“Bolt” sürücüsü sərnişini təhqir etdi Şirkətdən açıqlama
Icma.az, Demokrat.az saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
Bakıda "Bolt” sürücüsünün sərnişini təhqir etməsi ilə bağlı sosial şəbəkələrdə görüntülər yayılıb. Belə ki, taksi sürücüsü sifarişi qəbul etsə də, daha sonra yerinə yetirə bilməyəcəyini bildirib və sərnişindən sifarişi ləğv etməsini istəyib. Sərnişin isə hesabının bloklanacağından narahat olduğunu bildirərək imtina edə bilməcəyini və sürücünün ləğv etməsini istəyib. Bunun qarşılığında isə sürücü sərnişini təhqir edib.
Şirkətdən AZXEBER.COM-un sorğusuna cavab olaraq bildirilib ki, "Bolt” bütün şikayətləri araşdırır:
"Bolt”un dəstək xidməti daxil olan bütün şikayətləri araşdırır. Əgər sərnişinin şikayəti təsdiqlənərsə, məsələ ilə bağlı sürücü ilə kommunikasiya aparılır. Səfər faktiki olaraq həyata keçirilmədiyi halda, amma vəsait tutulubsa, həmin məbləğ sərnişinə geri qaytarılır. Belə hallar sürücünün reytinqinə təsir edir və təkrarlandığı halda sürücünün hesabı deaktiv edilə bilər. Bu isə Bolt tətbiqi vasitəsilə sürücülük xidmətinin göstərilməsinin mümkünsüz olması ilə nəticələnir.
Qeyd edək ki, Bolt sürücülərlə mütəmadi olaraq kommunikasiya aparır, onlara düzgün davranış qaydaları, müştəri məmnuniyyətinin önəmi və peşəkar xidmət standartları barədə məlumatlar göndərir. Məqsəd həm sərnişinlərin təhlükəsizliyini, həm də sürücülərin xidmət keyfiyyətini daima yüksək səviyyədə saxlamaqdır”.
Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
Şirkətdən AZXEBER.COM-un sorğusuna cavab olaraq bildirilib ki, "Bolt” bütün şikayətləri araşdırır:
"Bolt”un dəstək xidməti daxil olan bütün şikayətləri araşdırır. Əgər sərnişinin şikayəti təsdiqlənərsə, məsələ ilə bağlı sürücü ilə kommunikasiya aparılır. Səfər faktiki olaraq həyata keçirilmədiyi halda, amma vəsait tutulubsa, həmin məbləğ sərnişinə geri qaytarılır. Belə hallar sürücünün reytinqinə təsir edir və təkrarlandığı halda sürücünün hesabı deaktiv edilə bilər. Bu isə Bolt tətbiqi vasitəsilə sürücülük xidmətinin göstərilməsinin mümkünsüz olması ilə nəticələnir.
Qeyd edək ki, Bolt sürücülərlə mütəmadi olaraq kommunikasiya aparır, onlara düzgün davranış qaydaları, müştəri məmnuniyyətinin önəmi və peşəkar xidmət standartları barədə məlumatlar göndərir. Məqsəd həm sərnişinlərin təhlükəsizliyini, həm də sürücülərin xidmət keyfiyyətini daima yüksək səviyyədə saxlamaqdır”.
Bu mövzuda digər xəbərlər:“Bolt”un sürücüsü qiymətə görə sərnişini döyüb
25 Noyabr 2025 16:50
“Bolt”da gedişhaqqı necə təyin edilib? ŞİRKƏTDƏN AÇIQLAMA
29 Avqust 2025 22:38
Bakıda Bolt sürücüsü sifarişi ləğv edib sərnişini döydü
21 Noyabr 2025 12:41
Skuterə görə xanım sərnişini söydü Bolt sürücüsü həbs edildi
09 Avqust 2025 13:39
Bolt da gediş haqqı artırılıb? ŞİRKƏTDƏN və EKSPERTDƏN AÇIQLAMA VİDEO
02 Sentyabr 2025 22:25
Baxış sayı:48
Bu xəbər 08 Dekabr 2025 17:39 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















