Avtobus sürücülərinin işə qəbul prosesi hansı meyarlarla aparılır?
Cebheinfo portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Son günlər marşrut avtobuslarında sərnişinlərlə sürücülər arasında kobud davranış hallarının artması barədə çoxsaylı şikayətlər daxil olur.
Nəticə etibarı ilə sərnişinlərimiz dayanacaqlarda uzun müddət avtobus gözləməli olur. Məhz gecikmələr ilə bağlı verilən ən sadə suallar isə sürücülərin aqressiv reaksiyasına səbəb olur.
Məlumata görə, 165 nömrəli avtobusda sərnişinlərin “Niyə gec gəlirsiniz?” sualına sürücü qışqıraraq “yol probkadı” cavabını verib.
Sərnişinlər eyni marşrut üzrə hərəkət edən digər avtobusların vaxtında gəldiyini bildirərək etiraz ediblər. Sürücü isə sərnişinlərə “Başımı aparmayın, xoşunuza gəlmirsə, düşün”, - deyə kobud şəkildə cavab verib.
Oxşar vəziyyət digər avtobuslarda da müşahidə olunur. Bəzi sürücülər narazılıq bildirən vətəndaşlara “Bəyənmirsiniz, minməyin” və ya “Gedin “qaynar xəttə” şikayət edin” kimi ifadələr işlədirlər.
Həmçinin, E2 marşrutu (Xırdalan istiqaməti) üzrə hərəkət edən avtobusda da sürücünün bir qadın sərnişinə qışqırdığı bildirilir. İctimai nəqliyyat ictimaiyyətə xidmət edir. Bu kimi halların kütləvi şəkildə artması öz növbəsində ictimai nəqliyyatda etik davranış qaydaları ilə bağlı məsələləri gündəmə gətirir.
Ümumiyyətlə, avtobus sürücülərini işə qəbul edəndə onlara sərnişin ilə davranış qaydaları da öyrədilir, yoxsa ancaq sürücülük vəsiqəsinə baxılır?
Məsələ ilə bağlı "Cebheinfo.az”-a açıqlamasında Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyinin mətbuat katibi Tural Orucov bildirib ki, avtobus sürücülərinin işə qəbulu daşıyıcı şirkətlər tərəfindən həyata keçirilir və proses mövcud qanunvericiliyin tələblərinə uyğun aparılmalıdır:
“Avtobus sürücülərinin işə qəbulu daşıyıcılar tərəfindən həyata keçirilir. Müvafiq qanunvericiliyin tələbinə əsasən, daşıyıcı sürücü kimi işə qəbul etdiyi hər bir şəxs üçün tibbi arayış tələb etməlidir. İşə götürmə prosesi Əmək Məcəlləsinə və digər normativ hüquqi aktların tələblərinə uyğun təmin edilməlidir.
Müntəzəm sərnişindaşıma fəaliyyəti ilə məşğul olan daşıyıcı istifadəsində olan bütün nəqliyyat vasitələrinin reysqabağı texniki yoxlamadan, onların sürücülərinin isə reysqabağı tibbi müayinədən keçirilməsini təmin etməlidir”.
O qeyd edib ki, daşıyıcılarla keçirilən görüşlərdə AYNA tərəfindən onlara müvafiq tövsiyə və tapşırıqlar verilir:
“Müntəzəm marşrut xətləri üzrə avtobuslarda sərnişin-sürücü münasibətlərində hər hansı bir neqativ hal olarsa, onun araşdırılması qanunverciliyin tələbinə əsasən hüquq-mühafizə orqanları tərəfindən həyata keçirilir.
Bir çox hallarda AYNA-ya vətəndaşlar tərəfindən müraciətlər daxil olur. Bu halda Agentlik öz səlahiyyətləri çərçivəsində müntəzəm marşrut xəttinin istismarını həyata keçirən daşıyıcı şirkətdən baş vermiş insidentlə bağlı izahat tələb edir”.
AYNA rəsmisi əlavə edib ki, müntəzəm marşrut xətləri üzrə avtobuslarda sərnişin-sürücü münasibətlərinin pozulmaması üçün davamlı olaraq maarifləndirmə tədbirləri həyata keçirlir:
“Sərnişinlər avtobuslarda rastlaşdıqları bu cür hallarda həm hüquq-mühafizə orqanlarına, eləcə də “141” Çağrı Mərkəzinə müraciət edə bilərlər. Bundan əlavə Agentliyin bütün sosial şəbəkə platformaları üzərindən də müraciət etmək mümkündür”.
Əfsanə Rəcəb
“Cebheinfo.az”
Açar sözlər: Avtobus sürücüsü işə qəbul Tural Orucov
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:81
Bu xəbər 19 Noyabr 2025 14:57 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















