Faciəni marketinqə çevirən “Embawood”
Hurriyyet saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Bu gün Bakıdakı Bağırov körpüsündə baş vermiş ağır yol-nəqliyyat hadisəsinə Embavud mebel şirkətinin marketinq yanaşması sosial şəbəkələrdə ciddi narazılığa səbəb olub.
Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
Hurriyyet.az xəbər verir ki, şirkət hadisəyə istinadən mebel daşıyan yük maşınlarının montaj edilmiş fotosunu paylaşaraq “Belə Sürətlə, həm də təhlükəsiz” şüarı ilə reklam edib.
Şirkətin paylaşımı faciə ilə zarafat kimi qiymətləndirilib və bir çox sosial media istifadəçisi tərəfindən etik normalara zidd sayılıb. Qısa müddət ərzində tənqidlərin artmasından sonra Embavud paylaşımını silib.
Baxış sayı:99
Bu xəbər 10 Aprel 2025 21:40 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















