Icma.az
close
up
RU
Azərbaycanda bal qiymətləri SİYAHI

Azərbaycanda bal qiymətləri SİYAHI

Azərbaycanda balın qiyməti müxtəlif amillərdən asılı olaraq dəyişir. Bu il yerli balın qiyməti 30-50 manat arasında dəyişib. Ölkəmizdə ən çox bal istehsal edən rayonlar Quba, Qusar, Lənkəran, Şəki, Gəncə və Zaqataladır.

“Operativ Media”nın Dövlət Statistika Komitəsindən əldə etdiyi məlumata görə, Azərbaycana 2024-cü ilin 8 ayı ərzində 97.99 ton bal idxal olunub. Bu balın ümumi dəyəri isə 537.47 min ABŞ dollarına bərabərdir. Eyni zamanda, Azərbaycan 2024-cü ilin 8 ayında 68.29 min ABŞ dolları dəyərində, təxminən 3.3 ton bal ixrac edib.

Bəzi balların qiymətləri isə aşağıdakı kimidir: 

1

Meşə balı

37-40 AZN

2

Balakend dağ və Qusar balı  

37 AZN

3

Cökə balı

33-35 AZN

4

Zaqatala balı

30-40 AZN

5

Lənkəran balı

40 AZN

İqtisadçı ekspert Xalid Kərimli balın qiymətinə təsir edən amillərə aydınlıq gətirib:

“Bütün məhsullarda olduğu kimi, balın qiymətinə də təsir edən bir neçə əsas amil mövcuddur. İlk növbədə, məhsulun istehsal xərcini qeyd etmək lazımdır. Azərbaycanda bal istehsalı ilə məşğul olan şəxslər, gördükləri bütün xərcləri (məsələn, arıların yemlənməsi, məhsulun yığılması, təmizlənməsi və s.) satış qiymətinə daxil edirlər. Bu səbəbdən, balın qiyməti bu xərcləri əks etdirir və istehsalçılar məhsulun qiymətini müəyyən edərkən, xərclərini nəzərə alır.

Eyni zamanda, bal istehsalı riskli bir sahədir. İqlim şəraiti, bitki örtüyü, arıların sağlamlığı və digər amillər istehsalın miqdarına və keyfiyyətinə birbaşa təsir edir. Buna görə də, risklərdən qorunmaq üçün istehsalçılar qiymətləri bazara uyğun tənzimləməli və satış qiymətini artırmağa məcbur ola bilərlər.

İkinci vacib amil, bazara çıxarılan balın həcmidir. Məlum olduğu kimi, bazarda məhsulun çoxluğu qiyməti aşağı sala bilər, çünki tələbat azaldıqca qiymətlər də düşür. Əgər bazarda balın təklifi çoxdursa, istehsalçılar məhsulu satmaq üçün qiymətləri aşağı salmağa meyilli olurlar. Əksinə, bazarda balın az olması, məhsulun daha yüksək qiymətə satılmasına səbəb ola bilər. Yəni, bazarda balın həcmi və təklifi qiymətin formalaşmasında mühüm rol oynayır.

Sonuncu faktor isə tələbatdır. Bazarda tələbatın mövcudluğu balın qiymətini müəyyən edən əsas amillərdən biridir. Məsələn, əgər müəyyən bir keyfiyyətə malik bal çox alıcı tərəfindən alınırsa, istehsalçılar qiyməti artırmağa meylli ola bilərlər. Tələb yüksək olduqda, qiymət də artmağa başlar. Belə ki, əgər bir bal 30 manat deyil, 100 manata da satılırsa və alıcı bu qiymətə razıdırsa, o zaman həmin balın qiyməti 100 manat olaraq qalacaq. Tələbatın yüksək olduğu zaman, qiymət artacaq. Bu da balın bazar qiymətinə təsir göstərəcəkdir”.

seeBaxış sayı:94
embedMənbə:https://operativmedia.az
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri