Deputat: “Dövlət xidmətləri haqqında” qanun şəffaf xidmətlərin göstərilməsini təmin edəcək
Icma.az, Apa.az saytına istinadən bildirir.
“Hər bir şəxs dövlət xidmətlərindən bu və ya digər şəkildə istifadə edir. Bu mənada xidmət sahəsində islahatlar hər zaman zəruridir”.
APA xəbər verir ki, bunu Milli Məclisin bu gün keçirilən plenar iclasında deputat Nigar Məmmədova deyib.
O bildirib ki, bu sahədə təcrübələr ölkələrə və cəmiyyətlərə görə dəyişsə də ümumi yanaşmada peşəkar komandanın yaradılması, vətəndaş məmnunluğu və dövlət xidmətlərinin keyfiyyətinin yüksəldilməsi prinsipləri heç vaxt dəyişmir.
Onun sözlərinə görə, “Dövlət xidmətləri haqqında” qanun layihəsi də vətəndaşlara və dövlət qurumlarına keyfiyyətli, əlçatan və şəffaf xidmətlərin göstərilməsini təmin etməyə hesablanıb: “Bütün xidmətlərin ümumi reyestrdə birləşməsi əminlik və etimad mənbəyi yaradır. Burada xidmətin keyfiyyətinin və əlçatanlığının yaxşılaşdırılması əsas şərtdir. Vətəndaşların hüquqlarının müdafiəsi baxımından yanaşsaq, əhalinin məlumatlandırılması, şikayətlərə baxılması, hüquqların qorunması mexanizmləri də qanun layihəsində əksini tapıb”.
Nigar Məmmədova qeyd edib ki, qanun layihəsinin ən vacib məqamlarından biri də şəffaflıq və hesabatlılıq prinsipinin qorunmasıdır: “Xidmətlərin göstərilməsi prosedurlarının tənzimlənməsi və “ASAN xidmət indeksi” əsasında onların keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi ilk növbədə dövlət orqanlarının şəffaflığını və cəmiyyət qarşısında hesabatlılığını artırır. Belə ki, vətəndaş qiymətləndirilməsi, ideya və təkliflər bilavasitə məmnunluq səviyyəsinin artırılmasına gətirib çıxaracaq. Xidmətlərin effektivliyini qiymətləndirmək üçün dəqiq standartlar, vətəndaşlarla davamlı geridönüş mexanizmi, həmçinin bütün xidmətlərin vahid rəqəmsal sistemdə inteqrasiyası layihənin əsas üstünlüklərindən biridir. Məlumatların qorunması, rəqəmsal alətlərin istifadəsi zamanı təhlükəsizlik riskləri, vətəndaşların hüquqlarının qorunması kimi məsələlər ən mühüm hüquqi aspektlərdəndir.
Burada daxili nəzarətin tətbiqi isə mümkün pozuntuların müəyyən edilməsinə və qarşısının alınmasına, risklərin idarə olunmasına, hesabatların etibarlılığına nail olunmasına kömək edən prosedurları əhatə edir.
Qanun layihəsinin əsas üstünlüklərindən biri də bütün əhali kateqoriyasının, o cümlədən də həssas əhali qrupunun, xüsusilə ahılların, regionlarda yaşayan insanların bütün növ xidmətlərdən bürokratik əngəllər və vaxt itkisi olmadan məmnunluğunu nəzərdə tutmasıdır. Eyni zamanda korrupsiya hallarının sıfırlanmasına yönələn mexanizmlər layihənin əsas üstünlüklərindən biridir. Burada dövlət xidmətlərindən eyni şərtlərlə və bərabərhüquqlu istifadə həm də ədalət prinsipinin qorunması deməkdir”.
Deputat bu qanunla aidiyyəti dövlət orqanları arasında inteqrasiyanın təmin edilməsini xüsusi qeyd edib: “Qanun qəbul edildikdən sonra qurumların bir-birilə koordinasiyalı şəkildə işləməsi xidmətin keyfiyyətinin daha da təkmilləşdirilməsinə gətirib çıxaracaq. Nəticə etibarı ilə hər bir oqranın məmnunluq səviyyəsinin müxtəlif istiqamətlər üzrə ölçülməsi mümkün olacaq. Burada təbii ki, kadr potensialı, etik davranış standartları, insan resursları siyasətinin düzgün tətbiqi fərdi məsuliyyəti artıraraq, xidmət səviyyəsinə təsir edən əsas faktorlardan biridir.
Bir sözlə, qanun layihəsi dövlət xidmətlərində peşəkarlıq, hesabatlılıq, keyfiyyət, xüsusilə də əlilliyi olan şəxslərə səyyar xidmətlərin göstərilməsi qanun layihəsinin sosial üstünlüklərindn biridir. Obrazlı desək, uzun illər görməyə adət etdiyimiz növbələr, kağızlar dövrü çoxdan bitib və yeni nəsil yanaşmalarla, effektiv rəqəmsal transformasiya ilə əvəzlənir. Yüksək keyfiyyətli xidmətlər dövlətlə vətəndaş arasında etimadı daha da möhkəmləndirərək, qarşılıqlı əlaqələri məhz rəqəmsallaşdırma vasitəsilə tənzimləyəcək. Belə bir qanunun mövcudluğu vətəndaşların hüquqlarını qorumaqla yanaşı xidmət təminatçıları üçün hesabatlılığı müəyyən edəcək, dövlət idarəçiliyinin səmərəliliyini artıracaq”.


