Kiberhücum müştəri xidmətlərini hədəf alır
Icma.az xəbər verir, Gununsesi saytına əsaslanaraq.
Gununsesi.info xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, Avstraliyada yerləşən Qantas aviaşirkəti üçüncü tərəfin müştəri xidməti platformasına kiberhücumdan sonra müştəriləri ilə əlaqə saxlamağa başlayıb. Milyonlarla sərnişinin məlumatlarının oğurlandığı düşünülür.
BBC-nin məlumatına görə, iyunun 30-da aviaşirkət altı milyon insanın məlumatlarını saxlamaq üçün rabitə mərkəzinin istifadə etdiyi platformada “qeyri-adi fəaliyyət” aşkar edib. Sözügedən platformada şəxslərin adları, e-poçt ünvanları, telefon nömrələri, doğum tarixləri və loyallıq proqramının nömrələri var idi. Şirkətdən verilən açıqlamaya görə, vəziyyət aşkar edildikdən sonra “təcili addımlar atılıb və sistem nəzarət altına alınıb”.
Qantas hazırda məlumatların pozulmasının miqyasını araşdırarkən, oğurlanmış məlumatların sürətinin “əhəmiyyətli” olduğu bildirildi.
Şirkət, hücuma məruz qalan sistemdə şəxslərin pasportu, kredit kartı və şəxsi maliyyə məlumatlarının saxlanmadığını və kiber hücumçular tərəfindən heç bir parol və ya PİN-in əldə edilmədiyini açıqlayıb.
Qantas hadisə ilə bağlı Avstraliya Federal Polisini, Avstraliya Kibertəhlükəsizlik Mərkəzini və Avstraliya İnformasiya Komissarlığının Ofisini də xəbərdar edib.
Qantas Group-un baş direktoru Vanessa Hudson deyib: “Müştərilərimizdən səmimi olaraq üzr istəyirik və bunun səbəb olacağı qeyri-müəyyənliyi qəbul edirik.” Baş direktor, müştərilərin hər hansı narahatlıqları olduqda dəstək xəttinə zəng edə biləcəyini söylədi və əlavə etdi ki, insident aviaşirkətin fəaliyyətinə və ya uçuş təhlükəsizliyinə təsir göstərməyəcək.
Orxan


