Ədliyyə Nazirliyinin “881” Çağrı Mərkəzində noyabr ayında xidmət səviyyəsi 90 faiz təşkil edib
Newscenter.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Ədliyyə Nazirliyinin “881” Çağrı Mərkəzi müraciətlərin obyektiv araşdırılması və cavablandırılması, fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi üçün təhlillərin aparılması və vətəndaş məmnunluğunun artırılmasına xidmət edir.
Newscenter.az nazirliyə istinadən bildirir ki, Çağrı Mərkəzi iş vaxtı ərzində fasiləsiz olaraq Nazirliyin bütün fəaliyyət sahələri üzrə vətəndaşların müraciətlərinin cavablandırılmasını və yönləndirilməsini həyata keçirir.
Noyabr ayı ərzində “881” Çağrı Mərkəzinə məhkəmə qərarlarının icrası, notariat, qeydiyyat, penitensiar sahə, bələdiyyələrin fəaliyyəti, məhkəmə ekspertizası, probasiya və digər aidiyyəti sahələr üzrə daxil olan 13.381 müraciətdən 13.120-si cavablandırılıb. Vətəndaşlara göstərilən xidmət səviyyəsi (daxil olan zənglərin 30 saniyə ərzində cavablandırmaya qəbul faizi) 90 faiz təşkil edib, habelə vətəndaşların müraciətlərinə orta hesabla 2 dəqiqə 5 saniyə ərzində cavab verilib.
Bundan başqa, Çağrı Mərkəzində müraciətlərin birbaşa cavablandırılması ilə yanaşı ən son innovativ həlləri əks etdirən proqram təminatı vasitəsilə interaktiv səsli menyu, “geriyə zəng” və “zəng sifarişi” xidmətləri ilə ay ərzində 261 itirilmiş zənglə əks əlaqə yaradılıb və qeyri-iş günlərində müraciət edən 447 vətəndaşın suallarının cavablandırılması təmin edilib.
Xidmət keyfiyyətinin dəyərləndirilməsi məqsədilə zəng bitdikdən sonra Çağrı Mərkəzi tərəfindən vətəndaşlara SMS göndərilir. Vətəndaşlar həmin SMS-dəki linkə daxil olub qısa sualları cavablandıraraq və əlavə şərh yazaraq göstərilən xidməti qiymətləndirə bilərlər.
Ədliyyə Nazirliyi Çağrı Mərkəzinin inkişaf etdirilməsi, qanunvericiliyin tələblərinə və müasir standartlara uyğun təşkili, vətəndaş məmnunluğunun, operativliyin və göstərilən xidmətin keyfiyyətinin artırılması üçün davamlı olaraq tədbirlər həyata keçirir.
Süleyman
Bu mövzuda digər xəbərlər:Ədliyyə Nazirliyinin Çağrı Mərkəzində xidmət səviyyəsi 94 faiz təşkil edib
13 Noyabr 2025 17:02
STM in nümayəndə heyəti Ədliyyə Nazirliyinin Çağrı Mərkəzində olub
23 Sentyabr 2025 09:35
881 Çağrı Mərkəzi istifadəyə verildi FOTO
18 Avqust 2025 12:59
Ədliyyə Nazirliyinin çağrı mərkəzi ötən ay 12 mindən müraciəti cavablandırıb
08 Sentyabr 2025 10:07
Ədliyyə Nazirliyinin çağrı mərkəzi ötən ay 14 mindən çox müraciəti cavablandırıb
09 Oktyabr 2025 10:07
Baxış sayı:43
Bu xəbər 04 Dekabr 2025 12:16 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















