Kapital Bank müştərinin şəxsi vəsaitini niyə “girov” saxlayır?
Icma.az, Azpost saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
Rafət adlı vətəndaş Kapital Bank-dan şikayətçidir. AzPost xəbər verir ki, o bu barədə sosial şəbəkə hesabında yazıb. Bildirir ki, Kapital Bankın yeni çıxan “yığım” əmanət növünə “yoxlamaq” üçün mədaxil etdiyi pulu geri çəkə bilmir.
“Bu növün iddiası bu idi ki, sərbəstdir, istədiyiniz vaxt mədaxil və məxaric edə bilərsiniz. Xaiş edirəm mənə şablon cavablar yazmayın. Mən də bilirəm bu problem həll olacaq, mən də bilirəm o pul o karta köçəcək. Niyə gözləyirəm? Niyə sizinlə əlaqə saxlayıram? Niyə vaxt itirirəm? Axı pulu hesaba alanda vəd edirsiniz ki istədiyiniz vaxt çıxara bilərsiniz” – deyə vətəndaş şikayətində bildirir.
Şikayətçi deyir ki, banka müraciət ettdikdən sonra onu texniki şöbəyə yönləndiriblər. “Nəticə budur ki, bir müştəri itirirsiniz. Bunu yerinə qoymaq olar, amma siz həm də sizə olan inamı itirirsiniz. Bunu düzəltmək biraz çətindir Kapital Bank. Son nəticə budur ki, sizə güvənən mən yox, sizə etibar etməyənlər haqlı imiş” – deyə şikayətçi bildirib.
Qarşı tərəfin mövqeyini öyrənməyə çalışacağıq.

Paylaş


