Avtobuslara sərnişin limiti tətbiq ediləcək? AÇIQLAMA
Icma.az xəbər verir, Redaktor.az saytına əsaslanaraq.
Bəzən marşrut avtobuslarının gecikməsi və çatışmazlığı səbəbindən dayanacaqlarda böyük sıxlıq yaranır. Nəticədə onlarla sərnişin eyni anda avtobusa minməyə çalışır, bu isə nəqliyyat vasitəsinin həddən artıq yüklənməsinə, hətta bir tərəfə əyilməsinə və insanların bir-birini itələməsinə gətirib çıxarır.
Bu vəziyyət əsas sualı gündəmə gətirir: niyə avtobuslarda sərnişin limiti tətbiq edilmir? Məsələn, avtobus maksimum 50 nəfər daşıya bilərkən, niyə kart sistemi 51-ci sərnişinin girişi avtomatik olaraq bloklamır?
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a açıqlama verən nəqliyyat eksperti Adil Nəbiyev bildirdi ki, avtobusun gec-gec gəlməsi avtobusların sayının az olması, çatmaması ilə bağlıdır:
"Yəni əvvəl deyə bilərdik ki, tıxacdır, amma indi artıq avtobusların tıxacla əlaqəsi yoxdur. Fikir verirsiniz, hər yerdə avtobus zolaqları çəkilib, amma avtobuslar yenə gec gəlir. Gələndə də dayanacaqda 50 nəfər yox, 150 nəfər gözləyir və camaat basa-bas şəkildə bir-birini metrodakı kimi sıxışdırır ki, o avtobuslara daxil olsun. Amma avtobusların da müəyyən götürmə qabiliyyəti var. Avtobusda yük çoxalanda artıq orada qəza olsa, insan sayının çox olması daha çox xəsarətə gətirib çıxarır. Ümumiyyətlə, qonşu ölkələrə baxsaq, xarici təcrübədə belə bir şey yoxdur. Yəni avtobuslarda nə yazılıbsa, odur. Məsələn, yazılır ki, 24 nəfər oturaq yer, 30 nəfər ayaqüstü, ümumilikdə 50-60 nəfər".
Onun sözlərinə görə, avtobuslarda passiv təhlükəsizlik məsələsi, yəni təhlükəsizlik kəmərləri yoxdur:
"Ayaqüstə duranlar da tutacaqdan tutmurlar, əlləri cibində və yaxud telefondadır. Bir dənə yüngül qəza olsa, hamısı bir-birinə dəyər, yıxılar və yaxud da avtobus möhkəm toxunsa, pəncərədən çölə çıxa bilərlər. Ona görə bizdə təhlükəsizlik qaydalarına demək olar ki, ümumiyyətlə riayət olunmur. Say məsələsi də ondan ibarətdir ki, sürücü istəyir daha çox sərnişin mindirsin, daha çox pul qazansın. Düzdür, artıq bir çoxları əməkhaqqı ilə işləyir. Onlara fərqi yoxdur neçə nəfər mindi, minmədi. Amma müəyyən say məsələsi də var. Məsələn, xarici ölkələrdə daha çox sərnişin aparan sürücüyə hər sərnişinə görə əlavə bir neçə qəpik əməkhaqqına və ya mükafat kimi verilir. Bizdə olmasa da, sürücülər heç bir etiraz bildirmir. Yəni avtobusun qapısı bağlanmasa da, sürücü sağ tərəf güzgüsünü görməsə də, nə qədər adam minirsə-minsin, buna heç kim etiraz etmir".
Nuriyyə NATİQQIZI
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:73
Bu xəbər 09 Dekabr 2025 17:29 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















