Icma.az
close
up
RU
Hər gün sarımsaq yesəniz nə olar?

Hər gün sarımsaq yesəniz nə olar?

News24 portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Alimlər sarımsaq yeməyin orqanizm üçün faydalarından danışıblar.

Sarımsaq çoxdan faydalı xüsusiyyətləri ilə tanınır və yeni araşdırmalar onun insan sağlamlığına müsbət təsirini təsdiqləyir. Təzə, qurudulmuş və ya yağda qızardılmış sarımsağın müntəzəm istehlakı qan şəkəri və xolesterin səviyyələrini idarə etməyə kömək edə bilər.

News24.az xarici KİV-ə istinadən bildirir ki, Çinin Cənub-Şərqi Universiteti və Sintsan Mintsu Universitetinin alimlərinin apardığı meta-analizə görə, sarımsaq yemək qlükoza səviyyəsinin və müəyyən növ lipidlərin əhəmiyyətli dərəcədə azalması ilə əlaqələndirilir. Tədqiqata 29 randomizə nəzarətli sınaqdan alınan məlumatlar daxil edilib və bu, onun tapıntılarını xüsusilə möhkəm edib.

Qlükoza və lipidlər orqanizmi enerji ilə təmin edən vacib qidalardır. Sarımsaq onların səviyyələrini tənzimləməyə kömək edir. Rasionuna müntəzəm olaraq sarımsaq əlavə edənlər qan şəkərinin səviyyəsini aşağı salır, yaxşı xolesterinin (HDL) artması və pis xolesterinin (LDL) səviyyəsinin azalmasına səbəb olur. Ümumi xolesterol səviyyəsi də azalır, baxmayaraq ki, triqliseridlərin səviyyəsi dəyişməz qalır.

Sarımsağın bu cür müsbət təsirlərinin səbəbləri çoxşaxəlidir. Sarımsağın tərkibindəki aktiv maddələr, məsələn, antioksidant birləşmə alliin, ürək-damar xəstəliklərinə səbəb ola biləcək oksidləşdirici stressi azaldır. Alliin, həmçinin qlükoza və lipid səviyyələrinə nəzarət etməklə yanaşı, sağlam bağırsaq mikrobiomunu saxlamaqla da əlaqələndirilir./lent

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:118
embedMənbə:https://news24.az
archiveBu xəbər 15 İyun 2025 22:44 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Gənclərimizi müasir elmi trendlərlə tanış etmək çox vacibdir”

11 İyun 2026 21:09see420

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see281

Bu gün Dünya Çempionatı başlayır Açılış matçının saatı

11 İyun 2026 09:12see237

Nevroloqlarımız İstanbul konfransında

11 İyun 2026 12:02see216

Çində yeraltı detektor xəyali neytrinolar haqqında məlumat əldə edib

11 İyun 2026 12:01see209

Günəşdən qoruyucu krem əvəzinə bundan istifadə olunur

12 İyun 2026 04:27see207

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see200

Bu rayonda 122 hektarda aqropark yaradılacaq AÇIQLAMA

12 İyun 2026 04:07see195

Vuçiç istefa verəcək: “Sizə xəbər verəcəyəm”

11 İyun 2026 13:32see185

Azərbaycanda yeni bankın yaradılması TƏKLİFİ Faizlər daha əlçatan olacaq

11 İyun 2026 16:24see181

Vuçiç Baş nazir olmaq istəyir

11 İyun 2026 03:08see179

Makrona gələ bilməyəcəyini dedi

12 İyun 2026 01:11see173

DÇ 2026 nın açılış mərasimi baş tutdu VİDEO

12 İyun 2026 01:07see170

Qeydiyyat yoxdursa, vətəndaş da yoxdur: “Qara biznes”ə qapı açılıb

11 İyun 2026 17:00see168

Evdə pişik saxlamaq uşaqlarda astmanı ağırlaşdırmır ARAŞDIRMA

12 İyun 2026 03:47see165

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see163

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see162

Son zənglə bağlı valideynlərə çağırış edildi

11 İyun 2026 13:29see159

Tramp Milli Kəşfiyyatın yeni direktoru vəzifəsinə namizədini açıqlayıb

11 İyun 2026 23:21see157

Günün ulduz falı: uzunmüddətli səyahətlər gündəminizə gələ bilər

11 İyun 2026 02:44see152
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri