Icma.az
close
up
RU
İstehlakçı öz hüquqlarını qorumaq məqsədilə müvafiq addımlar atmalıdır AİB sədri DANIŞDI

İstehlakçı öz hüquqlarını qorumaq məqsədilə müvafiq addımlar atmalıdır AİB sədri DANIŞDI

Sia Az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.

"Son 8 il ərzində ölkədə fəaliyyət göstərən müasir supermarketlərdə yeni nəsil texnologiyaların tətbiqi geniş vüsət almışdır. Lakin bu proseslə paralel olaraq bəzi hallarda istehlakçı hüquqlarının pozulması halları da müşahidə olunur. Belə ki, rəflərdə təqdim edilən qiymətlərin alıcını cəlb edəcək səviyyədə aşağı göstərilməsi, lakin kassada həmin məhsulun daha yüksək məbləğlə hesablanması bu hüquqların pozulmasının açıq göstəricisidir. İstehlakçı irad bildirdikdə isə, çox zaman ona bunun "unudulduğu" və ya "texniki səhv" olduğu bildirilir". Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında Azad İstehlakçılar Birliyinin (AİB) sədri Eyyub Hüseynov deyib.

Onun sözlərinə görə, bu cür hallar təkcə rəf və kassa qiymətləri arasındakı uyğunsuzluqla məhdudlaşmır: "Bəzən istehlakçılar kassada aldıqları məhsul əvəzinə daha bahalı məhsulun qiymətini ödədiklərini müşahidə edirlər. Belə hallarda istehlakçı öz hüquqlarını qorumaq məqsədilə müvafiq addımlar atmalıdır: məhsulun rəfdəki qiymətinin şəklini çəkməli, kassa çekini saxlamalı, hər iki sənədi sənədləşdirərək fotoşəkil formasında qeyd etməlidir. Qanunvericiliyə əsasən, istehlakçı məhsulun üzərində göstərilən qiymətə uyğun olaraq ödəniş etmək hüququna malikdir.

Əgər bu cür uyğunsuzluq aradan qaldırılmırsa, istehlakçı məsələni Prezident yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə təqdim etməlidir. Lakin təəssüf ki, həmin qurumla istehlakçılar arasında kommunikasiya imkanları kifayət qədər zəifdir. Vətəndaşların şikayətini ünvanlaması üçün çox zaman mürəkkəb və vaxt aparan prosedurlar tələb olunur. Bu səbəbdən, aidiyyəti qurumlar istehlakçılarla birbaşa, sürətli və şəffaf kommunikasiya imkanlarını təkmilləşdirməli, onların əlçatanlığını təmin etməlidirlər".

Sədr qeyd edib ki, bir çox ölkələrdə, o cümlədən MDB məkanında fəaliyyət göstərən marketlərdə istehlakçı guşələri mövcuddur: "Bu guşələr vətəndaşların hüquqlarını yerindəcə müdafiə etməsinə, şikayət və təkliflərini rahat şəkildə bildirməsinə şərait yaradır. Azərbaycan da bu təcrübədən faydalanaraq iri ticarət obyektlərində istehlakçı guşələrinin yaradılmasını təşviq etməlidir. Bu, həm istehlakçı hüquqlarının qorunmasına, həm də ticarət sahəsində şəffaflığın və etimadın artırılmasına xidmət edəcəkdir.Son 8 il ərzində ölkədə fəaliyyət göstərən müasir supermarketlərdə yeni nəsil texnologiyaların tətbiqi geniş vüsət almışdır. Lakin bu proseslə paralel olaraq bəzi hallarda istehlakçı hüquqlarının pozulması halları da müşahidə olunur. Belə ki, rəflərdə təqdim edilən qiymətlərin alıcını cəlb edəcək səviyyədə aşağı göstərilməsi, lakin kassada həmin məhsulun daha yüksək məbləğlə hesablanması bu hüquqların pozulmasının açıq göstəricisidir. İstehlakçı irad bildirdikdə isə, çox zaman ona bunun "unudulduğu" və ya "texniki səhv" olduğu bildirilir.

