Icma.az
close
up
RU
Hansı qida rejimi xərçəng riskini azalda bilər?

Hansı qida rejimi xərçəng riskini azalda bilər?

Icma.az, Redaktor.az portalına istinadən məlumat yayır.

Sağlam qidalanma yalnız ümumi rifahı yaxşılaşdırmır, həm də bəzi xərçəng növlərinin riskini azalda bilər. 

Redaktor.az bildirir ki, diyetoloq və qastroenteroloq Nuria Dianova qeyd edib ki, veganlıq, lakto-ovo-vejetarianlıq (ət, balıq və quş əti istisna olmaqla, yumurta və süd məhsulları qəbul edilən qidalanma tipi) və pesko-vejetarianlıq (ət istisna, amma balıq və dəniz məhsulları saxlanılır) xərçəng riskini azalda bilər.

Dianova bildirib ki, 2025-ci ilin avqust ayında aparılmış araşdırma göstərib ki, gənc yaşda veganlar süd vəzisi və prostat xərçəngi riskini daha az yaşayırlar. Yaşlı pesko-vejetarianlarda isə kolorektal və süd vəzisi xərçənginin səviyyəsi daha aşağı olub. Vegan və lakto-ovo-vejetarianlarda limfoproliferativ və limfoid leykoz növləri daha az müşahidə olunub. Xüsusilə lakto-ovo-vejetarianlarda mədə xərçəngi riski azalıb.

Həkim qeyd edir ki, emal edilmiş ət mədənin və kolorektal xərçəngin riskini artıran əsas amillərdən biridir. Ət emal olunarkən (dumanlama, duzlama, nitrit və konservant əlavə edilməsi) kanserogen birləşmələr əmələ gələ bilər ki, bu da hüceyrələrin DNT-sini zədələyərək mutasiyalara və şişlərin inkişafına səbəb olur.

Dianova tövsiyə edir ki, əti balıq, yumurta və süd məhsulları ilə əvəzləmək, bitki mənşəli protein mənbələrini, tərəvəz, meyvə, göyərti və giləmeyvələri rasiona daxil etmək xərçəng riskini azaltmağa kömək edə bilər. Xüsusilə süd vəzisi və kolorektal xərçəngi riskini azaltmaq üçün bitki mənşəli qidaların üstünlük təşkil etdiyi qidalanma vacibdir.

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:139
embedMənbə:https://redaktor.az
archiveBu xəbər 10 Yanvar 2026 04:02 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Lənkəranlı gənclər Slovakiyaya təhsil turuna yola salınıb

06 İyun 2026 13:20see231

Güzgü tarixi 06.06.2026: bu gün nə etməməlisiniz

06 İyun 2026 09:09see190

50 il sonra vəzifəsindən gedən alim kimdir

06 İyun 2026 05:30see187

Distant işin psixi sağlamlığa mənfi təsiri açıqlandı

06 İyun 2026 08:34see187

Kinomuzun öz dili yoxdur

06 İyun 2026 09:20see186

Tomas Frank bu yay işə qayıdıb qayıtmayacağını açıqlayıb

06 İyun 2026 06:06see183

NATO nun beş ölkəsi Latviyada HHM təlimləri keçirib

06 İyun 2026 21:29see181

Nişanından bir ay keçməmiş həbs olundu

06 İyun 2026 21:50see181

Kəpəz futbolçu seçimi etdi FOTOLAR

06 İyun 2026 21:00see177

Hacı Nuran: Bu il maşınını nümayiş etdirmək istəyən hər kəs festivala qoşulub

06 İyun 2026 18:12see171

Tədqiqat: Manqrov meşələri bərpa olunur

06 İyun 2026 05:30see166

Şimşək, yağış, dolu

06 İyun 2026 17:13see163

II Liqa üçün pley off oyununun vaxtı məlum oldu

06 İyun 2026 21:34see158

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

06 İyun 2026 19:55see158

“Fitch” Azərbaycanın suveren kredit reytinqini “BBB ” səviyyəsində təsdiqləyib

06 İyun 2026 04:50see157

“İcbari sığorta bürosu”nun beynəlxalq uğuru

06 İyun 2026 14:51see157

Borçalıda aşıq sənətini gənclərlə qorunur VİDEO

06 İyun 2026 04:49see156

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

06 İyun 2026 20:55see150

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see149

Hansı qidalar diabetin qarşısını almağa kömək edir...

06 İyun 2026 21:35see149
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri