Ekspert: Xilas yolu məktəb avtobuslarıdır
Sherg.az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Şagirdlər yollarda yox, məktəbdə vaxt keçirməlidir
Məktəb avtobusları olmadan nə sıxlıq azalacaq, nə təhlükə
Daxili İşlər Nazirliyi Nəqliyyatı İntellektual İdarəetmə Mərkəzi yeni tədris ili ilə bağlı sürücülərə müraciət edib. Mərkəzin məlumatında bildirilir ki, hər yeni tədris ili başlananda övladlarını təhsil ocaqlarına avtomobillə gətirən bir çox valideynlər və ya özü sürücü olan əksər tələbələr yol hərəkəti qaydalarına əməl etmirlər: "Bu isə paytaxtın küçə və prospektlərində, təhsil müəssisələrinin yaxınlığında olan yollarda süni sıxlığa səbəb olur. Bu cür hallar ictimai nəqliyyatdan istifadə edən digər hərəkət iştirakçılarının da yolda əlavə vaxt itirməsinə gətirib çıxarır. Nəqliyyatı İntellektual İdarəetmə Mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən paytaxtda yerləşən təhsil müəssisələrinin ətrafında, yaxın küçə və prospektlərdə müşahidə kameraları vasitəsilə yollar nəzarətdə saxlanılır. Nəqliyyat sıxlığının yaranmasına səbəb olan hallar olduğu zaman yol polisinə məlumat verilməsi ilə yanaşı, müxtəlif istiqamətlər üzrə işıqforlara "yaşıl dalğa" rejimi tətbiq ediləcək. Bütün bunları nəzərə alaraq, şəxsi minik avtomobilləri ilə övladlarını məktəbə gətirən valideynlərə, eləcə də tələbələrə tövsiyə edirik ki, avtomobillərini mümkün qədər yeraltı və yerüstü dayanacaqlarda, parklanma yerlərində park etsinlər. Nəqliyyat vasitəsini dayanma və durmanın qadağan olunduğu yerlərdə saxlamasınlar".
Təhsil eksperti, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Təhsildə Təhlil və Kommunikasiyalar Mərkəzinin rəhbəri Kamran Əsədov Sherg.az-a açıqlamasında bildirdi ki, hamı hərəkət iştirakçısıdır və yol hərəkəti qaydalarını da hamı bilməlidir. Piyadalar özlərinə aid olanı, yolu haradan keçmək olar, haradan olmaz, yeraltı keçid varsa, ondan istifadə etməyi, avtobusa ön qapıdan minilib, arxa qapıdan düşülməsinə, taksi sifariş etdikdə harada minəcəklərinə qədər olan qaydaları, avtomobil sürücüləri də özlərinə aid olan qaydaları bilməlidirlər:


