Icma.az
close
up
RU
Balıq insulta səbəb ola bilərmi?

Balıq insulta səbəb ola bilərmi?

Sherg.az saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.

Balıq sağlamlıq və ürək üçün faydalı qida olsa da, həkimlər qızardılmış balığın insult yarada biləcəyini vurğulayırlar.

Medicina.az xəbər verir ki, Alabama Universitetindən Dr. Corc Hovardın rəhbərlik etdiyi amerikalı tədqiqatçılar qızardılmış balıq yeməyin insult yarada biləcəyini sübut edən bir araşdırma aparıb. Xüsusilə, Alabamada məşhur olan yerli qızardılmış balıq növü, ştat əhalisinin daha tez-tez insult keçirməsinin səbəbidir.

Alimlər qeyd edirlər ki, Alabama və bir neçə digər qonşu ştatda sözdə "insult kəməri" var, burada bu dağıdıcı xəstəliyin yayılma tezliyi digər ştatların sakinləri ilə müqayisədə 30% artır. Bu, yerli sakinlərin həftədə iki porsiya qızardılmış balıq istehlak etməsi ilə əlaqəli ola bilər - bu, onların pəhrizinin ənənəvi bir hissəsidir.

Amerika Ürək Assosiasiyası həftədə iki dəfə qızardılmamış balıq yeməyi tövsiyə edir, lakin Alabama, Arkanzas, Corciya, Luiziana, Missisipi, Şimali Karolina, Cənubi Karolina və Tennessi sakinlərinin bu tövsiyəyə əməl etmə ehtimalı 17% azdır.

"Tədqiqatımız göstərdi ki, afroamerikalılar ağ dərililərə və ölkənin digər bölgələrindən olan sakinlərə nisbətən daha çox qızardılmış balıq yeyirlər. Bu, qızardılmış balıqların insult riskini artıra biləcəyini göstərir. Lakin qəti bir açıqlama vermək üçün əlavə tədqiqatlara ehtiyac var."

Tədqiqata 45 yaş və yuxarı 21.675 nəfər daxil idi. Statistikaya görə, Alabamada insult nisbəti hər 100.000 nəfərə 125, milli nisbət isə hər 100.000 nəfərə 98 nəfərdir.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:139
embedMənbə:https://sherg.az
archiveBu xəbər 09 Yanvar 2026 09:05 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Gənclərimizi müasir elmi trendlərlə tanış etmək çox vacibdir”

11 İyun 2026 21:09see376

Bu gün Dünya Çempionatı başlayır Açılış matçının saatı

11 İyun 2026 09:12see228

İranlı deputatdan Azərbaycanla bağlı SENSASİON ÇIXIŞ

10 İyun 2026 22:12see221

Azərbaycanla münasibətlərimiz strateji səviyyəyə yüksəlib Amerikalı senator

10 İyun 2026 21:34see218

Bu məkanlar BŞİH dən alındı

10 İyun 2026 21:24see217

Nevroloqlarımız İstanbul konfransında

11 İyun 2026 12:02see207

Şamaxı millimizin müdafiəçisini transfer etdi RƏSMİ

10 İyun 2026 21:22see203

284 saylı məktəbdə birinci sinfə qəbul ləğv olunub? VİDEO

10 İyun 2026 23:51see198

Çində yeraltı detektor xəyali neytrinolar haqqında məlumat əldə edib

11 İyun 2026 12:01see196

Fransa və İspaniya ön planda: futbol üzrə dünya çempionatının favoritləri açıqlandı “The New York Times“

10 İyun 2026 21:00see192

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see191

Gənclər Liqası: “Sabah” “Bazel”lə qarşılaşacaq

10 İyun 2026 21:17see187

Batut gimnastikası və tamblinq üzrə Azərbaycan çempionatının qalibləri bəlli olub

10 İyun 2026 21:23see186

Məktəblərdə mobil telefonların qadağası ilə bağlı nəzarət mexanizmləri tətbiq edilir

10 İyun 2026 21:50see186

Tramp: ABŞ İrandan milyonlarla barel neft çıxarıb

10 İyun 2026 21:16see186

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see184

Günəşdən qoruyucu krem əvəzinə bundan istifadə olunur

12 İyun 2026 04:27see183

Bir dəqiqəyə bir kiloqram bal yedi

11 İyun 2026 01:11see179

Bu rayonda 122 hektarda aqropark yaradılacaq AÇIQLAMA

12 İyun 2026 04:07see178

Vuçiç istefa verəcək: “Sizə xəbər verəcəyəm”

11 İyun 2026 13:32see178
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri