Bakı tıxac içində boğulur: Nəqliyyat sistemi iflic olub
Sherg.az saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
İctimai nəqliyyat işləmir, taksilər cərimələnir – Bakı küçələrində çıxılmazlıq
"Şəhər tıxacda boğulur, qərar verənlər susur!"
Yay mövsümü, məzuniyyətlər dövrü olmasına baxmayaraq, paytaxtın tıxacları azalmır. Həftənin 5 iş günü hər səhər hansı yollarda tıxac olduğu xəbərdarlığı yayılır. Axşamüstü mərkəzdən şəhər kənarlarına, Bakıətrafı qəsəbələrdən də üzü şəhərə maşın karvanları düzülür. Nə avtobus zolaqları, nə velosiped zolaqları, nə harda gəldi tərk edilib qalan skuterlər, taksi xidmətinə tətbiq edilən ağlasığmaz qadağa və qaydalar Bakının tıxac dərdinə çarə olmadı. Bir-iki müsbət məqamı çıxmaq şərti ilə - məsələn, Xırdalan yolunda ictimai nəqliyyatın öz zolağı ilə sürətlə, maneəsiz hərəkət etməsi kimi, digər məsələlərdə problemlər həll olunmaq əvəzinə daha da artıb. Avtomobil sürücüləri parklanma qaydalarından, yol nişanlarının aldadıcı olmasından narazıdır. Taksilər sərnişinləri səki kənarında mindirib-düşürə bilmir. Avtomobili hərəkət zolağının ortasında əyləməli olurlar, buna görə də cərimələnirlər. Sərnişin də məcburdur, avtobus zolağını adlayıb maşına minsin. Cəmi 2 hərəkət zolağı olan yolun bir zolağının velosipedlərə ayrılması necə bir “tapıntı”dır, heyrət edirsən. Avtobuslara yol açılır, digər hərəkət iştirakçıları tıxaca düşür. Anlaşılandır, məqsəd ictimai nəqliyyatdan istifadəni təşviq etmək, fərdi nəqliyyat vasitələrindən istifadənin azaldılmasıdır. Amma ictimai nəqliyyat öz funksiyasını lazımi şəkildə yerinə yetirirmi? Bu suala real cavab lazımdır. Dayanacaqlarda yarım saat avtobus gözləyən sərnişinlər sosial şəbəkədə bu haqda yazır. İctimai nəqliyyatın fəaliyyəti qaneedici deyilsə, insanlar fərdi nəqliyyat vasitələrindən istifadəni əlbəttə, davam etdirəcək. İctimai nəqliyyat vaxtlı-vaxtında işləyəcəyi halda, kimsə özünü yorub, əlavə də xərc çəkib fərdi nəqliyyat vasitəsindən niyə istifadə etsin ki?!. Avtobusla və ya metro ilə (bu ikilidən savayı ictimai nəqliyyat növümüz onsuz da yoxdur _ M.R.) rahat şəkildə işə gedib-gələr. Amma belə deyil. İctimai nəqliyyat axsayırsa, məcbur qalmadıqca axsaq ata kimsə minmək istəməz.
Belə məlumatlar da var ki, paytaxtın yol-nəqliyyat infrastrukturundan hakimiyyət dairələrində də narazılıq var və avtobus, velosiped zolaqlarının çəkilməsiylə guya ki, problemlərin həllini tapacağına dair verilən vədlər özünü doğrultmayıb və bu işlərə ayrılan vəsait itkiyə gedib. Baxırsan ki, iş görülüb, amma faydası görünmür. Yenə tıxaclar, yenə ictimai nəqliyyatdan, daralan yollardan narazılıqlar davam edir. Sərnişinlər yolun ortasında avtobusa minib-düşür, yola düzülən maneələrsə, həqiqətən də piyadalara mane olur, insanlar onlara ilişib yıxılır. Taksilər bilmir harada saxlasın ki, cərimə edilməsinlər və sair... Vəziyyət niyə belə hal alıb?
Şəhərimizin nəqliyyat, yol problemini sosioloq İlqar Hüseynli ilə müzakirə etdik. Sosioloq Sherg.az-a açıqlamasında qeyd etdi ki, Bakı şəhərinin prospekt və yollarının ümumi ölçüsü, kvardraturası nəqliyyat vasitələrinin intensiv ötürücülüyü üçün yetərli deyil:

