İlham Əhmədov: “Jurnalistika təhsilinin keyfiyyəti yüksəldilməlidir”
Gununsesi portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
“Jurnalistika fakültəsinə qəbul üçün xüsusi qabiliyyətin olması təbii haldır. Amma etiraf etməliyik ki, bu günkü gənclərimizin əksəriyyəti yazmaq qabiliyyətini unudub. Repetitor dərslərinə, test tapşırıqlarına yönəliblər. Digər tərəfdən, Təhsil Nazirliyinin özü də bildirib ki, insanların 60 faizi oxuduğu mətni anlamır. Əgər oxuma və anlama vərdişi yoxdursa, deməli, yazmaq da çətindir və bu, ciddi problemdir”.
Bu sözləri Gununsesi.info-ya açıqlamasında dosent İlham Əhmədov jurnalistikaya qəbul zamanı qabiliyyət imtahanları barədə danışarkən deyib:
“Tarix fakültəsinə qəbul olunan abituriyentlə jurnalistika fakültəsinə daxil olan tələbənin eyni imtahandan, eyni prosedurlardan keçməsi uğurlu variant sayılmaz. Amma bu sahədə qabiliyyət imtahanı olmalıdırmı, necə keçirilməlidir, hansı formada təşkil olunmalıdır? Bu kimi məsələlər ciddi tədqiqatlarla, elmi araşdırmalarla, statistik əsaslarla müəyyən edilməli və optimal, rasional variant seçilməlidir. Hər hansı bir dəyişiklik edilirsə, təbii ki, bu, əvvəlcədən valideynlərə və abituriyentlərə izah olunmalı, yeni qaydalarla tanışlıq prosesi aparılmalıdır.
Yadıma gəlir ki, bir zamanlar jurnalistika fakültəsinə sənəd verən abituriyentlərin rayon və ya respublika səviyyəsində bir neçə yazısı çıxmış olmalı idi. Doğrudur, o yazıların bəzilərini başqaları yazır, onlara yardım edirdi. Amma elə abituriyentlər də vardı ki, məktəb illərindən artıq öz qələmi ilə yazır, rayon qəzetlərində məqalə, hekayə və publisistik yazılarla çıxış edirdilər. Bu da onların mətbuata yaxınlaşmasını asanlaşdırırdı”.
İlham Əhmədovun fikrincə universitetlərdə tədris prosesinin keyfiyyəti yüksəldilməlidir:
“Əgər biz görürüksə ki, jurnalistika fakültəsinin məzunlarının yazı qabiliyyəti zəifdir, deməli, həmin tələbələrə təhsil aldıqları müddətdə kifayət qədər diqqət yetirilməyib. Bu, həm qəbul meyarlarından, həm tədris prosesindən, həm də ümumi mühitdən asılı olan kompleks məsələdir.
Nəhayət, keçid ballarının yüksəldilməsi məsələsinə gəldikdə isə bu heç kəsdən asılı deyil. Bu, tələb və təklif məsələsidir. Elə illər olur ki, müəyyən ixtisaslara 200-250 balla qəbul olunurlar, digər illərdə isə 450-500 balla belə qəbul mümkünsüz olur”.
Şəbnəm Rəhimova


