Azərbaycanda rejissor məcburdur ki, qapı qapı gəzib pul axtarsın Ülviyyə Əliyeva
Azxeber.com-dan əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir Azərbaycanda rejissor məcburdur ki, qapı qapı gəzib pul axtarsın Ülviyyə Əliyeva.
"Bizdə yaxşı yazarlar var, yoxdur desəm günaha bataram. Amma onların da sənətinə uyğun, peşəsinə uyğun qiymət verən yoxdur. İnsan özünə, qələminə güvənir və bir qiymət qoyur. Ona da o pulu vermirlər. Sonda hər şey gəlir yenə də maddiyyata dayanır. Türkiyəli aktyorlara verilən qonarar bizə verilsə, biz xariqələr yaradarıq".
Bunu AZXEBER.COM-a açıqlamasında aktrisa Ülviyyə Əliyeva deyib.
Aktrisa seriallar çəkilən zaman rejissorların üzləşdiyi çətinliklərdən danışıb:
"Azərbaycanda komediya janrında çəkilən ilk film Elməddin Cəfərovun təşəbbüsü ilə "Qonşular" serialı olub. İlklərdə hər zaman mən olmuşam və biz seriala başlayanda, nə olur, necə olur bilmirdik. O serialı ilk dəfə bilməyə-bilməyə, qaranlıqda axtara-axtara özümüz öyrənmişik. Sanki bizi yerə atıblar, deyiblər gəzməyi öyrənin. Elə ən uzunömürlü seriallar deyərdim ki, Elməddin Cəfərovun ərsəyə gətirdiyi seriallar olub. Bu gün həmin seriallarda çox inkişaf var. Nədən şikayət edim? Elməddinin komandası çox qəşəng ssenari yazır. Çünki yüzlərlə yaxşı aktyor da olsa, serialı rejissor yaşadır. Ondan sonra gələn isə ssenaristdir. Nə qədər pəşəkar aktyor olur-olsun, əgər ssenaridə oynamalı bir şey yoxdursa, yüzlərlə "Oskar" alan aktyor gəlsin onu oynaya bilməyəcək, improvizə edə bilməyəcək".
Ülviyyə Əliyevanın sözlərinə görə yaxşı ssenari yazmaq üçün çox pul tələb olunur:
"Bu gün bir şeyə təəssüf edirəm. Bizdə yaxşı yazarlar var, yoxdur desəm günaha bataram. Amma onların da sənətinə uyğun, peşəsinə uyğun qiymət verən yoxdur. İnsan özünə, qələminə güvənir və bir qiymət qoyur. Ona da o pulu vermirlər. Sonda hər şey gəlir yenə də maddiyyata dayanır. Və rejissor da təbii ki, istəyir yaxşı ssenaristlə işləsin. Lakin onun dediyi məbləği ödəyə bilmir. Ona görə də məcburdur ki, bir az zəif ssenaritsə müraciət etsin ki, əlində büdcə qalsın.
Bir var ki, istehsalçı kanaldır və deyir, gət, çək, gətir, hər şey mənlikdir pulunu da ödəyir. Sən də istədiyin kimi, iş ortaya qoya bilirsən.
Bir də var ki, bütün komanda sponsordan asılı olur. Sponsor da durub bu gün 100 min pul vermir ki, get serialını çək. Rejissor məcbur olur 5 min oradan, 3 min oradan, 2 min oradan qapı-qapı pul axtarır. Sonra da qınayırıq ki, yaxşı serial, yaxşı film yoxdur. O filmi ortaya çıxartmaq üçün biz yaradıcı insanlar imkanlı insanlardan asılı oluruq.
Bu gün bir serial çəkmək istəyən yaradıcı insan məcbur olur kiməsə ağız açsın, çünki onun pulu yoxdur. O, yaradıcı insandır, biznesmen deyil. Məcbur olur qapılar döyür. Bununla nə düzəldi? Türkiyədə baxın necə seriallar çəkilir? İnanın Türkiyədə seriala çəkilən aktyorların qonararını bizə versinlər, görün biz nələr yaradarıq. Bizim aktyorlat türk aktyorlardan qat-qat güclüdür. Çünki bizim aktyor məktəbimiz daha güclüdür, köklüdür. Yəni, sovet vaxtından qalan o məktəb var. Bizim tamaşaçıya nəyisə bəyəndirmək çox çətindir. Nəyə görə? Ona görə ki, bizim tamaşaçı hər şeyi o qədər görüb ki, bu gün onları təcrübləndirmək mümkün deyil".
Aysel Hacızadə
