Dərsliklər şagirdin tənqidi təfəkkürünü inkişaf etdirən mənbə olmalıdır Tarixçi alim
Icma.az bildirir, Redaktor.az portalına istinadən.
Elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev ötən günlərdə keçirilən birifinqdə qeyd edib ki, tarix kitablarının çoxu tarixi faktların sıralamasından ibarətdir, bu, dəyişməlidir.
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a danışan tarixçi alim Elnur Nəciyev bildirdi ki, Emin Əmrullayevin dediyinə müəyyən qədər qatılır:
"Tarixçi mövqeyindən baxanda bu yanaşma müəyyən qədər haqlıdır. Faktların sadəcə sıralanması şagirdlərdə hadisələrin səbəb-nəticə əlaqələrini görmə bacarığı formalaşdırmağa imkan vermir.
Tarix tədrisində məqsəd yalnız “kim nə vaxt oldu?” kimi suallara cavab vermək deyil, həm də “niyə oldu?", "necə oldu? və "nəticəsi nə oldu?" kimi suallara aydınlıq gətirməkdir. Əks halda, şagird tarixi hadisələri əzbərləyir, amma onları qiymətləndirmək, tarixi proseslərin qanunauyğunluqlarını anlamaq qabiliyyətini itirir".

Tarixçi alim nümunə olaraq göstərdi ki, Səfəvilərin quruluşunu sadalamaq kifayət deyil; onların yaranma səbəbləri, dövlət idarəçiliyinin xüsusiyyətləri və bölgədə yaratdığı siyasi-mədəni dəyişikliklər izah edilməlidir:
"Beləliklə, fikri yekunlaşdıraraq demək olar ki, dərsliklərin yalnız fakt yığını yox, analitik təhlil və şagirdin tənqidi təfəkkürünü inkişaf etdirən mənbə olması vacibdir. Bu, həm tarixi dərsliklər, həm də digər fənlər üçün müasir təhsil sisteminin əsas tələblərindəndir".
Aytəkin TOFİQQIZI


