Icma.az
close
up
RU
Menu

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

ChatGPT də problem yarandı

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

Ramiz Mehdiyev haqqında görün nələr danışdı… KONKRET

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

Hərbi ekspert Şair Ramaldanov: İranın İsraillə quru sərhədləri yoxdur ki, Rusiyadan aldığı yüngül maşınlarla İsrailə hücum etsin

Tramp sosial şəbəkədə çoxsaylı paylaşımlarla diqqət çəkib

Quraqlıqdan ən çox zərər çəkən BÖLGƏLƏR “Əkin sahələri istifadəsiz qalıb”

Bakıda avtomobil sürücüsü ilə birgə yandı YENİLƏNİB

Azərbaycan Kuboku: Turan Tovuz üçün asan sınaq, Zirə Neftçi yə qarşı

MİDA nın tikdiyi mənzillərdə təmir keyfiyyətsiz aparılıb? Foto

“Kontakt Home”da ər arvadını bıçaqladı

Tələblər bəzən o qədər sərt olur ki, çox istedadlı, elmə həvəsli gənclərin qarşısını alır Firdovsiyyə Əhmədovadan ETİRAZ

İspaniya mətbuatı: Xabi Alonsonun Real dakı taleyi qarşıdakı 3 oyundan asılıdır

Paşinyan Minsk Qrupu nun 2019 cu il təkliflərinə niyə cavab vermir? İki mühüm səbəb

Uğurlu brendinqin sirləri Aida Ramiz danışır

Uğurlu brendinqin sirləri Aida Ramiz danışır

Icma.az, Xalqcebhesi portalına istinadən məlumat yayır.

Müsahibimiz “PR Point Baku”nun təsisçisi və PR və şəxsi brendinq meneceri Aida Ramizdir.

- Öncə oxuculara şəxsi brendinq haqqında məlumat verərdiniz. Şəxsi brendinq nədir və sizcə niyə bu qədər aktuallaşıb?

- Şəxsi brendinq özün haqqında başqalarının nə danışdığını
eşitmədiyin otaqlarda formalaşan imicdir. Artıq bir diplom və ya CV kifayət
etmir, insanlar sənin nə etdiyini yox, kim olduğunu və necə görünmək istədiyini soruşurlar. Brend olmaq fərqlənməkdir, öz mövqeyini göstərməkdir. Fərqlənə bilməyən itir, görünməyən isə sadəcə silinib gedir.

- Bir şəxsi brend meneceri olaraq “özünü satmaq” ifadəsi doğrudurmu, yoxsa bu anlayışla bağlı yenidən düşünülməlidir?

- Bu ifadə çox zaman yanlış anlaşılır. Elə bil insanlar düşünür ki, brend olan adam özünü bazara çıxarır. Halbuki burada söhbət öz dəyərlərini, bacarıqlarını düzgün təqdim etməkdən gedir. Bu, özünü satmaq
deyil, özünü mövqeləndirməkdir. İnsanlara deməkdir ki, mən bu sahədə bu
problemi həll edə bilirəm. Əslində bu, özünü tanıtmaq mədəniyyətidir.

- Bir şəxsin şəxsi brendi olmadıqda hansı imkanları qaçıra bilər?

- Əgər sən danışmırsansa, sənin haqqında başqaları danışacaq və bəlkə də səni tam fərqli şəkildə təqdim edəcəklər. Brendi olmayan insanlar iş imkanlarını əldən verir, tədbirlərdə yadda qalmır, “birini tanımırsan?” sualında heç vaxt ağıla gəlmirlər. Brendin yoxdursa, sadəcə
iş görürsən. Amma brendin varsa, işin sənə qapılar açır.

-Brend olmaqla maddi qazanc arasında necə bir əlaqə var?

- Xeyli birbaşa və real bir əlaqə var. Əgər insanlar sənə güvənirsə, dəyərini bilirsə, istədiyin qiymətə istədiyin işi təqdim edə bilirsən. Eyni işi görən iki nəfərdən biri daha çox qazanırsa, səbəb onun haqqında danışılmasıdır. Brend olan şəxs qiymətini özü təyin edir, olmayan isə digərlərinin şərtlərinə razı olur. Şəxsi brend etibar gətirir, etibar isə qazancı.

-Şəxsi brend qurmaq istəyənlərin ən çox etdiyi səhvlər nələrdir?

-İnsanlar çox zaman hamı üçün maraqlı olmaq istəyirlər. Amma bu yanaşma nəticədə heç kim üçün maraqlı olmamağa gətirib çıxarır. Digər səhv isə “kopyalamaqdır”. Kiminsə danışıq tərzini, üslubunu, postlarını kopyalayırsansa, o zaman əsl sən olmursan. Üçüncü səhv isə davamlı olmamaqdır. Bir neçə postla mövcud olmaq olmaz. Şəxsi brend bir prosesdir, marafondur və bu ani yox, davamlı olmalıdır.

-Sosial media bu prosesdə nə qədər güclü vasitədir və haradan başlamaq daha doğrudur?

- Sosial media sənin rəqəmsal CV-indir. İnsanlar sənin haqqındakı ilk təəssüratı orada alır. “Instagram” sənin vizual tərəfini, “LinkedIn” peşəkar tərəfini, “TikTok” isə gündəlik enerjini göstərir. Başlamaq üçün ən vacibi profilini düzəltməkdir. Adın, bio, şəkil bunlar ilk 5 saniyədə formalaşan imicindir. Sonra isə səmimi paylaş, real ol və bir istiqamət seçərək o mövzuda dəyər yarat.

-Onlayn imiclə real şəxsiyyət arasında balansı necə qorumaq olar?

-İnsanlar artıq mükəmməl görünən profillərə deyil, real və səmimi insanlara bağlanırlar. Onlayn imic bir az filtrli ola bilər, amma orada olan şəxsiyyət reallıqla üst-üstə düşməlidir. Əgər kimsə sənin Instagramda gördüyü ilə realda tanış olanda təəccüblənirsə, bu artıq balansın pozulmasıdır. Mən sosial mediada da çay içirəm, zarafat edirəm, peşəkar da oluram, çünki bu mənə aiddir.

-Şəxsi brendin uzunömürlü olması üçün hansı strategiyalar vacibdir?

-Brend trend deyil, dəyər üzərində qurulmalıdır. Sənin dəyərlərin, nəyə inandığın, necə düşündüyün bu brendi yaşadan əsaslardır. Auditoriyanı tanımaq, özünü tanıtmaq və eyni zamanda dövrə uyğunlaşmaq çox vacibdir. Yəni sən həm özün olaraq qalmalısan, həm də dəyişən dünyada yenilənməyi bacarmalısan. Brend hər ay yeni formatlar istəyir, amma eyni ruhla.

-Yeni başlayanlara şəxsi brend qurmaq üçün ilk tövsiyəniz nə olar?

-Özünü bir cümlə ilə ifadə edə bilmək çox önəmlidir. Məsələn mən deyirəm: sadəcə danışmaq deyil, fərqli danışmaq lazımdır. Bu cümlə mənim enerji kodumdur. Başlamaq üçün ideal paylaşım gözləmə, səmimi ol və paylaş. İnsanlar mükəmməl kontenti yox, real səni görmək istəyir. Səni müxtəlif formatlarda ifadə etməyi öyrən -video, bio, status, təqdimat, hekayə. Çünki brend təkcə sənin nə danışmağınla yox, necə danışmağınla yaranır.

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:119
embedMənbə:https://www.xalqcebhesi.az
archiveBu xəbər 14 İyul 2025 21:46 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

02 Dekabr 2025 16:57see475

ChatGPT də problem yarandı

03 Dekabr 2025 00:36see380

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

02 Dekabr 2025 23:53see374

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

02 Dekabr 2025 08:15see333

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

03 Dekabr 2025 00:53see316

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

03 Dekabr 2025 00:42see287

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

02 Dekabr 2025 21:45see287

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

03 Dekabr 2025 00:38see282

Ramiz Mehdiyev haqqında görün nələr danışdı… KONKRET

03 Dekabr 2025 16:51see198

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

03 Dekabr 2025 00:24see162

Hərbi ekspert Şair Ramaldanov: İranın İsraillə quru sərhədləri yoxdur ki, Rusiyadan aldığı yüngül maşınlarla İsrailə hücum etsin

03 Dekabr 2025 00:10see162

Tramp sosial şəbəkədə çoxsaylı paylaşımlarla diqqət çəkib

02 Dekabr 2025 20:43see161

Quraqlıqdan ən çox zərər çəkən BÖLGƏLƏR “Əkin sahələri istifadəsiz qalıb”

02 Dekabr 2025 15:20see152

Bakıda avtomobil sürücüsü ilə birgə yandı YENİLƏNİB

03 Dekabr 2025 09:08see151

Azərbaycan Kuboku: Turan Tovuz üçün asan sınaq, Zirə Neftçi yə qarşı

02 Dekabr 2025 09:28see139

MİDA nın tikdiyi mənzillərdə təmir keyfiyyətsiz aparılıb? Foto

03 Dekabr 2025 15:21see136

“Kontakt Home”da ər arvadını bıçaqladı

02 Dekabr 2025 22:20see133

Tələblər bəzən o qədər sərt olur ki, çox istedadlı, elmə həvəsli gənclərin qarşısını alır Firdovsiyyə Əhmədovadan ETİRAZ

03 Dekabr 2025 12:22see131

İspaniya mətbuatı: Xabi Alonsonun Real dakı taleyi qarşıdakı 3 oyundan asılıdır

02 Dekabr 2025 08:42see128

Paşinyan Minsk Qrupu nun 2019 cu il təkliflərinə niyə cavab vermir? İki mühüm səbəb

02 Dekabr 2025 21:29see122
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri