Metroda qırmızı və yaşıl xətlərin ayrılması həm yerüstü, həm də yeraltı sərnişin yükünü tənzimləyəcək
Icma.az xəbər verir, Bizimyol saytına əsaslanaraq.
Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev Bizimyolinfo xəbər portalına açıqlamasında bildirib ki, bu layihə çox vacib bir layihədir.
Rauf Ağamirzəyev
“Şəhər mobilliyi nöqtey-i nəzərindən bildiyimiz kimi, məncə dünyada elə bir nümunə yoxdur ki, Bakıdakı kimi metronun iki xətti eyni müstəvidə kəsişsin. Bu, özlüyündə bir problemdir. Yəni bu xətlər varsa, iki xəttin arasında keçid stansiyası olmalıdır. Bizdə keçid stansiyası var, amma tam funksionallığı təmin olunmayıb. Təəssüflər olsun ki, bu səhvi düzəltmək lazımdır. Çünki sərnişin axını parçalanmalıdır. Nəzərə alaq ki, böyük şəhərlərdə olan metro şəbəkələrində bu cür keçid stansiyalarının sayı çox olur. Bir neçə xətt varsa, xətlərin kəsişmə nöqtəsindəki keçid stansiyası sərnişin axınını birindən digərinə yönləndirir”-deyən Rauf Ağamirzəyev qeyd edib ki, dövlət proqramı mərhələli şəkildə icra olunacaq.
“Artıq ilkin mərhələsi start verilib. Dərnəgül deposunun tikintisinə başlanılıb. Həmçinin Dərnəgül deposunun tikilməsi ilə yanaşı, xətlərin ayrılması layihəsi də icra olunacaq. Bu il ərzində xətlərin ayrılması dövründə “Həzi Aslanov-İçərişəhər” xətti olduğu kimi fəaliyyətini davam etdirəcək. Yaşıl xəttin “28 may-Nizami” aralığı altı aylıq müddətə bağlanacaq”-deyən ekspert bildirib ki, bu müddət ərzində “28 May”-dan üzü Nizami metrosu istiqamətində "shuttle" tipli avtobuslar təşkil olunacaq.
“Əlavə həll yolu da nəzərdə tutula bilər. Nizamidən Dərnəgülə də yenə eyni qayda ilə hərəkət davam edəcək, yəni metro işləyəcək. Bu da artıq qaçılmaz bir prosesdir. Yəni bunu anlayışla qarşılamalıyıq. Çünki bunun yekunu şəhər mobilliyinə müsbət təsir edəcək. Həmçinin xətlərin ayrılması layihəsi çərçivəsində “İçərişəhər” metro stansiyasından sonra dönmə kamerası təşkil olunacaq. Yəni indiki halda bilirsiniz ki, “İçərişəhər” metro stansiyasının iki platforması olsa da, amma biri fəaliyyət göstərir. Qatar gəlir, sərnişinlər düşür. Digər qatar tuneldə gözləyir ki, bu qatar geriyə hərəkət etsin və o təzədən stansiyaya daxil ola bilsin. Amma dönmə kamerası tikiləndən sonra qatarların ardıcıl hərəkəti təmin olunacaq. Yəni biri gedib, dönüb qayıdacaq digəri stansiyaya daxil olacaq və bu da yekunda bugünkü intervalların olmasına xidmət edəcək”-deyən Rauf Ağamirzəyev qeyd edib ki, yaxın beş il ərzində 10 yeni metrostansiyanın tikilməsi, yeni bənövşəyi xəttin şəhər mərkəzinə gətirilməsi və yaşıl xətt üzrə “Xətai-Həzi Aslanov” əlaqəsinin təmin olunması nəzərdə tutulur.
Rauf Ağamirzəyev vurğulayıb ki, bütün bunlar ümumi şəhər mobilliyində fərqli istiqamətlərdə hərəkətliliyi təmin etməklə yanaşı, həm də sərnişin yükünü parçalayacaq. Eyni zamanda həm də yerin üstündə yükü götürəcək, həmçinin də yeni metro açılan yerlərə də bir iqtisadi aktivlik gətirəcək.
“Ümumi olaraq şəhərimizdə yaxın beş il ərzində mobilliyin transformasiyası baş verəcək. Yəni biz bu gün gördüyümüz hərəkətlilik tamam başqa bir hərəkətliliyə gətirib çıxaracaq. Bu da hər mənada şəhərdə yeni bir fürsətlər yaradacaq. Yeni transformasiyaya uyğun olaraq, yeni fürsətlər yaranandan sonra iqtisadi aktivlik olacaq. Yəni müəyyən obyektlərin, hətta o yerin dəyişməsi kimi bir fürsətlər yaranacaq. İndi şəhərimiz əgər monosentrikdirsə, yəni bir mərkəzlidirsə, bu polisentrikliyə baş planda nəzərdə tutulmuş çoxmərkəzliliyə bir addım atılmış olacaq. Bu da insanların hərəkətliliyinə və logistikaya birbaşa müsbət təsir edəcək”-deyə ekspert əlavə edib.
İradə Cəlil, Bizimyol.info


