Müəllimlərin imtahanından növbəti NARAZILIQ
Icma.az, News24 portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Bir neçə ildir ümumi təhsil müəssisələrində çalışan müəllimlər sertifikasiya imtahanına cəlb olunurlar. Bu il də iyunun 18-də təhsilverənlərin sertifikatlaşdırılması prosesinin test imtahanı mərhələsi başlanıb. Bu ildə təşkil olunacaq sertifikatlaşdırılma prosesində kimya, biologiya, fizika, coğrafiya, informatika fənlərini tədris edən müəllimlər, eyni zamanda ibtidai sinif, Azərbaycan dili və ədəbiyyat, riyaziyyat və xarici dil (ingilis dili, rus dili, Azərbaycan dili (rus bölməsi), alman dili, fransız dili və s.) müəllimləri iştirak edəcəklər.
Artıq dünən, iyunun 18-i bəzi fənlərdən imtahanlar keçirilib.
Öncəki illərdə Azərbaycan dili və ədəbiyyatı fənnindən təşkil edilən imtahanlarda iştirak edə bilməyən müəllimlər bu il özlərini sınayıblar. Lakin müəllimlər iddia edirlər ki, bu ilki imtahan sualları iki il öncəki ilk dəfə keçirilən Azərbaycan dili və ədəbiyyatı fənn imtahanından çətinlik dərəcəsinə görə xeyli fərqlənib. Onlar çox az sayda asan sualların olduğunu, 10-dan çox mətnin salındığını qeyd ediblər. Müəllimlərin sözlərinə görə, sualların çətinlik səviyyəsi ilə verilən vaxt tərsmütənasib olub.
Müqayisəyə gəldikdə isə onlar hesab edirlər ki, ilk dəfə 2023-cü ildə Azərbaycan dili və ədəbiyyatı fənnindən təşkil edilən imtahan təxminən buraxılış sinif imtahanları kimi, bu ilki imtahan isə müəllimlərin işə qəbulu imtahanları səviyyəsindədir.
İddialar nə dərəcədə reallığa uyğundur?
Mövzu barədə fikirlərini Bizim.Media-ya bildirən təhsil sahəsi üzrə ekspert Elçin Əfəndi deyib ki, hər ötən imtahan insana daha asan gəlir:
“İlk dəfə təşkil edilən imtahan sualları hər kəsə asan gələcək, çünki kənardan oturub imtahan suallarına baxmaq başqadır, imtahan zamanı iştirak etmək isə başqadır. Bu ilki imtahana girməyən məhdud sayda Azərbaycan dili və ədəbiyyat fənn müəllimi varsa, onlara da növbəti imtahan sualları çətin gələcək.
Bu, hər bir imtahanda belədir. İlk imtahan cəhdində iştirak edə bilməyənlərin hazırlıq üçün kifayət qədər vaxtları oldu. Onlar sualları daha yaxşı cavablandırmalı idilər. Çünki suallar hamısı konkret olaraq Elm və Təhsil Nazirliyinin tam orta ümumtəhsil müəssisələrində tədris etdiyi dərs vəsaitlərinə əsaslanır”.
O, hesab edir ki, sertifikasiya imtahanı kifayət qədər ədalətlidir:
“Təhsil İnstitutu tərəfindən çərçivə sənədi təqdim olunmuşdu, həmin çərçivə sənədinə baxa bilərdilər. Yaxşı olar ki, həmin şəxslər Təhsil İnstitutuna iradlarını bildirsinlər. Hər hansı yaxşı nəticə qazanmamışıqsa, günahı özümüzdə axtarmalıyıq.
Elə ölkələr var ki, onlarda sertifikasiya formatı olmasa da, attestasiya keçirilir və bir dəfə şans verilir. Keçmədilərsə, əmək müqaviləsinə xitam verilir və yola salnır. Bizdə isə ikinci şans da tanınır.
Heç vaxt istəmərik ki, övladımıza kurikulumu, öz ixtisasını, ümumiyyətlə, metodikanı bilməyən müəllim dərs desin. İstəyirik ki, təhsil müəssisələrində konkret olaraq ixtisası, bilikləri, metodikanı bilən yüksək ixtisaslı kadrlar olsun ki, bizim övladlarımızı müvafiq istiqamətlər üzrə yaxşı hazırlasınlar. Biz də əlavə olaraq repetiror hazırlığına ehtiyac duymayaq”.


