Yüksək tonajlı yük maşınlarının asfalta vurduğu zərərin qarşısı necə alınır? RƏSMİ AÇIQLAMA
Yük maşınlarının yollara vurduğu zərərin azaldılması həm yol infrastrukturu, həm də ətraf mühit baxımından böyük əhəmiyyət kəsb edir. Yüksək tonajlı yük maşınlarının yaratdığı aşınma asfaltın və digər yolda olan materialların sürətli şəkildə köhnəlməsinə səbəb olur. Bu baxımdan, müxtəlif mexanizmlərin tətbiqi bu zərərin qarşısını almaq üçün vacibdir.
Yüksək tonajlı yük maşınlarının yollara vurduğu zərəri azaltmaq üçün hansı mexanizmləri tətbiqi zəruridir? Mövcud mexanizmlər nə dərəcədə effektivdir? Yolların istifadə müddətinin uzadılması üçün əlavə hansı işlərin görülməsi mütləqdir?
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin (AAYDA) mətbuat katibi Anar Nəcəfli Avtosfer.az-a açıqlamasında bildirib ki, Agentlik tərəfindən ümumi istifadədə olan avtomobil yollarının qorunması məqsədilə iriqabaritli və ya ağırçəkili nəqliyyat vasitələrinin çəki və kütlə parametrlərini ölçən elektron tərəzilər və çiplər quraşdırılması işləri davam etdirilir:
“Yeni texnologiyaya əsaslanan elektron tərəzilər 2 mərhələdə quraşdırılacaq. 1-ci mərhələdə 11 yerdə 17 tərəzi, 2-ci mərhələdə isə 20 yerdə 34 tərəzinin quraşdırılması planlaşdırılıb.
1-ci mərhələdə artıq 4 yerdə 6 tərəzinin quraşdırılması tamamlanıb, qalan 7 yerdə isə 11 tərəzinin qısa müddət ərzində istismara verilməsi nəzərdə tutulur. Quraşdırılan məntəqələrdən bəziləri aşağıdakılardır:
1)M-1 Bakı-Quba-Rusiya ilə dövlət sərhədi avtomobil yolunun 44,6-cı kilometrliyində sağ tərəfdə, 65,1-ci kilometrliyində sol tərəfdə, 129-cu kilometrliyində isə həm sağ, həm də sol tərəfdə texniki vasitələr quraşdırılıb və məntəqələr istismara verilib;
2)M-2 Bakı-Ələt-Qazax-Gürcüstan ilə dövlət sərhədi avtomobil yolunun 47,9-cu kilometrliyində sağ və sol tərəfdə, M-3 Ələt-Astara-İran ilə dövlət sərhədi avtomobil yolunun 11,3-cu kilometrliyində isə sağ və sol tərəfdə texniki vasitələrin quraşdırılması tamamlanıb. Yanvar ayında bu məntəqələr istifadəyə veriləcək;
3)M-4 Bakı-Şamaxı-Yevlax avtomobil yolunun 264-cü kilometrliyində sol tərəfdə, M-5 Yevlax-Zaqatala-Gürcüstan avtomobil yolunun 44,9-cu kilometrliyində sağ tərəfdə texniki vasitələr quraşdırılıb.
Mətbuat katibi həmçinin qeyd edib ki, Əhmədbəyli-Füzuli-Şuşa (Zəfər yolu) avtomobil yolunun 21,4-cü kilometrliyində sağ və sol tərəfdə texniki vasitələr quraşdırılır və bu məntəqənin də yanvar ayının sonuna qədər istifadəyə verilməsi planlaşdırılır.
2-ci mərhələdə 20 yerdə 34 tərəzinin quraşdırılması nəzərdə tutulub. Bu mərhələnin 2026-cı ilin sonuna qədər tamamlanması gözlənilir. Hazırda 1-ci ərazidə elektron tərəzi məntəqəsinin quraşdırılmasına başlanılıb. M-2 Bakı-Ələt-Qazax-Gürcüstan ilə dövlət sərhədi avtomobil yolunun 451,2-ci kilometrliyində texniki vasitələrin quraşdırılması üçün təmir işləri aparılır.
Əlavə olaraq, iriqabaritli və ya ağırçəkili nəqliyyat vasitələrinin törətdiyi inzibati xətaların aşkar edilməsi və elektron qərarların çıxarılması üçün məlumatların Daxili İşlər Nazirliyinin elektron məlumat bazasına ötürülməsi təmin edilib. Həmçinin məlumatların vahid mərkəzdə toplanması məqsədilə İdarəetmə Mərkəzi (Monitorinq Mərkəzi) yaradılıb.
Eltac Zülfüqaroğlu