Icma.az
close
up
RU
Çay və ya qəhvə:

Çay və ya qəhvə:

Azpost portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.

Demək olar ki, hər kəsin səhəri ətirli içki ilə başlayır. Bəziləri üçün bu qəhvədir, digərləri isə çaya üstünlük verir.

Azpost.info bildirir ki, Styler portalı mütəxəssislərdən səhər bədən üçün nəyin ən yaxşı, nəyin isə qətiyyən yaxşı olmadığını öyrənib.

Səhər qəhvəsi insana necə təsir edir?

Qəhvə tez-tez səhər tezdən oyanmaq qabiliyyətinə görə seçilir. Orta hesabla dəmlənmiş qəhvə fincanında 80-115 milliqram kofein, bir fincan çayda isə təxminən 40 milliqram kofein var.

Lakin bu, qəti bir ifadə deyil. Tədqiqatlar göstərir ki, çay qəhvə qədər canlandırıcı ola bilər. Hamısı dəmləmə gücündən, üstünlüklərindən və fərdi xüsusiyyətlərdən asılıdır. Tibbi araşdırmalara görə, qəhvə hepatit C daşıyıcılarında qaraciyər xərçəngi riskini 40% azaldır. Mütəmadi qəhvə içənlərin vaxtından əvvəl ölmə ehtimalı 15% azdır.

Unutmayın ki, qəhvə bədəni susuzlaşdırır, buna görə də içdiyiniz hər fincan qəhvə üçün bir stəkan su içməlisiniz.

Qəhvənin daha az nəzərə çarpan faydası onun oyatdığı emosiyalardır. Kofein əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırır. Bundan əlavə, tez-tez bir fincan qəhvə üzərində isti söhbətlər və işgüzar danışıqlar aparılır.

Səhər çay içmək sağlamdırmı?
Çayın tərkibində qan damarlarının divarlarının elastikliyini gücləndirən və onların kövrəkliyini azaldan maddələr var ki, bu da aterosklerozun qarşısının alınması və müalicəsi üçün vacibdir.

Bukovinian Dövlət Tibb Universitetinin mütəxəssislərinin fikrincə, çay ürək-damar xəstəliklərinə sakitləşdirici təsir göstərir, qan damarlarını genişləndirir, spazmları aradan qaldırır və normal qan dövranını təşviq edir.

Çayın tərkibində qəhvədən daha az kofein olduğuna dair geniş yayılmış bir inanc var. Əslində, yaxşı yaşıl çayın tərkibində güclü espressodan az kofein yoxdur, bəzi növlərdə isə daha çox kofein var. Lakin çay daha yumşaqdır, ürəyə və ya sinir sisteminə stress yaratmır.

Səhər çayının mənfi cəhətlərindən biri onun şübhəli keyfiyyətidir, çünki mağazalarda həqiqətən yaxşı çay tapmaq həmişə asan olmur.

Bəs digər səhər içkiləri haqqında nə demək olar?
Çay və ya qəhvə seçməyinizdən asılı olmayaraq, səhər içdiyiniz ilk maye su olmalıdır. Acqarına bir stəkan ilıq su mədə-bağırsaq traktını oyandırmağa və onu həzmə hazırlamağa kömək edir.

Həkimlər suya limon, bal və ya digər qatqılar əlavə etməyi məsləhət görmürlər, çünki bu, iltihaba və artıq ödün ifrazına səbəb ola bilər.

Amerika filmlərində tez-tez personajların səhərlərinə portağal suyu ilə başladığı göstərilir, amma əslində portağal suyu həzmə mənfi təsir göstərən turşulu bir mayedir.

Təzə şirələr və smuzilər hazırlandıqdan sonra yalnız 15 dəqiqə ərzində faydalarını saxlayır. Onlar çox doyurucudur, buna görə də həddindən artıq yeməkdən qaçmaq üçün digər qidalarla diqqətlə qarışdırılmalıdır.

Sunay Aydın

AzPost.az

Paylaş

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:100
embedMənbə:https://azpost.info
archiveBu xəbər 12 İyun 2026 10:10 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Gənclərimizi müasir elmi trendlərlə tanış etmək çox vacibdir”

11 İyun 2026 21:09see346

Azərbaycanda urbanizasiya prosesi və mənzil siyasətinin yeni strategiyaları

10 İyun 2026 16:52see277

Bu gün Dünya Çempionatı başlayır Açılış matçının saatı

11 İyun 2026 09:12see217

İranlı deputatdan Azərbaycanla bağlı SENSASİON ÇIXIŞ

10 İyun 2026 22:12see213

Bu məkanlar BŞİH dən alındı

10 İyun 2026 21:24see209

Azərbaycanla münasibətlərimiz strateji səviyyəyə yüksəlib Amerikalı senator

10 İyun 2026 21:34see206

Nevroloqlarımız İstanbul konfransında

11 İyun 2026 12:02see195

Şamaxı millimizin müdafiəçisini transfer etdi RƏSMİ

10 İyun 2026 21:22see192

284 saylı məktəbdə birinci sinfə qəbul ləğv olunub? VİDEO

10 İyun 2026 23:51see184

Fransa və İspaniya ön planda: futbol üzrə dünya çempionatının favoritləri açıqlandı “The New York Times“

10 İyun 2026 21:00see182

Batut gimnastikası və tamblinq üzrə Azərbaycan çempionatının qalibləri bəlli olub

10 İyun 2026 21:23see176

Tramp: ABŞ İrandan milyonlarla barel neft çıxarıb

10 İyun 2026 21:16see174

Çində yeraltı detektor xəyali neytrinolar haqqında məlumat əldə edib

11 İyun 2026 12:01see174

Gənclər Liqası: “Sabah” “Bazel”lə qarşılaşacaq

10 İyun 2026 21:17see171

Günəşdən qoruyucu krem əvəzinə bundan istifadə olunur

12 İyun 2026 04:27see169

Məktəblərdə mobil telefonların qadağası ilə bağlı nəzarət mexanizmləri tətbiq edilir

10 İyun 2026 21:50see169

Vuçiç istefa verəcək: “Sizə xəbər verəcəyəm”

11 İyun 2026 13:32see167

Bir dəqiqəyə bir kiloqram bal yedi

11 İyun 2026 01:11see164

Bu rayonda 122 hektarda aqropark yaradılacaq AÇIQLAMA

12 İyun 2026 04:07see163

Vuçiç Baş nazir olmaq istəyir

11 İyun 2026 03:08see160
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri