Bir milyard avrodan çox dəyəri olan hava limanı boş qalıb: Layihə niyə uğursuz oldu?
Icma.az bildirir, Olke.az saytına əsaslanaraq.
İspaniyanın Ciudad Real aeroportu ölkənin yüklənmiş hava limanları problemini həll etmək məqsədi ilə inşa olunmuşdu, lakin faktiki olaraq 21-ci əsrin ən böyük infrastruktur fəlakətlərindən birinə çevrilib.
Ölkə.az Valyuta.az-a istinadən xəbər verir ki, hava limanı 1,1 milyarddan çox avroya tikilib və 2009-cu ildə istifadəyə verilib. Gözlənilirdi ki, Ciudad Real digər aeroportların işini yüngülləşdirəcək və ucuz Avropa aviaşirkətlərinin diqqətini çəkəcək. Amma aeroport yalnız üç il fəaliyyət göstərib və sonra bağlanıb.
Hazırda Ciudad Real “xəyal aeroportu” adlandırılır. Layihə 2000-ci illərin ortalarında, ölkədə tikinti bumunun olduğu dövrdə hazırlanmışdı.
Aeroport, Madrid hava limanının alternativi kimi təqdim olunurdu, Avropanın ən uzun enmə-qalxma zolaqlarından birinə malikdir – 4,1 km. Terminal ildə on milyon sərnişinə xidmət göstərə bilərdi. İnvestorlar layihənin mütləq gəlir gətirəcəyinə əmin idilər, amma hər addımda çətinliklər ortaya çıxıb.
"Məsələ burasındadır ki, aeroport İspaniyanın paytaxtı Madriddən 200 km məsafədə yerləşir və sərnişinlərin çoxu, hətta ucuz uçuşlara baxmayaraq, dəyişiklik etməyə razı olmadı. Vəziyyəti daha da çətinləşdirdi ki, sürətli qatar stansiyası tikilmədi və səyahət vaxtını bir saatdan az etmək mümkün olmadı”, deyə məqalədə qeyd olunur.
Qısa üdət sonra aviakompaniyalar layihəyə şübhə ilə yanaşmağa başlayıblar. "Air Berlin", "Air Nostrum" və "Ryanair" kimi şirkətlər əvvəllər bu aeroportla marşrutlar açsa da, lakin aşağı tələb səbəbindən sonunda imtina ediblər.
Sonuncu şirkət, hələ uçuşları davam etdirən "Vueling" olsa da, 2011-ci ilin sonunda o da uçuşları dayandırıb. Beləliklə, açılışdan cəmi üç il sonra aeroport heç bir müntəzəm sərnişin reysi olmadan qalıb.
Operatorun 300 milyon avrodan çox borcu yaranıb və növbəti ildə iflas elan edib. 2012-ci ilin aprelində aeroport tamamilə bağlanıb.
1 milyard avrodan çox investisiya qoyulmuş layihə hərraca çıxarılıb, minimum qiymət isə 100 milyon avro təyin olunub. Amma heç kim onu almayıb. Bir dəfə Çin investisiya qrupu bütün aeroportu cəmi 10 000 avroya almağa çalışıb, lakin təklif dərhal rədd edilib.
Nəticədə, 2018-ci ildə aeroport təxminən 56 milyon avroya satılıb. 2019-cu ildə açılıb, amma sərnişin mərkəzi kimi yox, anbar, texniki xidmət və təyyarələrin sökülməsi mərkəzi kimi fəaliyyətə başlayıb.
“COVID-19 pandemiyası zamanı burada qısa müddət üçün uçmayan onlarla təyyarə yerləşdirildi, amma aeroport əvvəlki funksiyasını bərpa edə bilmədi”, deyə müəlliflər qeyd edir.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:104
Bu xəbər 02 Dekabr 2025 00:52 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















