Bakıda məktəblərində GƏZƏN təhlükə: Uşaq qaçırılması iddialarının arxasında nə durur?
Icma.az, Sherg.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
“Valideynlər bu tip xəbərlərə qarşı daha ayıq və analitik yanaşmalıdır. Məlumatın rəsmi mənbələrdən təsdiqlənməsini gözləmədən yayılması həm digər valideynlər arasında gərginlik yaradır, həm də hüquq-mühafizə orqanlarının işinə mane ola bilər”
Son günlərdə sosial şəbəkələrdə Bakıda müxtəlif məktəblərin ətrafında təhlükəli adamların müşahidə edilməsinə dair iddialar yayılıb.
Xüsusilə valideyn qruplarında naməlum şəxsin azyaşlıları qaçırması və ya əxlaqa uyğun olmayan təkliflər etməsi barəsində səs yazıları yayılır. Hətta çadralı şəxsin üzünün görünmədiyi video da paylaşılaraq bu şəxsin əslində kişi olduğu və uşaqları oğurladığı iddia edilir.
Daxili İşlər Nazirliyinin Mətbuat xidmətinin rəisi, polis polkovnik-leytenantı Elşad Hacıyev bildirib ki, paytaxtın Qaradağ rayonunda məktəblərdən birinin ətrafında naməlum şəxsin uşaqları hüquqazidd əməllərə məruz qoyması ilə bağlı yayılan iddialar araşdırılıb.
Qaradağ Rayon Polis İdarəsi əməkdaşları tərəfindən naməlum şəxs müəyyən olunaraq polis idarəsinə dəvət olunub.
Xanımın hər hansı kriminal hadisə ilə əlaqəsi olmadığı müəyyən edilib, barəsində yayılan iddiaların əsassız olması sübuta yetirilib.
Sosial şəbəkə üzərindən həmin görüntülərlə bağlı təşviş yaradan digər qadın da müəyyən olunaraq polis idarəsinə çağırılıb, onunla profilaktik iş aparılaraq məsuliyyət tədbirləri görülüb.
Qeyd edək ki, bu məsələ təkcə informasiyanın doğruluğu ilə bağlı deyil, ümumilikdə məktəblərdə təhlükəsizlik sisteminin hansı səviyyədə qurulduğunu, bu sistemin hüquqi və texnoloji təminatlarını, valideynlərin və cəmiyyətin məlumatlandırma mexanizmlərini sual altına salır.
Məktəblərdə uşaq oğurluğu ilə bağlı xəbərlər bəzən əsassız olsa da, onların yayılması cəmiyyətdə təhlükə hissini gücləndirir və bu, idarəetməyə inamı zədələyir. Valideynlər övladlarının məktəbdə təhlükəsizliyinə tam əmin olmadıqları üçün məktəbə buraxılış proseslərində aktiv nəzarət həyata keçirməyə başlayır, bu isə təhsilin mühiti və idarəetməsində xaosa səbəb olur. Məsələn, məktəb qarşısında toplaşan valideyn izdihamı, müəllimlərin girişdə əlavə yoxlamalar aparması, məktəb rəhbərliyinin gün ərzində valideynlərlə gərgin ünsiyyətdə olması tədris prosesinə mənfi təsir göstərə bilər. Təhlükəsizlik hissi olmayan yerdə nə tədris, nə pedaqoji inkişaf, nə də sosial etimad mümkündür. Məktəblər bu gün təkcə dərs deyil, həm də həyatın qorunduğu, uşaqların rahat nəfəs aldığı yerə çevrilməlidir. Əks halda, valideynlərin təşvişi reallığa çevrilə bilər.
Psixoloqların fikrincə, bu cür iddiaların cəmiyyətə təsirini, psixoloji yükünü və faktoloji əsaslarını həm təhlükəsizlik, həm də psixoloji aspektdən qiymətləndirmək vacibdir. Mövzu ilə bağlı müxtəlif platformalarda fikirlərini bölüşən ictimaiyyət nümayəndələri isə hesab edir ki, uşaq oğurluğu faktı öz təsdiqini tapmasa belə, bu, valideynlərin narahatlığının əsassız olduğu anlamına gəlməməlidir.
Qeyd etdiyimiz kimi uşaq oğurluğu məsələsi də yalnız hüquqi deyil, həm də sosial və psixoloji məsələdir.
Bu mövzuda fikirlərini Sherg.az-la bölüşən sosioloq Mətanət Məmmədova bildirib ki, ölkədə bu və bu kimi hadisələr baş verəndə onun qarşısının alınması, araşdırılması, hər hansı hadisəni törədən şəxsin cinayətə cəlb olunması dərhal Daxili İşlər Nazirliyinin əməkdaşları tərəfindən həyata keçirilir. Onun sözlərinə görə, son günlərdə məktəblərin ətrafında təhlükəli şəxslərin görünməsi haqqında da DİN əməkdaşlarına məlumat verilib və araşdırma zamanı məsələnin heç də düşünüldüyü kimi olmadığı aşkar edilib:


