Icma.az
close
up
RU
Çay içsəniz gec qocalarsınız

Çay içsəniz gec qocalarsınız

Axsham.az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Qidalanma qocalmaya təsir edən amillərdən biri olaraq görülür. Yediyimiz qidalar bədənimizi daha uzun və sağlam yaşamamıza kömək edə biləcək bir sıra əsas qidalarla təmin edir. Alimlərin fikrincə, çay qocalmanı ləngidən qidalardan biridir.

Axşam.az xəbər verir ki, heyvanlar üzərində aparılan təcrübələr çayın tərkibindəki polifenol adlanan bitki mənşəli birləşmələrin qurdların, milçəklərin və siçanların ömrünü uzatdığını irəli sürüb.

İnsanlar üzərində aparılan tədqiqatlar göstərib ki, çay istehlakı bir sıra yaşla bağlı xəstəliklərin riskinin azalması ilə əlaqələndirilir. Ürək xəstəlikləri, diabet, demans və xərçəng kimi xəstəliklər bunlardan bəziləridir.

Bununla belə, çay istehlakı ilə bioloji yaşlanma arasındakı əlaqəni araşdıran çox az tədqiqat var.

Çinin Siçuan Universitetinin tədqiqatçıları yaşları 30-79 arasında olan təxminən 14 min iştirakçının məlumatlarından istifadə edərək çay istehlakı ilə uzunömürlülük arasındakı əlaqəni araşdırıblar.

İştirakçılardan gündə neçə stəkan çay içdikləri, içdikləri çay stəkanlarının sayı soruşulub və ümumi sayı qocalmanın bioloji göstəriciləri baxımından nəzərə alınıb.

İştirakçılar iki-dörd il sonra növbəti araşdırmada yenidən qiymətləndiriliblər. Bu məlumatlardan açıq bir nəticə ortaya çıxıb: Çay istehlakı, xüsusən də orta miqdarda çay içən insanlar üçün daha yavaş bioloji yaşlanma ilə əlaqələndirilib. Tədqiqatlar göstərir ki, gündə üç stəkan çay içmək yaşlanma əleyhinə əhəmiyyətli faydalar verə bilər. Çayın tərkibində bu potensial yaşlanma əleyhinə xüsusiyyətləri dəstəkləyən bir sıra molekullar var.

Çay bitkisi polifenollar və antioksidantlarla zəngindir ki, bu da iltihabın azaldılmasında, hüceyrə reaksiyalarının zəhərli əlavə məhsullarının təmizlənməsində və hüceyrə dövriyyəsinin artırılmasında rol oynayır.

Tədqiqat çayın qocalma prosesini yavaşlatmaqda və yaşa bağlı xəstəliklərin riskini azaltmaqda təsirinə dair maraqlı sübutlar təqdim edib. Nəticələr çayın qidalanmaya əsaslanan qocalma əleyhinə müdaxilələrin inkişaf etdirilməsində və sağlam qocalma siyasətinin istiqamətləndirilməsindəki rolunu vurğulayıb.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:134
embedMənbə:https://axsam.az
archiveBu xəbər 05 Aprel 2025 17:33 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Lotus şirkətinin baş direktoru şirkətin hiperkarı haqqında rəy bildirib

08 İyun 2026 20:45see412

Bakıda şagirdin saçı qırxıldı Dərsdə saqqız çeynədiyinə görə VİDEO

08 İyun 2026 23:04see328

Ukrayna müharibəsi Rusiyanın təsirlərini zəiflətdi

09 İyun 2026 14:11see267

ABŞ və İran razılaşa biləcək? ŞƏRH

09 İyun 2026 18:31see262

Azərbaycan və Skandinaviya arasında enerji əməkdaşlığı üçün unikal imkanlar

09 İyun 2026 06:32see224

Günün qoroskopu: İnsanlar sizdən ilham alacaq

09 İyun 2026 00:01see219

Diz ağrısı ilə xəstəxanaya getdi, rentgendə yüzlərlə qızıl aşkarlandı

09 İyun 2026 06:00see206

Gənc ana və oğulları

09 İyun 2026 03:48see188

Azərbaycan gimnastları üç “qızıl” qazandı

08 İyun 2026 18:18see184

10 KOB subyekti də “startap”çı oldu

09 İyun 2026 03:24see182

Tramp: ABŞ ın İrana qarşı genişmiqyaslı əməliyyatları çox baha başa gələr

10 İyun 2026 00:06see182

Ofelya Sənanidən emosional arzu

08 İyun 2026 21:32see174

Tramp Netanyahuya İranla münaqişəni yenidən alovlandırmamaq barədə xəbərdarlıq edib

09 İyun 2026 02:15see173

“RB Leypsiq”in müdafiəçisi Lukeba Anqola millisinin üzvü ola bilər

09 İyun 2026 01:50see172

İrana hücumların təkrarlanması ciddi iqtisadi problemlərə səbəb olardı Tramp

10 İyun 2026 00:43see171

Xaricdə təhsil üzrə Dövlət Proqramında müsahibə mərhələsi BAŞLADI

08 İyun 2026 18:15see170

“Döyüş başlıqları anbarlardan çıxarılır” SIPRI dən həyəcan təbili

09 İyun 2026 04:30see165

Səhhətinə görə ekranlardan uzaq qalıbmış

09 İyun 2026 01:10see160

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

10 İyun 2026 04:05see159

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

09 İyun 2026 03:03see158
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri