Aldığı soyuducu 300 manat ucuzlaşdı: Bakıda mağaza ilə müştəri ÜZ ÜZƏ
Lent az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Bakıda bir vətəndaş elektron mağazalar şəbəkəsindən soyuducu alıb. Lakin 11 gündən sonra mağazada endirim olub və həmin soyuducunun qiyməti 300 manat düşüb. Bunu görən şəxs 14 gün ərzində qaytara, yaxud dəyişdirə bilərəm deyərək, mağazaya yaxınlaşıb, endirimli qiymətə almaq istədiyini, əgər dəyişmirlərsə, məbləğdən 300 manatın çıxılmasını və ona qaytarılmasını istəyib. Lakin bu da, baş tutmayıb və mağaza işçisi ilə aralarında mübahisə olub.
Bəs görəsən, vətəndaş heç bir qüsuru olmayan məhsulu 14 gün ərzində dəyişdirib hazırkı qiyməti ilə yenidən ala bilərmi?
Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri, iqtisadçı Eyyub Hüseynov Lent.az-a açıqlamasında bu kimi şikayətlərlə çox tez-tez rastlaşdıqlarını deyib:
"Hətta bunun əksi də olub. İstehlakçı mağazadan endirim vaxtı məhsul alıb, onu işlətməyib. Malın qiyməti yüksələndə mağazaya aparıb, qaytarıb, endirimsiz məbləği tələb edib. Lakin qanunvericilikdə bu hallarla bağlı müddəalar əksini tapmayıb. Düşünürəm ki, həqiqətən də burada istehlakçı haqsızdır".
Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinə Lent.az-ın sorğusuna bildirilib ki, qüsur olmadığı halda məhsulu dəyişdirmək üçün onu istifadə etməmək lazımdır:
“İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 15-ci maddəsinə əsasən, lazımi keyfiyyətli qeyri-qida malı öz formasına, ölçüsünə, fasonuna, rənginə görə istehlakçıya yaramırsa və ya digər səbəblərə görə təyinatı üzrə istifadə oluna bilməzsə, istehlakçının onu alındığı yerdə uyğun mala dəyişdirmək hüququ vardır. İstehlakçı malın alınma günü sayılmamaq şərti ilə, 14 gün ərzində həmin malı lazımi keyfiyyətli mala dəyişdirmək hüququna malikdir. Pərakəndə satılan malın dəyişdirilməsi üçün satıcı tərəfindən daha uzun müddət elan edilə bilər.
İstehlakçı tərəfindən əldə edilmiş lazımi keyfiyyətli mal istifadə olunmayıbsa və onun əmtəə görünüşü, istehlak xassələri, plombu, yararlığı, həmçinin mal və yaxud kassa qəbzi ya da ona mal ilə birlikdə verilmiş digər sənədləri saxlanılıbsa, bu hallarda o dəyişdirilə bilər.
Malı dəyişdirmə anında satışda uyğun mal yoxdursa, istehlakçı dəyəri yenidən hesablamaqla istənilən başqa bir malı almaq və ya qaytarılan malın dəyəri məbləğində pulu geri götürmək, ya da satışa uyğun mal gələn kimi onu dəyişdirmək hüququna malikdir. Satıcı malın satışa daxil olduğu gün malın dəyişdirilməsini tələb edən istehlakçıya məlumat verməlidir.
Göründüyü kimi, malın dəyişdirilməsi və qaytarılması ilə bağlı qanunvericilikdə müddəalar nəzərdə tutulmuşdur. Məhsula endirim tətbiq edilməsindən asılı olmayaraq, istehlakçılar malın dəyişdirilməsi və qaytarılması ilə əlaqədar qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə riayət etməlidirlər.
Həmçinin iustehlakçılar malın dəyişdirilməsi və ya qaytarılması zamanı problemlə üzləşdikdə malı satan sahibkarlıq subyektinin adı və ünvanı, malın alışını təsdiq edən qəbz və s. məlumatları təqdim etməklə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinə rəsmi internet səhifəsi ((https://competition.gov.az/az/page/muraciet/erize-sikayet-teklif) və elektron poçt ([email protected]) vasitəsilə müraciət edə bilərlər”.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:96
Bu xəbər 25 Noyabr 2025 18:42 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















