Icma.az
close
up
RU
Zəmanə ilə ayaqlaşa bilməyib tarixə qovuşanlar

Zəmanə ilə ayaqlaşa bilməyib tarixə qovuşanlar

Icma.az, Yeniavaz-ə istinadən məlumat verir Zəmanə ilə ayaqlaşa bilməyib tarixə qovuşanlar.


Son 30 ildə dünyada baş verən texnoloji dəyişikliklər bir çox nəhəng şirkətin meydana çıxmasına səbəb olsa da, bu dəyişikliklərə zamanında uyğunlaşa bilməyən bəzi iri şirkətlər də tarixə qovuşub.
Yeniavaz.com xəbər verir ki, vaxtilə dünyanın ən böyük şirkətlərindən hesab olunan bəzi müəssisələr dəyişən bazar şərtləri və texnoloji irəliləyişlərə uyğunlaşmaqda çətinlik çəkdikləri üçün artıq yalnız keçmiş xatirələrdə yada salınır.
Tarixə qovuşan həmin şirkətlərdən bəzilərini təqdim edirik:
“Kodak”
“Kodak” 20-ci əsrin əvvəllərindən etibarən fotoqrafiya sənayesinin nəhənglərindən biri idi. Lakin dijital fotoqrafiyanın inkişafı və mobil telefonlarda kamera funksiyalarının inkişafı “Kodak”ın bazardakı hegemonluğunu sona çatdırdı. 1975-ci ildə “Kodak” ilk dijital fotoaparatı icad etmiş olsa da, bu sahəyə ciddi şəkildə yatırım etməyi və rəqiblərinə qarşı təcili addımlar atmağı gecikdirdi. Şirkət klassik film rolları üzərindəki gəlirlərini qorumağa çalışarkən, dijital fotoqrafiya trendinə qarşı mübarizə aparmaqda davam etdi. Nəticədə, texnoloji inqilaba ayaq uydurmadığı üçün 2012-ci ildə iflas etdi.
“Blockbuster”
“Blockbuster” 1990-larda və 2000-ci illərin əvvəllərində video kirayəsi sənayesinin lideri idi. Ancaq “Netflix” kimi rəqiblərin ortaya çıxması və internet üzərindən video axın xidmətlərinin genişlənməsi, “Blockbuster”ı bazardan sıxışdırdı. “Blockbuster” dijital dəyişikliklərə uyğunlaşa bilmədi və 2010-cu ildə fəaliyyətini dayandırmaq məcburiyyətində qaldı.
“Nokia”
“Nokia” 1990-ların sonu və 2000-ci illərin əvvəllərində mobil telefon bazarının dominant istehsalçısı idi. Lakin, smartfon inqilabı ilə “Nokia” “Apple” və “Google”un təklif etdiyi yeni mobil platformalara qarşı duruş göstərməyi çətinləşdirdi. “Android” və “iOS” kimi əməliyyat sistemləri ilə yeni smartfonlar bazara çıxdıqca, “Nokia”nın istifadə etdiyi “Symbian” əməliyyat sistemi köhnəlmiş və bazar liderliyini itirdi. 2014-cü ildə “Nokia”nın mobil telefon şöbəsi “Microsoft” tərəfindən satın alındı.
“Toys "R" Us”
“Toys "R" Us” 20-ci əsrin sonlarına qədər uşaqların ən sevdiyi oyuncaq mağazalarından biri idi. Lakin, onlayn alış-verişin yüksəlməsi və “Amazon” kimi rəqiblərin daha əlverişli və rahat alış-veriş təcrübəsi təklif etməsi, “Toys "R" Us”a zərbə vurdu. Şirkət, həmçinin mağazalarla əlaqəli xərcləri idarə edə bilmədi və 2017-ci ildə iflas etdi.
“Yahoo”
“Yahoo” internetin erkən dövrlərində ən böyük axtarış mühərriklərindən biri idi. Lakin, “Google” ilə müqayisədə texnoloji və strateji zəifliklər səbəbindən liderliyi əldən verdi. “Yahoo”nun yaxşı idarə olunmaması ona zərbə vurdu. Nəticədə, 2017-ci ildə “Verizon” “Yahoo”nun əksər hissəsini aldı və marka demək olar ki, bazardan silindi.
“Blackberry”
“Blackberry” 2000-ci illərin əvvəllərində biznes istifadəçiləri üçün ən məşhur smartfon markalarından biri idi. Lakin, “iPhone” və “Android” telefonlarının bazara çıxması ilə “Blackberry” touchscreen və app-based sistemlərə adaptasiya olmaqda çətinlik çəkdi. Şirkət, klaviatura əsaslı dizaynı üzərində israr etdikcə, rəqiblər daha dinamik və innovativ cihazlar təqdim etdilər. Nəticədə, “Blackberry” mobil telefon bazarından silindi.
Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az-ı izləyin.
seeBaxış sayı:41
embedMənbə:https://yeniavaz.com
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri