Icma.az
close
up
RU
Brend sevgisinin arxasında hansı psixoloji hallar var? ARAŞDIRMA

Brend sevgisinin arxasında hansı psixoloji hallar var? ARAŞDIRMA

Sfera.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.

İstənilən dövrlərdə brend geyimlər, əşyalar diqqət mərkəzində olub. Maraqlıdır ki, son zamanlar marka həvəskarları  arasında yalnız maddi vəziyyəti buna imkan verən şəxslər deyil, çətinliklə əldə edə bilənlər də yer alır.

Sfera.az bildirir ki, hazırda həm Azərbaycanda, həm də dünyada məşhur olan bir sıra bahalı və lüks brendlər var. Bunlar geyim, aksesuar, avtomobil, texnologiya və kosmetika kimi müxtəlif kateqoriyalara aiddir. Dünyada məşhur və bahalı brendlər arasında “Louis Vuitton” (Lüks çanta, geyim və aksessuarlar),  “Gucci” (Geyim, ayaqqabı və aksesuarlarla məşhurdur),  “Chanel” (Geyim, çanta, ətirlər və kosmetika), “Hermes” (Çanta və aksessuarlar, xüsusilə də “Birkin” çantaları ilə məşhurdur), “Rolex” (Lüks saatlar),  “Tesla” (Elektrikli avtomobillərlə dünyada məşhur brenddir), “Apple” (Yüksək qiymətli elektron cihazlar, xüsusilə də iPhone və MacBook-ları ilə tanınır),  “Cartier” (Zərgərlik və lüks saatlar),  “Rolls-Royce” (Lüks avtomobil markası),  “Balenciaga” (Məşhur lüks moda evi) kimi adlar var. Bu brendlər həm qlobal miqyasda, həm də Azərbaycanda məşhurluğunu qoruyur və yüksək qiymətlərlə satılırlar.

Ümumiyyətlə, insanlar bahalı brendlərə niyə maraq göstərirlər?

Ekspertlərin fikrincə, bunun bir neçə əsas səbəbi var. Bahalı brendlər adətən yüksək sosial statusla əlaqələndirilir. Bildirilir ki, insanlar brend məhsullar aldıqda, özlərini daha uğurlu, sosial çevrələrində daha nüfuzlu hiss edirlər. Bu, prestiji artırmaq və başqalarının diqqətini cəlb etmək üçün bir vasitə ola bilər. Bahalı brendlər adətən yüksək keyfiyyətli materiallardan istifadə edir və uzunömürlü məhsullar təqdim edir. İnsanlar belə brendlərə yatırım etməklə uzun müddətli istifadəni hədəfləyə bilər və bu da onların seçimlərini təsdiqləyir. Mütəxəssislər qeyd edirlər ki, bahalı və tanınmış brendləri geyinən insanlar özlərini daha güvənli hiss edirlər. Bir çox insan brendlər vasitəsilə öz şəxsiyyətini ifadə etməyə çalışır. Bahalı bir brend məhsulu, fərdin həyat tərzi, zövqü və sosial mövqeyini simvollaşdıra bilər. Bəzən insanlar bahalı brendləri almaqla özlərinə mükafat verməyə və özlərini dəyərli hiss etməyə çalışırlar. Psixoloqlar bildirirlər ki, insanların maddi imkanı çatmasa da, bu, onlarda daxili olaraq məmnuniyyət və xoşbəxtlik yarada bilər.

Lüks geyim həvəsinin arxa planında hansı psixoloji faktlar dayanır?

Brend geyim seçən insanların psixologiyası ilə bağlı mütəxəssislər müxtəlif maraqlı yanaşmalar irəli sürürlər. Bu sahədə aparılan tədqiqatlar göstərir ki, brend geyimlərə maraq və lüks seçimlər insanların dərin sosial, psixoloji ehtiyacları və şəxsiyyət xüsusiyyətləri ilə əlaqədardır. Psixoloqlar hesab edir ki, insanlar lüks və bahalı brendləri seçməklə sosial statuslarını göstərməyə çalışırlar. Sosial status bir çox insan üçün vacib bir məsələdir və yüksək qiymətli geyimlər onlara başqaları qarşısında daha üstün bir mövqedə olduqlarını nümayiş etdirməyə imkan verir. Lüks geyimlər vasitəsilə insanlar cəmiyyətdə daha çox qəbul olunmaq və hörmət qazanmaq istəyirlər.

Bir çox psixoloji tədqiqatlar göstərir ki, brend geyimlərə olan həddindən artıq maraq narsistik tendensiyalar ilə əlaqəli ola bilər. Narsistlər özləri və başqaları arasında fərqlilik yaratmaq üçün lüks geyimlərə yönəlir. Onlar bu yolla özlərini xüsusi, unikal və digərlərindən üstün hiss etməyə çalışırlar. Mütəxəssislərin fikrincə, bəzi brendlər müəyyən bir həyat tərzinin və ya dəyərin simvolu kimi qəbul edilir. Məsələn, “Chanel” zərifliyi və klassikliyi simvollaşdırırsa, “Balenciaga” daha müasir və avanqard bir tərzi təmsil edir. Beləliklə, brend geyim seçimi sadəcə dəb və ya status simvolu deyil, daha dərin psixoloji və sosial ehtiyaclarla bağlıdır. Məsələn, özünüifadə, status axtarışı, sosial təzyiq və daxili boşluqların doldurulması yer alır.

Günay 
 

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:67
embedMənbə:https://sfera.az
archiveBu xəbər 15 Yanvar 2025 15:33 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

İrandakı daxili siyasi gərginliyin kökündə nə dayanır?

04 Sentyabr 2025 14:37see348

Makronun İsrailə səfər etmək istəyi Netanyahu tərəfindən rədd edildi

04 Sentyabr 2025 02:10see248

Keçmiş prezident özünə yeni iş tapdı

04 Sentyabr 2025 15:44see215

Sinəsi ilə penaltini qaytarandan sonra öldü

05 Sentyabr 2025 01:25see179

Ölümcül xəstəliyin çarəsi

03 Sentyabr 2025 23:31see153

ABŞ də kişi görüşdə ayağını iyləməyə icazə verməyən qızın üzərindən avtomobillə keçdi

04 Sentyabr 2025 04:31see143

İslandiya millisinin yarımmüdafiəçisi: Azərbaycan bizi cəzalandıra bilər

03 Sentyabr 2025 23:00see139

İşçiləri əmək müqaviləsiz çalışdırırmış...

04 Sentyabr 2025 11:10see139

Türkiyədə dəhşət: İldırım ata və oğlunun həyatına son qoydu

04 Sentyabr 2025 00:53see136

Lissabonda funikulyor relsdən çıxdı − Ölənlər var

03 Sentyabr 2025 23:28see134

Övladına toy edən şəxsin evi yandı

03 Sentyabr 2025 22:57see128

ABŞ də matça çayının gözlənilməz fəsadı ortaya çıxdı

04 Sentyabr 2025 14:46see126

ABŞ hakimiyyəti Marsa ilk astronavtları 2030 cu ildə göndərməyi planlaşdırır

05 Sentyabr 2025 01:47see126

Dövlət Departamenti Fələstinin üç hüquq müdafiə təşkilatına qarşı sanksiya tətbiq edib

05 Sentyabr 2025 03:46see122

Bakı qoçusu Qafar Nağıyevin 1902 ci ilə aid mülkü

04 Sentyabr 2025 22:13see121

Kanadada bıçaqlı hücum: Bir nəfər ölüb, səkkiz nəfər...

05 Sentyabr 2025 01:25see121

Analitik Mərkəz: “İran rejimi son dəqiqələrini oynayır”

04 Sentyabr 2025 11:16see121

İşıqlar sönəndə sadəcə bunu sınayın

04 Sentyabr 2025 23:05see117

Fənərbaxça ya İtaliyanın keçmiş baş məşqçisi gətirilə bilər

05 Sentyabr 2025 01:16see117

“Azərbaycan millisi İslandiya mətbuatının diqqətindədir” VİDEO

04 Sentyabr 2025 21:11see116
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri