenit-raket kompleksi yerləşdirilmişdi. Görünür ki, hakimiyyət hadisənin nə baş verdiyini dərhal anlayıb, çünki təyyarə vurulandan bir dəqiqə sonra “Kover” rejimi elan edilib.
Əvvəl qeyd etdiyimiz kimi, təyyarə dəfələrlə Qroznı hava limanına enməyə çalışıb, lakin naviqasiya sistemləri bloklanıb. O anda radioelektron mübarizə (REM) vasitələri işləyirdi, çünki PUA-ların hücumu həyata keçirilirdi. Təyyarə Bakıya qayıdış kursu götürən zaman isə Çeçenistan səmasında qəza baş verib.
Həmin səhər respublika üzərində ümumilikdə üç pilotsuz uçuş aparatı vurulub. Biri Visayt rayonundan uçub gəlmiş, digərləri isə şimaldan, Naur rayonu üzərindən uçmuşdur. Konkret desək, Niklayev kənd icmasının üzərindən. Təyyarəyə də məhz həmin ərazidə zərbə endirilib. Zərbədən sonra təyyarə heyəti baş verənləri əvvəlcə quşlarla toqquşma kimi qəbul edib.
Təyyarə heyəti ilə dispetçer arasında danışıqların deşifrəsindən göründüyü kimi, “quşlarla toqquşma” saat 08:16-da baş verib. VÇK-OGPU-nun məlumatına görə, bütün mülki təyyarələrin təhlükəli zonanı tərk etməli olduğu “Kovyor” planı hadisədən bir dəqiqə sonra, saat 08:17-də elan edilib. Görünür ki, bu, REM və HHM sistemlərinin “uğurlu” istifadəsindən dərhal sonra baş verib.
Lakin təyyarəyə heç bir xəbərdarlıq edilməyib. Reglamentə əsasən, “Kovyor” planı haqqında məlumat heyətə mülki tezlikdə dispetçer tərəfindən bildirilməli idi. Amma danışıqların deşifrəsindən məlum olur ki, heç bir xəbərdarlıq verilməyib.
VÇK-OGPU-nun məlumatına görə, həmin faciəli gündə uçuşlara rəhbərlik edən şəxs “Kovyor” planının tətbiqi haqqında hərbçilərdən yalnız saat 08:21-də xəbər tutduğunu iddia edir. O vaxta qədər Bakı-Qroznı reysini yerinə yetirən təyyarənin heyəti artıq dispetçerə “quşlarla toqquşma”dan sonra yaranmış nasazlıqlar barədə məlumat vermiş və alternativ aerodrom məlumatını sorğulamışdı”.
Gununsesi.info