7 yaşında qurduğu hobbi necə beynəlxalq brendə çevrildi?
Icma.az, Olke.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
7 yaşında yemək bişirməyə başlayan Morgan Hipworth, 13 yaşında hazırladığı donutları yerli kafe sahiblərinə təqdim edəndə heç kim bu gəncin gələcəkdə milyon dollarlıq brend sahibi olacağını təxmin etmirdi.
Ölkə.az Valyuta.az-a istinadla xəbər verir ki, Melbourne şəhərində yaşayan Morgan, məktəb tətilində açdığı pop-up mağaza ilə qısa müddətdə diqqət mərkəzinə düşdü.
Yalnız 8 gün ərzində 10 000-dən çox donut satışı ona ilk real uğurunu gətirdi. Elə bu mərhələdən sonra o, “Bistro Morgan” adlı daimi qənnadı dükanını yaratdı.
Populyar Avstraliya medialarının yazdığına görə, Morgan ilk satış həftəsində təxminən 55 000 avstraliya dolları gəlir əldə etmişdi. Uğur sürətlə genişləndi və o, məktəbi bitirdikdən sonra öz biznesinə tam diqqət verdi. Yalnız 17 yaşında olarkən illik gəliri 500 000 avstraliya dollarına yaxınlaşdı. Bu isə təxminən 350 000 ABŞ dolları deməkdir.
Bu qədər gənc yaşda belə nəticə əldə etməsi onun brendinə olan marağı artırdı. “Bistro Morgan” bu gün yalnız Avstraliyada deyil, beynəlxalq sosial media kanallarında da tanınan qənnadı brendlərindən biridir.
Onun hər biri özünəməxsus ad və dizayna sahib olan 5000-ə yaxın donut resepti var.


