Funikulyorda 455 metrlik məsafəyə görə qiymət hansı əsasla 1 manat təyin edilib? MÜƏMMA KONKRET
Konkret.az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Bakı Funikulyoru 1960-cı ildən şəhər sakinlərinə xidmət edir. Uzun fasilədən sonra 2001-ci ildə əsaslı təmir edilərək yenidən istifadəyə verilib. 2012-ci ildən isə pulsuz işləyən funikulyorda Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin 31.07.2017-ci il tarixli qərarı ilə gediş haqqı 1 manat müəyyən olunub. Maraqlıdır, Funikulyor Bakıdakı digər ictimai nəqliyyat vasitələri (metro, avtobus) ilə inteqrasiya olunubmu?
Mövzu ilə bağlı KONKRET.az-a danışan nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev bildirib ki, funikulyorun qiymət siyasəti digər ictimai nəqliyyat vasitələri ilə uyğunlaşdırılmayıb:

“Azərbaycanda bütün digər nəqliyyat növlərinin qiymətini Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi müəyyən edir. Məsələn, şəhərətrafı marşrutlarda 1 km-dən 15 km-ə qədər məsafə üçün 50 qəpik, 42 km-lik Bakı-Sumqayıt qatarı üçün 1 manat, məsafəsindən asılı olmayaraq 40,7 km-lik Bakı metrosunda isə gediş haqqı 50 qəpikdir. Amma funikulyorda 455 metrlik məsafəyə görə qiymətin hansı əsasla 1 manat müəyyənləşdirildiyi anlaşılmazdır”.
Ekspert əlavə edib ki, Bakı Funikulyoru hələ də ümumi ictimai nəqliyyat sisteminə inteqrasiya edilməyib:
“Funikulyorun iş saatları 06:00–00:00 aralığında təşkil olunmalıdır. Hazırda isə 10:00–20:00 arasında fəaliyyət göstərir və üstəlik, nahar fasiləsində 1 saatlıq dayanır. Bu isə heç bir məntiqə sığmır. İnteqrasiya olunsa, Bayıl tərəfdən və ya şəhər mərkəzindən gələn sərnişinlər üçün Şəhidlər Xiyabanı istiqamətinə rahat keçid təmin edilər”.
Onun sözlərinə görə, gələcəkdə tətbiq ediləcək “brutto müqavilələr” çərçivəsində də funikulyorun ümumi sistemə inteqrasiyası mühüm rol oynaya bilər:
“Bulvardan şəhərin yuxarı hissəsinə çıxmaq üçün bu nəqliyyat vasitəsinə ehtiyac var. Amma ayrıca bir qurum kimi yox, ümumi ictimai nəqliyyat şəbəkəsinin tərkib hissəsi kimi fəaliyyət göstərməlidir”.
Bakıdan başqa ərazilərdə funikulyorun tətbiq imkanlarına gəlincə, ekspert bunun real olmadığını qeyd edib:
“Şahdağ, Balakən və Qarabağda kanat yolları qurulub, lakin funikulyor yalnız Bakıda mövcuddur. Digər şəhərlərdə onun təşkil olunması üçün uyğun relyefin olub-olmadığı araşdırılmalıdır. Hazırda isə əlverişli ərazi görmürəm”.
Aynurə İsmayıl
KONKRET.az


