YouTuberlar reklamdan asılı olmaq istəmirlər, ona görə də...
Sia Az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
...Bir çox məşhur YouTube məzmun yaradıcıları gəlir əldə etmək üçün yalnız reklam və brend əməkdaşlıqlarına etibar etməyi dayandırdılar. Səbəblər göz qabağındadır: gəlir dəyişkəndir və platformanın siyasətləri daim dəyişir, qazancı gözlənilməz edir.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə “Tech Crunch” yazır.
...Müasir YouTuberlər getdikcə öz kanallarını tam hüquqlu media şirkətlərinə çevirir, paralel biznesləri inkişaf etdirirlər: mal və qida məhsullarından kosmetika və qəhvə brendlərinə qədər.
Bu müəssisələr tez-tez YouTube kanallarının özündən daha sürətli və daha etibarlı şəkildə böyüyür.
Bəziləri şokolad barları, enerji içkiləri, kofe və içməyə hazır içkilər daxil olmaqla qida və içki xətlərini inkişaf etdirir, kərpicdən hazırlanmış mağazalar və françayzinqlər açır. Digərləri kosmetika xətləri, abunə xidmətləri və aksessuarlar yaradaraq brendlərini qlobal miqyasda genişləndirirlər.
Bəzi YouTuberlar öz mobil proqramlarını, təhsil platformalarını və analitik xidmətlərini işə salır, həmçinin oyuncaqlar və geyimlər hazırlayır.
Bu layihələr çox milyon dollarlıq gəlir gətirir və platformanın alqoritmlərindən maliyyə müstəqilliyini təmin edir.
Ekspertlər qeyd edirlər ki, diversifikasiya strategiyası yaradıcılara riskləri minimuma endirməyə və platforma dəyişikliklərindən təsirlənməyən davamlı gəlir əldə etməyə imkan verir.
Bundan əlavə, uğurlu biznes müəssisələri şəxsi brendləri gücləndirməyə və uzunmüddətli gəlir mənbələri yaratmağa kömək edir.
Müasir YouTuberlər rəqəmsal sənayedə uğur qazanmaq üçün tək bir kanalın kifayət etmədiyini nümayiş etdirirlər.
Media məzmununu sahibkarlıq fəaliyyəti ilə inteqrasiya etmək və onlayn mühitdə istənilən dəyişikliyə tab gətirə bilən məhsullar yaratmaq çox vacibdir.
Nazlı Almuradova

