Icma.az
close
up
RU
Brend sevgisinin arxasında hansı psixoloji hallar var? ARAŞDIRMA

Brend sevgisinin arxasında hansı psixoloji hallar var? ARAŞDIRMA

Sfera.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.

İstənilən dövrlərdə brend geyimlər, əşyalar diqqət mərkəzində olub. Maraqlıdır ki, son zamanlar marka həvəskarları  arasında yalnız maddi vəziyyəti buna imkan verən şəxslər deyil, çətinliklə əldə edə bilənlər də yer alır.

Sfera.az bildirir ki, hazırda həm Azərbaycanda, həm də dünyada məşhur olan bir sıra bahalı və lüks brendlər var. Bunlar geyim, aksesuar, avtomobil, texnologiya və kosmetika kimi müxtəlif kateqoriyalara aiddir. Dünyada məşhur və bahalı brendlər arasında “Louis Vuitton” (Lüks çanta, geyim və aksessuarlar),  “Gucci” (Geyim, ayaqqabı və aksesuarlarla məşhurdur),  “Chanel” (Geyim, çanta, ətirlər və kosmetika), “Hermes” (Çanta və aksessuarlar, xüsusilə də “Birkin” çantaları ilə məşhurdur), “Rolex” (Lüks saatlar),  “Tesla” (Elektrikli avtomobillərlə dünyada məşhur brenddir), “Apple” (Yüksək qiymətli elektron cihazlar, xüsusilə də iPhone və MacBook-ları ilə tanınır),  “Cartier” (Zərgərlik və lüks saatlar),  “Rolls-Royce” (Lüks avtomobil markası),  “Balenciaga” (Məşhur lüks moda evi) kimi adlar var. Bu brendlər həm qlobal miqyasda, həm də Azərbaycanda məşhurluğunu qoruyur və yüksək qiymətlərlə satılırlar.

Ümumiyyətlə, insanlar bahalı brendlərə niyə maraq göstərirlər?

Ekspertlərin fikrincə, bunun bir neçə əsas səbəbi var. Bahalı brendlər adətən yüksək sosial statusla əlaqələndirilir. Bildirilir ki, insanlar brend məhsullar aldıqda, özlərini daha uğurlu, sosial çevrələrində daha nüfuzlu hiss edirlər. Bu, prestiji artırmaq və başqalarının diqqətini cəlb etmək üçün bir vasitə ola bilər. Bahalı brendlər adətən yüksək keyfiyyətli materiallardan istifadə edir və uzunömürlü məhsullar təqdim edir. İnsanlar belə brendlərə yatırım etməklə uzun müddətli istifadəni hədəfləyə bilər və bu da onların seçimlərini təsdiqləyir. Mütəxəssislər qeyd edirlər ki, bahalı və tanınmış brendləri geyinən insanlar özlərini daha güvənli hiss edirlər. Bir çox insan brendlər vasitəsilə öz şəxsiyyətini ifadə etməyə çalışır. Bahalı bir brend məhsulu, fərdin həyat tərzi, zövqü və sosial mövqeyini simvollaşdıra bilər. Bəzən insanlar bahalı brendləri almaqla özlərinə mükafat verməyə və özlərini dəyərli hiss etməyə çalışırlar. Psixoloqlar bildirirlər ki, insanların maddi imkanı çatmasa da, bu, onlarda daxili olaraq məmnuniyyət və xoşbəxtlik yarada bilər.

Lüks geyim həvəsinin arxa planında hansı psixoloji faktlar dayanır?

Brend geyim seçən insanların psixologiyası ilə bağlı mütəxəssislər müxtəlif maraqlı yanaşmalar irəli sürürlər. Bu sahədə aparılan tədqiqatlar göstərir ki, brend geyimlərə maraq və lüks seçimlər insanların dərin sosial, psixoloji ehtiyacları və şəxsiyyət xüsusiyyətləri ilə əlaqədardır. Psixoloqlar hesab edir ki, insanlar lüks və bahalı brendləri seçməklə sosial statuslarını göstərməyə çalışırlar. Sosial status bir çox insan üçün vacib bir məsələdir və yüksək qiymətli geyimlər onlara başqaları qarşısında daha üstün bir mövqedə olduqlarını nümayiş etdirməyə imkan verir. Lüks geyimlər vasitəsilə insanlar cəmiyyətdə daha çox qəbul olunmaq və hörmət qazanmaq istəyirlər.