Bu cür hallar təkcə rəf və kassa qiymətləri arasındakı uyğunsuzluqla məhdudlaşmır. Bəzən istehlakçılar kassada aldıqları məhsul əvəzinə daha bahalı məhsulun qiymətini ödədiklərini müşahidə edirlər. Belə hallarda istehlakçı öz hüquqlarını qorumaq məqsədilə müvafiq addımlar atmalıdır: məhsulun rəfdəki qiymətinin şəklini çəkməli, kassa çekini saxlamalı, hər iki sənədi sənədləşdirərək fotoşəkil formasında qeyd etməlidir. Qanunvericiliyə əsasən, istehlakçı məhsulun üzərində göstərilən qiymətə uyğun olaraq ödəniş etmək hüququna malikdir.

Əgər bu cür uyğunsuzluq aradan qaldırılmırsa, istehlakçı məsələni Prezident yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə təqdim etməlidir. Lakin təəssüf ki, həmin qurumla istehlakçılar arasında kommunikasiya imkanları kifayət qədər zəifdir. Vətəndaşların şikayətini ünvanlaması üçün çox zaman mürəkkəb və vaxt aparan prosedurlar tələb olunur. Bu səbəbdən, aidiyyəti qurumlar istehlakçılarla birbaşa, sürətli və şəffaf kommunikasiya imkanlarını təkmilləşdirməli, onların əlçatanlığını təmin etməlidirlər.

Qeyd etmək lazımdır ki, bir çox ölkələrdə, o cümlədən MDB məkanında fəaliyyət göstərən marketlərdə istehlakçı guşələri mövcuddur. Bu guşələr vətəndaşların hüquqlarını yerindəcə müdafiə etməsinə, şikayət və təkliflərini rahat şəkildə bildirməsinə şərait yaradır. Azərbaycan da bu təcrübədən faydalanaraq iri ticarət obyektlərində istehlakçı guşələrinin yaradılmasını təşviq etməlidir. Bu, həm istehlakçı hüquqlarının qorunmasına, həm də ticarət sahəsində şəffaflığın və etimadın artırılmasına xidmət edəcəkdir"- deyə o əlavə edib.

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:66
embedMənbə:https://sia.az
archiveBu xəbər 01 İyul 2025 16:38 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

İsrail Beyrutda Hizbullah hədəfinə zərbə endirdi

23 Noyabr 2025 19:22see225

Mingəçevirdə 17 yaşlı yeniyetmə öldürüldü Saxlanılanın 14 yaşı var

22 Noyabr 2025 23:58see213

Sadıqovvari tənqid və.. nəticə?

23 Noyabr 2025 10:47see181

Anomal hava ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ Bu şəxslər xüsusi risk altındadır

22 Noyabr 2025 13:21see142

Zirə autsayderə qarşı

22 Noyabr 2025 09:31see135

Gündə neçə banan yemək olar? Faydaları

23 Noyabr 2025 06:06see134

“Bu gün tanış olmuşduq, xəbər gəldi ki, rəhmətə gedib…” Foto

22 Noyabr 2025 10:49see133

“Napoli” “Qarabağ”la oyun ərəfəsində qələbə qazanıb

23 Noyabr 2025 01:38see132

Suriyanın bu şəhəri qorxu içindədir: Qadını yandırıb...

23 Noyabr 2025 19:22see131

Azərbaycanın tütün istehsalçısı satışdan nə qədər qazanıb?

23 Noyabr 2025 16:32see130

Naxçıvanda yol qəzası olub, 4 nəfər xəsarət alıb

22 Noyabr 2025 19:20see128

İsraildən sərt mesaj: “Bir neçə cəbhədə əməliyyatları genişləndiririk”

23 Noyabr 2025 16:56see127

Duz beyinə necə təsir edir?

22 Noyabr 2025 07:37see125

Almaniyada Ukrayna ilə bağlı Təhlükəsizlik Şurasının iclası keçirilib

23 Noyabr 2025 06:10see124

La Liqa: Barselona Kamp Nou ya qələbə ilə dönür

23 Noyabr 2025 02:12see123

Ən nadir 5 pişik cinsi

23 Noyabr 2025 03:03see122

Sabah Şamaxı matçında qolsuz BƏRABƏRLİK

23 Noyabr 2025 17:28see122

Ləzizbəy üç il “dincələcək”

23 Noyabr 2025 00:57see122

Karbohidratlı pəhrizin xeyrini bilirsiniz?

23 Noyabr 2025 17:32see121

Qırğızıstanın sabiq prezidentinin oğlu SAXLANILDI

22 Noyabr 2025 23:03see120
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri