Yol qəzalarının əsas səbəbləri nələrdir? EKSPERT AYDINLIQ GƏTİRDİ
Gununsesi saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Maşın qəzaları müasir cəmiyyətin ən ciddi problemlərindən biridir. Hər il yol-nəqliyyat hadisələri nəticəsində yüzlərlə insan həyatını itirir, minlərlə insan isə müxtəlif dərəcəli xəsarətlər alır.
Bəs bu qəzaların əsas səbəbləri nələrdir?
Gununsesi.info-ya danışan nəqliyyat eksperti Rauf Ağamirzəyev mövzunu belə şərh edib:
“Təəssüf ki, Bakı küçələri hibrid vəziyyətə düşüb – nə tam küçədir, nə də yoldur. Bunun nəticəsində ciddi problemlər yaranır. Məsələn, bir zolağın eni 3 metr olmalı olduğu halda, bəzi yerlərdə 5 metrə qədər genişlənir. Nəticədə, bir zolaqda yalnız bir maşın hərəkət etməli olduğu halda, başlanğıcda bir avtomobil gedir, sonuna yaxın isə 5 maşın yan-yana düzülür. Bu isə zəncirvari tıxacların, sıxlığın və yanlış manevrlərin yaranmasına səbəb olur.
Buna görə küçələr yenidən planlaşdırılmalı, zolaqlar ensizləşdirilməklə sabit və nizamlı axın təmin edilməlidir. Məqsəd riskləri minimuma endirmək, hərəkəti dayandırmadan idarə olunan sıxlıq yaratmaqdır. Bu tədbirlər həm yanlış manevrlərin, həm də zəncirvari tıxacların qarşısını almağa kömək edəcək”.
Ekspert qeyd edib ki, sürücülük hüququ da təkmilləşdirilməlidir:
“Dünyada mövcud olan tələblər bizdə də tətbiq olunmalıdır. Psixoloji testlərdən başlayaraq müxtəlif nəqliyyat vasitələrinə görə ayrıca yanaşmalar olmalıdır. Məsələn, uşaq avtobusu idarə edən, sərnişin avtobusu sürən və ya yük maşını sürücüsü ilə sadəcə minik avtomobili idarə edən şəxsin tələbləri eyni ola bilməz. Hər kateqoriyaya uyğun ayrıca şərtlər müəyyənləşdirilməli, bütün bu tələblər isə indiyə qədər rastlaşdığımız risklər nəzərə alınaraq daha da sərtləşdirilməlidir.
Digər mühüm məsələ sürücülərin müəyyən vaxt aralığında bilik və bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi üçün xüsusi kursların keçirilməsidir. Bundan əlavə, yol hərəkəti qaydalarının pozulmasına qarşı daha sərt tədbirlər görülməlidir ki, bu da sürücülük hüququndan müvəqqəti məhrumetməyə qədər uzana bilər.
Məsələn, avtomobilin piyada keçidində park edilməsi, yüksək sürətlə hərəkət edilməsi və ya qırmızı işıqda keçid kimi qayda pozuntuları ilk dəfə cərimə ilə nəticələnə bilərsə, təkrar hallarda daha sərt şəkildə qarşılanmalıdır. Bu, hətta sürücülük hüququnun 6 ay və ya 1 il müddətinə məhdudlaşdırılmasına qədər tətbiq edilə bilər. Yalnız bu yolla sürücülər intizama alışar və yekunda yol təhlükəsizliyi sahəsində daha yaxşı nəticələr əldə olunar”.
Rauf Ağamirzəyev bildirib ki, yol qəzaları dünyanın hər yerində baş verir və bu, yalnız Azərbaycana xas problem deyil:
“Əsas məsələ qəzanın nəticəsinə yönəlmiş qərarların qəbul olunmasıdır. Qəzanın nəticəsi maddi ziyan, yüngül xəsarət və ya ölümdürmü? Əgər söhbət ölümdən gedirsə və bu hallar artmaqda davam edirsə, deməli, təhlükəsizliyin təmin olunması üçün kompleks tədbirlər görülməlidir.
Bu baxımdan sürəti azaldan və küçələri sakitləşdirən həllərin tətbiqinə ehtiyac var. Dünyada sıfır ölüm strategiyası – Vision Zero modeli mövcuddur və bizdə də geniş tətbiq olunmalıdır. Şəhərdə küçələr çoxfunksiyalı olmalı, bütün hərəkət iştirakçıları – piyada, mikromobil, ictimai nəqliyyat nəzərə alınaraq tənzimlənməlidir. Axınların qarışmaması, hər kəsin təhlükəsiz və maneəsiz hərəkət edə bilməsi üçün şərait yaradılmalıdır.
Piyadalar üçün qısa və təhlükəsiz keçidlər təmin olunmalı, sürətə nəzarət gücləndirilməlidir. Çünki sürət yüksək olanda, xüsusilə piyada ilə toqquşma zamanı nəticə çox vaxt ölümlə yekunlaşır. Ona görə də sürəti azaldan həllərin tətbiqi vacibdir ki, qəzanın nəticələri daha yüngül olsun və risklər minimuma ensin”.
Gülxanım Əliyeva