Bir çox psixoloji tədqiqatlar göstərir ki, brend geyimlərə olan həddindən artıq maraq narsistik tendensiyalar ilə əlaqəli ola bilər. Narsistlər özləri və başqaları arasında fərqlilik yaratmaq üçün lüks geyimlərə yönəlir. Onlar bu yolla özlərini xüsusi, unikal və digərlərindən üstün hiss etməyə çalışırlar. Mütəxəssislərin fikrincə, bəzi brendlər müəyyən bir həyat tərzinin və ya dəyərin simvolu kimi qəbul edilir. Məsələn, “Chanel” zərifliyi və klassikliyi simvollaşdırırsa, “Balenciaga” daha müasir və avanqard bir tərzi təmsil edir. Beləliklə, brend geyim seçimi sadəcə dəb və ya status simvolu deyil, daha dərin psixoloji və sosial ehtiyaclarla bağlıdır. Məsələn, özünüifadə, status axtarışı, sosial təzyiq və daxili boşluqların doldurulması yer alır.

Günay 
 

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:47
embedMənbə:https://sfera.az
archiveBu xəbər 15 Yanvar 2025 15:33 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Fransa 2026 cı il büdcə kəsirindən 40 milyard avro qənaət edəcək

13 Aprel 2025 17:12see147

DOGE səmərəliliyi qeyd ediləndən aşağı ola bilər

13 Aprel 2025 23:11see145

Premyer Liqa: Araz Naxçıvan Kəpəz lə heç heçəyə razılaşdı

13 Aprel 2025 19:17see138

Şəhid mayorun xanımına vəzifə verildi FOTO

14 Aprel 2025 09:50see135

Çində küləklə bağlı narıncı xəbərdarlıq elan edilib

14 Aprel 2025 05:53see132

Netanyahu: Hədəfimiz israilli məhbusları azad etməkdir

14 Aprel 2025 19:44see129

Elektrikli avtomobillər qlobal istiləşmə ilə mübarizədə faydasızdır

14 Aprel 2025 07:57see127

Azər Bağırov 0:0 ı belə şərh etdi

13 Aprel 2025 20:54see126

Günah müğənnilərdə deyil, onlardadır

14 Aprel 2025 16:46see123

Bakı və İrəvan bizə arxalana bilər Tiflis

13 Aprel 2025 19:06see121

Tumların beyinə faydası sübut olundu

15 Aprel 2025 05:43see119

Hollivud şirkətləri filmləri Trampın istədiyi formada çəkəcək

15 Aprel 2025 05:18see118

Həkim rusların hansı kateqoriyasına Pasxa üçün yalnız bir yumurta yeyə biləcəyini söylədi

14 Aprel 2025 13:20see117

Yeniyetmə İlham Əliyev Çayka avtomobili ilə

13 Aprel 2025 21:03see117

Suriya təhlükəsizlik qüvvələri SDF ilə koordinasiyada Hələbdə yerləşməyə başlayıb

13 Aprel 2025 21:21see115

Ağdərəyə növbəti köç karvanı yola salınıb (Yenilənib)

14 Aprel 2025 08:53see114

Laçına enən ilk təyyarə bu ölkəyə məxsus olub

13 Aprel 2025 19:48see113

Ən çətin xəstəliklərdən biri olan Borderline şəxsiyyət pozğunluğunun əlamətlərini bilirsinizmi?

15 Aprel 2025 00:22see108

Neft bazarında narahatlıq yaradan dalğalanma: Bu, Azərbaycan üçün hansı nəticələr doğura bilər?

14 Aprel 2025 04:52see108

Rusiyanın ən çox miqrant uşaqların yaşadığı 3 regionun adı çəkilib

13 Aprel 2025 22:56see108
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri