“Dəmir yolu ilə hərəkət hamıya əlçatan olacaq və təkmil şəkildə insanlara xidmət edəcək” RƏY
Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair 2025–2030-cu illər üçün Dövlət Proqramında növbəti 5 ildə dəmiryol sahəsində görüləcək işlər də açıqlanıb. Belə ki, Dövlət Proqramında Bakı–Xırdalan–Sumqayıt, Bakı–Pirşağı–Sumqayıt xəttinin təkmilləşdirilməsi nəzərdə tutulub. Eləcə də Bakıxanov−Binə−Qala, Zabrat−Maştağa−Bağlar, Yeni Suraxanı−Hövsan və Güzdək−Qaradağ xətlərinin bərpası məsələsi də Dövlət Proqramında yer alıb. Bundan əlavə 20 ədəd sərnişin qatarının alınması da Dövlət Proqramında dəmiryolu sahəsində həyata keçirilməsi nəzərdə tutulan əsas məsələlərdəndir. Təbii ki, bütün bunlar sərnişinlərin daha rahat və təhlükəsiz şəraitdə mənzil başına çatması üçün dövlət tərəfindən həyata keçirilən növbəti tədbirlərdən biridir.
Avtosfer.az-ın məlumatına görə, Milli Məclisin deputatı Azər Badamov İqtisadiyyat.az-a açıqlamasında deyib ki, Prezident İlham Əliyevin sərəncamı ilə təsdiq olunmuş Dövlət Proqramı yol nəqliyyat infrastrukturunun müasirləşdirilməsinə, insanların rahatlığının təmin olunmasına hesablanıb.
Onun sözlərinə görə, son 30 ildə Azərbaycanın əhalisi sürətlə artaraq 10 milyon nəfəri ötüb. O cümlədən, Bakı və şəhərətrafı ərazilərdə yaşayış məntəqələri inkişaf edib və əhalinin sıxlığı artıb:
“Bu da yol nəqliyyatı sahəsini müəyyən qədər çətinliklərlə üzləşdirib. Dövlət başçımızın imzaladığı Dövlət Proqramı yol infrastrukturu sahəsində kompleks tədbirlərin həyata keçirilməsinə və yol infrastrukturu ilə bağlı narahat doğuracaq məsələlərin həll olunmasına imkan verəcəkdir”.
Deputat söyləyib ki, proqramda nəzərdə tutulan istiqamətlərdən biri də dəmir yol infrastrukturunun müasirləşdirlməsidir: “Doğrudur, son illərdə ölkəmizdə 1500 km-dən çox dəmir yolları tikilib, 1800 km dəmir yolu təmir olunub, 90 km-dən uzun olan Abşeron dairəvi yolu yenidən qurularaq müasir qatarlar və vaqonlar alınıb istifadəyə verilib. O cümlədən, heç vaxt dəmir yolu olmayan Qəbələyə yeni yol çəkilib, Ağstafaya və Balakənə olan yollar təmir olunaraq qatarlar xətlərə buraxılıb”.
A.Badamov vurğulayıb ki, yeni təsdiq olunmuş proqramda isə qarşıdan gələn 5 ildə Bakı və ətraf yaşayış məntəqələrini birləşdirən bütün dəmir yollarının yenidən qurulub bərpa edilməsi, xətlərin buraxılış qabiliyyətinin artırpılması, yeni vaqonların alınması, cərəyan xətlərinin təkmilləşdirlməsi, yeni stansiyaların inşa olunması və s. məsələlərin icrası nəzərdə tutulub:
“2030-cu ildə Bakı və ətraf ərazilərdə dəmir yolu ilə hərəkət hamıya əlçatan olacaq və təkmil şəkildə insanlara xidmət edəcəkdir. Təsdiq olunmuş proqram dövlət başçısının uzaqgörən siyasətinin göstəricisidir. Çünki Bakı və ətraf ərazilərin yol infrastrukturu indidən müasir çağırışlara cavab verən səviyyəyə gətirilməzsə, bir neçə ildən sonra yollarda hərəkət etmək ümumiyyətlə mümkün olmayacaqdır. Bu gün Azərbyacanın sürətli inkişafı ilə yanaşı yol infrastrukturu da müasirləşir ki, bu da iqtisadiyyat, mədəniyyət və rahatlıq deməkdir”.
Nəqliyyat və infrastruktur məsələləri üzrə ekspert Ərşad Hüseynov isə bildirib ki, təsdiq olunan Dövlət Proqramında dəmir yolu ilə bağlı məsələlərin də yer alması bu sahənin daha da inkişafına gətirib çıxaracaq.
O, dəmir yolu sahəsi üzrə Dövlət Proqramında yer alan tədbirlərin icrasının çox zəruri və əhəmiyyətli olduğunu söyləyib: “Burada sırf dəmir yolu ilə əlaqədar iki tədbir mövcuddur. Birincisi, mövcud dəmir yolu xəttlərinin istismar keyfiyyətinin, istismar vəziyyətinin yaxşılaşdırılmasına yönələn tədbirlərdir. Bu məsələlər icra olunduqdan sonra şəhərətrafı qatarların hərəkət sürəti də arta, təhlükəsizlik və dayanıqlılıq daha yüksək səviyyədə təmin oluna bilər. İkinci qrup tədbirlər isə, sovet dövründə mövcud olmuş xətlərin bərpası və onların müəyyən istiqamətlərdə bir qədər genişləndirilməsidir. Bu da müvafiq tələblərə uyğun qurulduqdan sonra Abşeron aqlomerasiyasında sərnişindaşımaları daha da yaxşılaşdırılacaq”.
Mütəxəssis vurğulayıb ki, ümumiyyətlə əsas hədəf Abşeron aqlomerasiyasında ictimai nəqliyyatın alternativ bir növü kimi şəhərətrafı daşımalarda dəmir yolunun imkanlarını genişləndirmək və insanların mobilliyində onun rolunu artırmaqdır:
“Dövlət Proqramında yer alan bu göstərilənlər həyata keçirildikdən sonra uğurlu hədəflərə çatmaq və müsbət nəticələrini görmək mümkün olacaq".
Eksper hesab edir ki, Güzdək-Qaradağ dəmir yolu xəttinin bərpası sırf yükdaşımalarına hesablanıb. Onun sözlərinə görə, vaxtilə orada daş karxanalarına qədər xətlər mövcud olub:
“Nəzərə alaq ki, Azərbaycan Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin tərkib hissəsidir. Rusiyadan Azərbaycana, ölkəmizdən İran İslam Respublikası istiqamətinə, hətta Gürcüstana dəmir yolu daşımaları mövcuddur. Bakı-Tbilisi-Qars yolu ilə Türkiyəyə daşımalar da mümkündür”.